自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


男爵府

積分: 5222


1#
發表於 20-8-16 12:10 |只看該作者
朋友個女,呢排考試壓力大,成日熬夜,突然爆到甘,請問大家有冇用過咩藥膏或者方法係有效的,謝謝!
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 7944

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


86#
發表於 20-8-24 21:09 |只看該作者
本帖最後由 kingmommy 於 20-8-24 21:11 編輯
siumanluo 發表於 20-8-16 12:10
朋友個女,呢排考試壓力大,成日熬夜,突然爆到甘,請問大家有冇用過咩藥膏或者方法係有效的,謝謝!

呢啲要睇皮膚科醫生,唔好亂攪,否則要有疤同越攪越嚴重。


禁止訪問

積分: 638


85#
發表於 20-8-24 21:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1731


84#
發表於 20-8-19 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 185


83#
發表於 20-8-18 10:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


82#
發表於 20-8-17 19:34 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 20-8-17 18:28
係咁㗎,唔滿

咁細支仲要唔滿


水晶宮

積分: 52052

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


81#
發表於 20-8-17 18:28 |只看該作者
clara1234 發表於 20-8-17 18:04
我都剛買了支試試,但剛開就不是滿的?是不是正常?會唔會比人開過??

...

係咁㗎,唔滿


別墅

積分: 606


80#
發表於 20-8-17 18:04 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 20-8-16 14:18
去萬0買呢支,試過介紹比好多人都好得, 细细支係貴啲, 但好快見效。
我仔經常都係有紅红腫腫, 搽完第二 ...

我都剛買了支試試,但剛開就不是滿的?是不是正常?會唔會比人開過??
myimage.jpg


男爵府

積分: 5509

畀面勳章


79#
發表於 20-8-17 05:31 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 jordas320 於 20-8-17 05:32 編輯

用cetaphil洗面,日日換枕頭袋,唔好食甜野,戒奶類食品如芝士,雪糕,一定要戒朱古力,要係咁飲水,食生果食菜唔好便秘,飲mild涼茶如菊花茶,夏枯草,面要保濕,用初生bb都用得嘅cream, 買支tea tree oil, 一起就查,最後,一定要夠訓,以上係我細個爆暗瘡時要留意嘅野,如果咁都唔得就要睇醫生食a酸


珍珠宮

積分: 42582


78#
發表於 20-8-17 00:22 |只看該作者
呢種一定要睇醫生,果陣我家人睇咗兩次專科先好番,之後做laser。


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


77#
發表於 20-8-17 00:20 |只看該作者
siumanluo 發表於 20-8-16 12:10
朋友個女,呢排考試壓力大,成日熬夜,突然爆到甘,請問大家有冇用過咩藥膏或者方法係有效的,謝謝!

嚴重發炎咁,要搽藥膏先得


子爵府

積分: 10236


76#
發表於 20-8-17 00:09 |只看該作者
睇醫生拉


水晶宮

積分: 52052

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


75#
發表於 20-8-17 00:06 |只看該作者
bbyou 發表於 20-8-16 23:51
用緊!

但其實用法係点?

我仔通常臨訓前幫佢薄薄地搽,因為會變白色,訓醒洗面就冇晒,通常搽完第二朝已經退咗冇咁红,如果未好第二晚再搽,日間就搽cream保濕。
我仔暗瘡都好嚴重,嚴重時重勁過樓主朋友囡囡,睇醫生通常都係比消炎药加暗瘡药膏,睇開個兒科醫生話唔建議佢18歲前食药怕傷肝同唔長高,食消炎通常好啲之後又再發, 唯獨搽呢隻冇乜副作用而且好見效,所以而家一起都會幫佢搽呢隻。
我仔唔止塊面,心口同背都有, 都會同佢周身搽好快見效 , 不過一定要提佢洗面同保濕。


公爵府

積分: 29292


74#
發表於 20-8-16 23:51 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 20-8-16 14:18
去萬0買呢支,試過介紹比好多人都好得, 细细支係貴啲, 但好快見效。
我仔經常都係有紅红腫腫, 搽完第二 ...

用緊!

但其實用法係点?


起瘡就揸?

連揸三天?

成面揸?


大宅

積分: 2625


73#
發表於 20-8-16 23:46 |只看該作者
siumanluo 發表於 20-8-16 12:10
朋友個女,呢排考試壓力大,成日熬夜,突然爆到甘,請問大家有冇用過咩藥膏或者方法係有效的,謝謝!

我仔同你差不多,試過方間/美容院不同的產品,都無效。睇過家庭醫生,食住药和查藥膏就冇問題,但一停就即刻服發。之後睇方慶生,食咗3個月約,改善左好多,停药都有服發,但就冇之前今嚴重。所以之後就吾系日日食。

跟著我哋發現佢每次游海水,面部有明顯改善,所以每星期游海水1-2次,游左2個月,以經冇乜,好開心!希望幫到你!(熱氣,煎炸食物都介曬)

不過之前可能嚴重,所以衣家都有d印。


男爵府

積分: 7232


72#
發表於 20-8-16 23:44 |只看該作者
siumanluo 發表於 20-8-16 12:10
朋友個女,呢排考試壓力大,成日熬夜,突然爆到甘,請問大家有冇用過咩藥膏或者方法係有效的,謝謝!

嘩 好勁喎 幾多歲呀? 如果係青春期都唔怕 識人都好嚴重 青春期一過完全無晒豆豆 但如果係壓力瘡嘅 心理好大影響 要睇下佢有咩幫到佢舒壓 運動?睇書?


大宅

積分: 4564


71#
發表於 20-8-16 23:15 |只看該作者
siumanluo 發表於 20-8-16 12:10
朋友個女,呢排考試壓力大,成日熬夜,突然爆到甘,請問大家有冇用過咩藥膏或者方法係有效的,謝謝!

要睇E生丫,吾係變凹凸洞同有印


水晶宮

積分: 57600


70#
發表於 20-8-16 23:14 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 20-8-16 23:06
唔係萬0網,係佢 fd 咁啱買開嘢見到話我哋知,不過我見有時網上都有特價,連 big big shop 都有,但多數百 ...

好,唔該晒你


子爵府

積分: 11144


69#
發表於 20-8-16 23:10 |只看該作者
如果佢用緊起泡洗面膏要停,轉用洗面奶,去屈臣氏萬寧買 Avenue 用,跟住睇中醫,我開始帶口罩就全面爆,都係睇中醫


水晶宮

積分: 52052

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 20-8-16 23:06 |只看該作者
Fion710 發表於 20-8-16 23:03
$90真係超平喎 ,係咪萬寧網上購物?

唔係萬0網,係佢 fd 咁啱買開嘢見到話我哋知,不過我見有時網上都有特價,連 big big shop 都有,但多數百一至百二蚊左右,你留意下。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo