自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   7


子爵府

積分: 12337


1#
發表於 20-8-20 21:58 |只看該作者
請問食d咩,飲d 咩或者搽d 咩

冇曬心機... 不停有暗粒
試過唔同產品


珍珠宮

積分: 38544


33#
發表於 20-8-31 22:05 |只看該作者
Milk peel, 我覺得效果好好,本身去美容院做幾百一次,後來自己買一套返來自己做


大宅

積分: 4111


32#
發表於 20-8-31 22:04 |只看該作者
blue02 發表於 20-8-31 21:47
請問你卸妝油、洗面液、爽膚水、同肌底液分別咩牌子, 幾多錢到?
肌底液有咩作用?thanks
...

肌底液都係滋潤性質,搽完再要用day cream or night cream


大宅

積分: 4111


31#
發表於 20-8-31 22:02 |只看該作者
blue02 發表於 20-8-31 21:47
請問你卸妝油、洗面液、爽膚水、同肌底液分別咩牌子, 幾多錢到?
肌底液有咩作用?thanks
...

我全部用開Cliniqxx 官網有價錢


男爵府

積分: 7783


30#
發表於 20-8-31 21:47 |只看該作者
珍珠小姐 發表於 20-8-29 00:49
我都係成面油,特別是額頭。
自從化小小妝,粉底加碎粉反而比之前完全唔化妝好。碎粉令到不會成日油光滿面 ...

請問你卸妝油、洗面液、爽膚水、同肌底液分別咩牌子, 幾多錢到?
肌底液有咩作用?thanks


珍珠宮

積分: 44160

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


29#
發表於 20-8-31 18:12 |只看該作者
heiheiada 發表於 20-8-31 17:51
咁生酮飲食幫到你!

我平時少食肉,我做唔到呀,不過我盡量食多啲菜,少量米飯麵。


伯爵府

積分: 16545


28#
發表於 20-8-31 17:51 |只看該作者
jenniferzhu 發表於 20-8-31 17:19
咁大鑊,我做咗抽血敏感測試,對米、大麥、蕃茄薯仔士多啤梨呢一類基本食物都敏感,咁我咪死得
...
咁生酮飲食幫到你!
小朋友放暑假比平日更忙!


珍珠宮

積分: 44160

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


27#
發表於 20-8-31 17:19 |只看該作者
heiheiada 發表於 20-8-31 17:11
你平時有冇食麵包,pizza ,粉麵,烏冬,意粉之類小麥製品?有可能係麩質敏感,好多類似嘅外國 cases 都係 ...

咁大鑊,我做咗抽血敏感測試,對米、大麥、蕃茄薯仔士多啤梨呢一類基本食物都敏感,咁我咪死得


伯爵府

積分: 16545


26#
發表於 20-8-31 17:11 |只看該作者
你平時有冇食麵包,pizza ,粉麵,烏冬,意粉之類小麥製品?有可能係麩質敏感,好多類似嘅外國 cases 都係戒麩質之後大約半年就好返晒。
小朋友放暑假比平日更忙!


翡翠宮

積分: 85759

2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 20-8-31 11:53 |只看該作者
tmtmtm 發表於 20-8-20 21:58
請問食d咩,飲d 咩或者搽d 咩

冇曬心機... 不停有暗粒

搽蘆薈、用滋潤的洗面奶洗!

PM你
自由太多會令世人失去平衡


伯爵府

積分: 17309

好媽媽勳章


24#
發表於 20-8-31 05:34 |只看該作者
tmtmtm 發表於 20-8-30 23:42
咁你用邊隻mask ? 我情況似你咁吖

平同貴mask都有輪住用,極潤、蝸牛面膜、cs12,full完等皮膚吸收完就洗走佢,連爽膚水我都冇用,大約兩、三個星期後會再改善,千其咪多手吱啲暗粒,爆得仲勁,我開頭不停轉護膚品,貴野又買、有機護膚品又買嚟用,搞咗幾個月都冇改善同埋試吓用洗面機啦,會有幫助,不過我唔講牌子名,費事誤會sell野


珍珠宮

積分: 44444


23#
發表於 20-8-30 23:51 |只看該作者
tmtmtm 發表於 20-8-20 21:58
請問食d咩,飲d 咩或者搽d 咩

冇曬心機... 不停有暗粒

唔係用錯產品, 就係內裡有問題

介下煎炸熱毒,都係唔得, 咪問醫師!

聽個case 食完中藥, 爆得更勁, 等你入面d 毒儘發出黎

咁你傷口唔會傷完又傷, 留有疤痕! 不過人地個老中醫超貴



侯爵府

積分: 24458


22#
發表於 20-8-30 23:47 |只看該作者
我都想知


子爵府

積分: 12337


21#
發表於 20-8-30 23:43 |只看該作者
spikenard 發表於 20-8-29 15:06
唔搽任何粉,唔搽任何cream, 唔搽防曬,2星期會有改善

好的try try


子爵府

積分: 12337


20#
發表於 20-8-30 23:42 |只看該作者
chole_bb 發表於 20-8-29 14:58
乜護膚品都唔好用,淨係用保濕mask+洗臉機,我之前兩邊面爛曬,依家好番曬啦

...

咁你用邊隻mask ? 我情況似你咁吖


水晶宮

積分: 74808


19#
發表於 20-8-29 15:06 |只看該作者

回覆樓主:

唔搽任何粉,唔搽任何cream, 唔搽防曬,2星期會有改善


伯爵府

積分: 17309

好媽媽勳章


18#
發表於 20-8-29 14:58 |只看該作者
乜護膚品都唔好用,淨係用保濕mask+洗臉機,我之前兩邊面爛曬,依家好番曬啦
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 44160

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


17#
發表於 20-8-29 13:26 |只看該作者
珍珠小姐 發表於 20-8-29 00:49
我都係成面油,特別是額頭。
自從化小小妝,粉底加碎粉反而比之前完全唔化妝好。碎粉令到不會成日油光滿面 ...

我係敏感濕疹皮膚,唔可以用化妝品


男爵府

積分: 5454


16#
發表於 20-8-29 01:39 |只看該作者
我近排都買左支cream 搽,搽完第二朝塊面好油,額頭就生左幾粒暗粒。之後停用,無再生,可能係個隻護膚品唔適合你。


大宅

積分: 4111


15#
發表於 20-8-29 00:49 |只看該作者
jenniferzhu 發表於 20-8-29 00:35
連洗面奶都冇用?洗完面乜都冇搽?

我勁多暗粒又多油,如果咩都唔用更加差

我都係成面油,特別是額頭。
自從化小小妝,粉底加碎粉反而比之前完全唔化妝好。碎粉令到不會成日油光滿面,粉底碎粉又可以阻隔塵和皮膚。中午食完飯可以用濕紙巾印去面油,揸保濕霜,再上亁粉補妝。
放工就用卸妝油、洗面液洗乾淨,用綿花上爽膚水都好緊要,可以帶走死皮。之後就肌底液,同晚霜,有時加精華素。無咗八九成暗粒。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo