懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 547


1#
發表於 20-8-24 15:02 |只看該作者
瑪麗每4星期檢查聽bb心跳
其實...都幾hea

係未應該要再私家每4星期b超一次?

謝謝


男爵府

積分: 7051


29#
發表於 20-8-26 14:21 |只看該作者
Itshk1 發表於 20-8-26 14:13
好彩就係遇到有經驗嘅senior

明白


別墅

積分: 986


28#
發表於 20-8-26 14:13 |只看該作者
ASP2019 發表於 20-8-26 13:19
咁你朋友算好彩定唔好彩?

好彩就係遇到有經驗嘅senior


男爵府

積分: 7051


27#
發表於 20-8-26 13:19 |只看該作者
Itshk1 發表於 20-8-26 12:24
我有朋友啱啱係政府到生左
佢係39w見紅,入院,但無陣痛。
上到病房,無啦啦有個醫生,話我朋友見左紅,幫 ...

咁你朋友算好彩定唔好彩?


別墅

積分: 986


26#
發表於 20-8-26 12:24 |只看該作者
ASP2019 發表於 20-8-25 23:29
係啊,勁求其,完全唔會知胎兒呎吋、邊個部分大d定細d,因為正常情況下公立醫院都會先順產,唔得先請產婦吃 ...

我有朋友啱啱係政府到生左
佢係39w見紅,入院,但無陣痛。
上到病房,無啦啦有個醫生,話我朋友見左紅,幫佢做人工穿水。
比個senior 見到,senior 幫我朋友檢查,一度都未開,但已經做左人工穿水,我朋友仲要未有陣痛,係醫院等左幾個鐘,都無動靜,個senior 話安排即刻開刀


男爵府

積分: 7051


25#
發表於 20-8-25 23:29 |只看該作者
jagabee0903 發表於 20-8-25 23:17
仲有攞把尺度下個肚嚟睇bb size,會唔會求其咗啲

係啊,勁求其,完全唔會知胎兒呎吋、邊個部分大d定細d,因為正常情況下公立醫院都會先順產,唔得先請產婦吃全餐。


男爵府

積分: 7051


24#
發表於 20-8-25 23:27 |只看該作者
cattwoma 發表於 20-8-25 23:07
無錯聽下心跳有咩用?(個人覺得)

起碼知道胎兒仍然係生存緊


男爵府

積分: 6253


23#
發表於 20-8-25 23:17 |只看該作者
仲有攞把尺度下個肚嚟睇bb size,會唔會求其咗啲


別墅

積分: 547


22#
發表於 20-8-25 23:07 |只看該作者
膠紙bb 發表於 20-8-25 22:31
到而家24周,瑪麗一直都要求4星期返去一次,都係度高、磅重、量血壓、驗尿、聽完心跳就走得,等就等得耐, ...

無錯聽下心跳有咩用?(個人覺得)


複式洋房

積分: 446


21#
發表於 20-8-25 22:31 |只看該作者
到而家24周,瑪麗一直都要求4星期返去一次,都係度高、磅重、量血壓、驗尿、聽完心跳就走得,等就等得耐,但實際bb情況係點完全唔知...其實聽心跳我自己買部機喺屋企聽都得

我自己出去做左Nifty,所以贊育冇安排oscar比我,剩係預約左一次結構同埋一次超聲波

所以比多啲錢睇私家真係少不免


大宅

積分: 2517


20#
發表於 20-8-25 17:44 |只看該作者
我果陣3-4個星期會去私家做產檢架


伯爵府

積分: 17773


19#
發表於 20-8-25 17:42 |只看該作者
回覆 Itshk1 的帖子

人多要排隊,沒辦法。像看病,等醫生2,3小時,病人就看5,10分鐘。


伯爵府

積分: 17773


18#
發表於 20-8-25 17:41 |只看該作者
回覆 Itshk1 的帖子

政府福利咁差,怪不得咁多私家婦產科


別墅

積分: 986


17#
發表於 20-8-25 14:59 |只看該作者
M.A.C 發表於 20-8-25 10:38
回覆 Itshk1 的帖子

即係高危族群,多胞胎會密少少外其他孕婦都係得一次b超咁多?

係政府到驗尿抽血聽心跳都用左兩個半鐘


別墅

積分: 986


16#
發表於 20-8-25 14:57 |只看該作者
M.A.C 發表於 20-8-25 10:38
回覆 Itshk1 的帖子

即係高危族群,多胞胎會密少少外其他孕婦都係得一次b超咁多?

係吖,我直情係0
我自己做左T21
無做到Oscar 所以so far 無係政府到照過
姑娘都係expect 我岀去自己照


伯爵府

積分: 17773


15#
發表於 20-8-25 10:38 |只看該作者
回覆 Itshk1 的帖子

即係高危族群,多胞胎會密少少外其他孕婦都係得一次b超咁多?
唔怪得今時今日,仲咁多問題兒童。


伯爵府

積分: 17773


14#
發表於 20-8-25 10:38 |只看該作者
回覆 Itshk1 的帖子

即係高危族群,多胞胎會密少少外其他孕婦都係得一次b超咁多?
唔怪得今時今日,仲咁多問題兒童。


男爵府

積分: 5453


13#
發表於 20-8-25 00:49 |只看該作者
Itshk1 發表於 20-8-25 00:43
本帖最後由 Itshk1 於 20-8-25 00:44 編輯

應該係驗尿個part 叫重要啲

係啦 除非私家睇好密
到廿周左右
見之前兩胎都有d媽媽 驗尿/血壓被捉入院
有d仲要即刻生架....
孕期變化大 係好無聊 但我兩胎都去足


別墅

積分: 986


12#
發表於 20-8-25 00:46 |只看該作者
sostepa 發表於 20-8-25 00:45
邊間醫院咁講?
我又見人講 高齡都冇結構

屯門
我朋友都唔係高齡,都係要自費私家做結構


男爵府

積分: 5453


11#
發表於 20-8-25 00:45 |只看該作者
Itshk1 發表於 20-8-25 00:42
如果唔係高齡嘅話得一次
我上星期去政府產檢
見姑娘,佢第一句就同我講:你知嫁啦,唔係高齡結構要岀去boo ...

邊間醫院咁講?
我又見人講 高齡都冇結構

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo