自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 1905


1#
發表於 20-9-9 16:13 |只看該作者
小朋友小二,基本上都照顧到自己學業,成績ok。但仲成日甩甩漏漏,係咪正常?又唔想成日提佢呢樣果樣(上課前準備啲書呀,check功課做晒未呀,啲字寫得衰etc),好煩咁。係咪由得佢,等佢碰下壁,比老師講下,自然會成長?


水晶宮

積分: 52046

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 20-9-10 17:56 |只看該作者
angeldumbo 發表於 20-9-10 17:49
家姐小三個陣放手自己做功課溫書,最初會夜晚靜雞雞幫佢check下有無執漏書做漏功課,之後都無....佢可以自 ...

放手要慢慢放,初初一定要幫下佢,慢慢引導。當年我都會靜雞响背後跟下, 我會提下佢但唔會話比佢知漏咗乜, 等佢自己搵下, 慢慢就可以上手,我仔小三已全放。
加油!


大宅

積分: 1663


32#
發表於 20-9-10 17:49 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 20-9-9 19:08
小朋友如果能自行處理好功課,成績0K,家長其實可以慢慢放手。放手意思並非唔理佢等佢自己碰釘,而係要逐 ...

家姐小三個陣放手自己做功課溫書,最初會夜晚靜雞雞幫佢check下有無執漏書做漏功課,之後都無....佢可以自己搞掂
阿囝而家3年級,樣樣都甩漏,睇黎又排都放唔到手(emoji)


大宅

積分: 1905


31#
發表於 20-9-10 17:40 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 20-9-9 19:08
小朋友如果能自行處理好功課,成績0K,家長其實可以慢慢放手。放手意思並非唔理佢等佢自己碰釘,而係要逐 ...

謝謝大家意見,我真是要多學習


男爵府

積分: 6894


30#
發表於 20-9-9 19:40 |只看該作者

回覆樓主:

我小朋友7歲IS三年班,即係本地二年班。班主任開學講今年目標係要學自立,咁我聽到都放手,開學一個月,放手了80%。其他20%會提點下,因為始終7歲人仔,實會月甩漏。


寶石宮

積分: 407015

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 20-9-9 19:11 |只看該作者
小四開始,由默書做起
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


翡翠宮

積分: 75323


28#
發表於 20-9-9 19:10 |只看該作者
小學我冇乜放過手
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


水晶宮

積分: 52046

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 20-9-9 19:08 |只看該作者
fadgare 發表於 20-9-9 16:13
小朋友小二,基本上都照顧到自己學業,成績ok。但仲成日甩甩漏漏,係咪正常?又唔想成日提佢呢樣果樣(上課 ...

小朋友如果能自行處理好功課,成績0K,家長其實可以慢慢放手。放手意思並非唔理佢等佢自己碰釘,而係要逐小逐小去放,要教佢如何温習等等,讓小朋友慢慢掌握,多鼓勵多讚賞,小朋友做到就要讚下佢比啲信心佢,初初放要有心理準備可能有甩漏, 但初小成績唔駛睇得太重,仲輸得起, 只要培養良好嘅學習態度, 慢慢就會越嚟越好。


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


26#
發表於 20-9-9 18:51 |只看該作者
回覆 fadgare 的帖子

每個人唔同,功課執書包我囡小一放手,亞囝要小四;溫書就溫到小六,始終要知道佢哋係咪識


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


25#
發表於 20-9-9 18:33 |只看該作者

回覆樓主:

小四


珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


24#
發表於 20-9-9 18:29 |只看該作者
三年級無check 功課,書包佢自己執


翡翠宮

積分: 86723


23#
發表於 20-9-9 18:28 |只看該作者

回覆樓主:

冇特定時間


大宅

積分: 1905


22#
發表於 20-9-9 18:24 |只看該作者
maymay220hk 發表於 20-9-9 17:00
小朋友變數太多
睇情況逐啲放手

責任感真係好重要,唔好乜都幫佢做晒,提佢自己做


大宅

積分: 1905


21#
發表於 20-9-9 18:23 |只看該作者
castle100 發表於 20-9-9 17:04
我果件小四了、仲要偷偷跟下(晚上佢訓左睇下佢書包有冇帶水、鉛筆)

我都會,費事係佢面前“巢”,不過都會當面提佢檢查下


大宅

積分: 1905


20#
發表於 20-9-9 18:22 |只看該作者
Jessy 發表於 20-9-9 17:08
睇小朋友性格,唔係由佢漏佢就會改

有d小朋友會照漏,寫手冊咪寫手冊,留堂咪留堂,照繼續漏可也!呢類就 ...

明白,謝謝


大宅

積分: 1905


19#
發表於 20-9-9 18:22 |只看該作者
Amy7802 發表於 20-9-9 17:59
我果個小二放手嘅,一開始有試過漏帶書或功課,佢學校如果有漏帶漏交,老師會罰佢地小息集中一齊要佢地溫書或 ...

我都係想咁,老師講一句應該好過我講十句


侯爵府

積分: 24776

馬年勳章 牛年勳章


18#
發表於 20-9-9 17:59 |只看該作者
我果個小二放手嘅,一開始有試過漏帶書或功課,佢學校如果有漏帶漏交,老師會罰佢地小息集中一齊要佢地溫書或做功課,唔可以玩,試過一兩次已好自覺,放學即刻做好功課同執好書包,唔使家長提醒。


珍珠宮

積分: 48080

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


17#
發表於 20-9-9 17:08 |只看該作者
睇小朋友性格,唔係由佢漏佢就會改

有d小朋友會照漏,寫手冊咪寫手冊,留堂咪留堂,照繼續漏可也!呢類就要睇緊點!
希望每天開心渡過 ;-)


珍珠宮

積分: 30963


16#
發表於 20-9-9 17:04 |只看該作者
我果件小四了、仲要偷偷跟下(晚上佢訓左睇下佢書包有冇帶水、鉛筆)


水晶宮

積分: 51732

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 20-9-9 17:00 |只看該作者
fadgare 發表於 20-9-9 16:13
小朋友小二,基本上都照顧到自己學業,成績ok。但仲成日甩甩漏漏,係咪正常?又唔想成日提佢呢樣果樣(上課 ...

小朋友變數太多
睇情況逐啲放手

識緊張自己野
對功課有責任心
放手多小小、聲控提下佢

今日培養好責任感
他日上中學小樣野煩

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo