自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


公爵府

積分: 25343


1#
發表於 20-9-30 22:28 |只看該作者
但因為侵侵把疫情說成Chinese virus
華人飽受歧視驚嚇,無心情欣賞美景
16014760979828183376988519515228.jpg


大宅

積分: 2466


31#
發表於 20-10-1 13:38 |只看該作者
大將軍 發表於 20-10-1 10:25
其實我近半年好少出街,大家又WFH
我住三缐城市,都冇乜問題,亞洲人少d喺呢度生仔炒樓,所以白人唔會都 ...

你都三線,咁我係鄉下了。


禁止訪問

積分: 2461


30#
發表於 20-10-1 13:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2339


29#
發表於 20-10-1 13:14 |只看該作者
bks2014 發表於 20-10-1 08:32
你現在住在加拿大?
你以前或近期有沒有感受過被白人用眼神/語言歧視?
...
住緊+做緊野。無。
同埋兩回事黎,紅葉年年都有,第一年黎覺得好靚,之後麻木哂,只係覺得一開始冬天落葉就好煩



水晶宮

積分: 52057

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 20-10-1 13:14 |只看該作者
好靚


侯爵府

積分: 20316


27#
發表於 20-10-1 12:03 |只看該作者
本帖最後由 HKITMan 於 20-10-1 12:04 編輯

侵侵真係白痴不是扮現在被中國壓在地上無力反抗


翡翠宮

積分: 85753

2025勳章蛇年勳章


26#
發表於 20-10-1 12:01 |只看該作者
bks2014 發表於 20-9-30 22:28
但因為侵侵把疫情說成Chinese virus
華人飽受歧視驚嚇,無心情欣賞美景


自由太多會令世人失去平衡


寶石宮

積分: 257463

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


25#
發表於 20-10-1 11:56 |只看該作者
mini122 發表於 20-10-1 07:13
好靚呀!
但我都識得以前移民住過加拿大嘅朋友講,紅葉多到佢已經睇厭咗,不覺得係咩一回事
...
好似去左外地玩雪, 落雪咁, 勁興奮, 中左彩咁, 佢地勁憎
放下自在


公爵府

積分: 28988

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


24#
發表於 20-10-1 11:50 |只看該作者
好靚


公爵府

積分: 28874


23#
發表於 20-10-1 11:49 |只看該作者
him-bb 發表於 20-10-1 07:54
我朋友話點解要去睇紅葉 佢屋企門口就有得睇 等佢落葉既時候佢就就唔想睇 因為日日都要掃走D落葉好鬼煩
...

正如我D內地朋友成日嚟到香港就要去街邊篤燒賣,我話我只係早餐冇得好好地坐低食嘢,先會去買燒賣頂肚


琥珀宮

積分: 196916

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子探索遊 畀面勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


22#
發表於 20-10-1 11:16 |只看該作者
大將軍 發表於 20-10-1 08:04
我後園有一棵



寶石宮

積分: 257463

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


21#
發表於 20-10-1 11:09 |只看該作者
bks2014 發表於 20-9-30 22:28
但因為侵侵把疫情說成Chinese virus
華人飽受歧視驚嚇,無心情欣賞美景

好靚
放下自在


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


20#
發表於 20-10-1 11:02 |只看該作者


侯爵府

積分: 20547

親子王國15週年勳章


19#
發表於 20-10-1 10:26 |只看該作者
Chole 發表於 20-10-1 10:16
試過去日本睇紅葉,俾我兩個美加朋友笑,話屋企後園都有。

我都有棵maple今年唔靚仔,冇幫佢影相


侯爵府

積分: 20547

親子王國15週年勳章


18#
發表於 20-10-1 10:25 |只看該作者
bks2014 發表於 20-10-1 08:32
你現在住在加拿大?
你以前或近期有沒有感受過被白人用眼神/語言歧視?
...

其實我近半年好少出街,大家又WFH
我住三缐城市,都冇乜問題,亞洲人少d喺呢度生仔炒樓,所以白人唔會都我地點
So far 冇發生過任何事
我會比同事開玩笑講下,話乜鬼我咁緊張,包都實,都而家全市都口罩令,佢地先知我好有高見


公爵府

積分: 25205


17#
發表於 20-10-1 10:16 |只看該作者
mini122 發表於 20-10-1 07:13
好靚呀!
但我都識得以前移民住過加拿大嘅朋友講,紅葉多到佢已經睇厭咗,不覺得係咩一回事
...

試過去日本睇紅葉,俾我兩個美加朋友笑,話屋企後園都有。


珍珠宮

積分: 46655

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


16#
發表於 20-10-1 09:40 |只看該作者
bks2014 發表於 20-10-1 08:50
我去過二次温哥華,都不是秋天去,無緣欣賞這美景

溫哥華d楓葉只會紅10日,之後就落葉㗎啦!


公爵府

積分: 25343


15#
發表於 20-10-1 08:50 |只看該作者
fitfish 發表於 20-10-1 01:34
聖誕卡咁靚

我去過二次温哥華,都不是秋天去,無緣欣賞這美景


水晶宮

積分: 74411


14#
發表於 20-10-1 08:48 |只看該作者
bks2014 發表於 20-9-30 22:28
但因為侵侵把疫情說成Chinese virus
華人飽受歧視驚嚇,無心情欣賞美景

好靚


水晶宮

積分: 54780


13#
發表於 20-10-1 08:39 |只看該作者
Peababylau 發表於 20-10-1 08:01
似係. 以前日日對住的確唔覺得好特別. 一到秋天就要到掃樹葉好煩㗎.
落葉之後就漸凍,冬天仲煩,因為堅凍。。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo