時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7911


1#
發表於 20-11-3 08:56 |只看該作者
真煩

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

rose-mag  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 20-11-3 10:24


珍珠宮

積分: 46109


73#
發表於 20-11-4 09:17 |只看該作者
toffeechoco 發表於 20-11-4 06:54
下, 有人真係會覺得台灣係天堂???

大把等佢哋去感受下啦,大部分入咗去都出唔返嚟


禁止訪問

積分: 4966


72#
發表於 20-11-4 07:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49804

熱血勳章 畀面勳章 陪月勳章


71#
發表於 20-11-4 06:54 |只看該作者
babytt2 發表於 20-11-3 09:15
台灣根本唔係想像中咁天堂,旅行ok 嘅

下, 有人真係會覺得台灣係天堂???


複式洋房

積分: 114


70#
發表於 20-11-4 05:04 |只看該作者
呆灣想借事件攪死香港,最錯聽政棍傳媒點,不停發烤事情,所以過程中又自相矛盾,佢母親見傳媒包到實,是真是假都晤知,件事令香港人已付出代價不少


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


69#
發表於 20-11-3 21:46 |只看該作者
我要快樂 發表於 20-11-3 17:04
咁林鄭當初搞逃犯條例咪多餘囉,台灣都話唔需要呢條例都可以移交逃犯啦
...

你真攪笑

立逃犯條例,就係有法可依;
呆灣司法是是但但,連通緝犯想返去自首,都拒絕接收
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


侯爵府

積分: 20595


68#
發表於 20-11-3 18:44 |只看該作者
coolman008 發表於 20-11-3 09:08
究竟佢以為自己是誰?死左個女是好慘,但已經令香港四分五裂,佢仲想玩幾耐,可不可以放過香港人
...


珍珠宮

積分: 34137


67#
發表於 20-11-3 18:12 |只看該作者
angiehouse 發表於 20-11-3 17:42
不如要求包架國泰機丫,簽證都未有,機都未上到,講咩座位

咪就係,真係多鬼魚,無野搵野黎講博眼球,不過都好,繼續做搞屎棍咯,越黎越多人憎佢添


珍珠宮

積分: 34137


66#
發表於 20-11-3 18:11 |只看該作者
我要快樂 發表於 20-11-3 17:04
咁林鄭當初搞逃犯條例咪多餘囉,台灣都話唔需要呢條例都可以移交逃犯啦
...

唔需要呢條條例都可以移交?請問點移交呀你可唔可以講得切實d ar,宜家係香港政府綁住陳同佳唔比佢去自首呀?



水晶宮

積分: 56930


65#
發表於 20-11-3 17:42 |只看該作者
dennis_lkw 發表於 20-11-3 08:56
真煩

不如要求包架國泰機丫,簽證都未有,機都未上到,講咩座位


別墅

積分: 982


64#
發表於 20-11-3 17:37 |只看該作者
比人利用


伯爵府

積分: 18629


63#
發表於 20-11-3 17:16 |只看該作者
dennis_lkw 發表於 20-11-3 08:56
真煩

關佢乜事,陳生去台灣,佢又唔去!


男爵府

積分: 5252


62#
發表於 20-11-3 17:04 |只看該作者
Charitymami 發表於 20-11-3 15:30
你用個腦諗下啦
呆灣政府掘個坑,叫香港政府跳落去,蠢人先至被人利用啫,玩政治一定唔會跟你玩 ...

咁林鄭當初搞逃犯條例咪多餘囉,台灣都話唔需要呢條例都可以移交逃犯啦


珍珠宮

積分: 34137


61#
發表於 20-11-3 16:41 |只看該作者
Charitymami 發表於 20-11-3 15:30
你用個腦諗下啦
呆灣政府掘個坑,叫香港政府跳落去,蠢人先至被人利用啫,玩政治一定唔會跟你玩 ...

有腦就唔會話香港政府問題啦


珍珠宮

積分: 34137


60#
發表於 20-11-3 16:40 |只看該作者
我要快樂 發表於 20-11-3 14:50
正常人都睇得出台灣香港雙方都有努力過,但牽涉到政治/人為控制所以愈搞愈大鑊先收唔到科,邊可能只有一方 ...

請問正常人睇到台灣努力左咩?佢地做左咩?只要批陳同佳入境咁簡單就得啦,其他野香港政府負責曬,但宜家佢地咁簡單ge動作都唔批。

真係想問佢地努力左咩


子爵府

積分: 13421


59#
發表於 20-11-3 16:03 |只看該作者
我要快樂 發表於 20-11-3 14:54
你地只用香港政府冇錯嘅心態嚟諗嘢,咁冇嘢好講,再傾都多餘,毫無建設性
...

你用台灣冇錯嘅心態嚟諗嘢嘢好講,再傾都多餘,毫無建設性


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


58#
發表於 20-11-3 15:30 |只看該作者
我要快樂 發表於 20-11-3 14:54
你地只用香港政府冇錯嘅心態嚟諗嘢,咁冇嘢好講,再傾都多餘,毫無建設性
...

你用個腦諗下啦
呆灣政府掘個坑,叫香港政府跳落去,蠢人先至被人利用啫,玩政治一定唔會跟你玩,大家往來依法處理,以免詬病

正常做法梗係潘媽媽去哭求呆灣政府發入台證
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


男爵府

積分: 5252


57#
發表於 20-11-3 14:54 |只看該作者
Charitymami 發表於 20-11-3 14:38
政府可以幫咩呢?

冇法律框架下點樣移交逃犯?

你地只用香港政府冇錯嘅心態嚟諗嘢,咁冇嘢好講,再傾都多餘,毫無建設性


男爵府

積分: 5252


56#
發表於 20-11-3 14:50 |只看該作者
mcs74 發表於 20-11-3 11:56
宜家政府無幫咩?政府一路同台灣協商,係台灣唔肯咋wor,咁佢應該搵台灣。尋求政府協助正常,但宜家香港政 ...

正常人都睇得出台灣香港雙方都有努力過,但牽涉到政治/人為控制所以愈搞愈大鑊先收唔到科,邊可能只有一方錯


大宅

積分: 1165


55#
發表於 20-11-3 14:48 |只看該作者
shanshan1218 發表於 20-11-3 09:00
回覆 dennis_lkw 的帖子

佢以為自己係邊個?係話事人?佢想點就點?真係痴鬼線!討厭到嘔! ...

係,她真是煩到嘔。她以為她係皇帝。痴線。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo