自由講場

跳至

首頁

尾頁
   31


子爵府

積分: 11665


1#
發表於 20-11-3 11:28 |只看該作者
皮膚好乾, 有冇jm用過邊隻適合乾燥皮膚, 謝! (有圖更好)


已刪除用户

積分: 60176


46#
發表於 20-11-21 19:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 447


45#
發表於 20-11-21 19:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18671


44#
發表於 20-11-8 20:41 |只看該作者
深藍色好用...我怕搽bodycream搽到'立',但呢款very good!
巳經用完一支再買了


珍珠宮

積分: 31962


43#
發表於 20-11-8 20:38 |只看該作者

回覆樓主:

今日行過見日本x有12蚊支細裝,覺得陣味好濃


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


42#
發表於 20-11-8 20:22 |只看該作者

回覆樓主:

深藍果隻好用


男爵府

積分: 6894


41#
發表於 20-11-8 18:25 |只看該作者
我用開鐵盒nivea, 非常好用!日本人好buy , 你去IG 打nivea 就見到


水晶宮

積分: 74232

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


40#
發表於 20-11-8 18:14 |只看該作者

回覆樓主:

我今日去左買幾款試下

原來每支都送支細細支既深藍75ml
幾好啵
16048304415937121418659727241087.jpg


禁止訪問

積分: 199


39#
發表於 20-11-5 11:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42586


38#
發表於 20-11-4 19:02 |只看該作者
茶木 發表於 20-11-3 12:17
我買咗但用唔到,搽到周身痴立立

舒特x 特強保濕face and body細細支果隻,唔立


珍珠宮

積分: 38234

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 20-11-4 18:09 |只看該作者
waiting046 發表於 20-11-4 17:59
咁我都係揾吓細樽裝嚟試先, 我夏天都要搽深藍色樽先至夠…

再等你報告~

我地都係,夏天因為開冷氣,有時都要塗,同冬天一樣用藍色果支。


伯爵府

積分: 15754


36#
發表於 20-11-4 17:59 |只看該作者
peaceaa1122 發表於 20-11-4 17:53
塗出黎希d, feel 落藍色果支潤d. 但要塗完等耐d 先作準,但頭先頂唔住陣味洗咗,睇吓今晚再試。
...
咁我都係揾吓細樽裝嚟試先, 我夏天都要搽深藍色樽先至夠…

再等你報告~
陶土經過塑造...燒製...可變成有用的器皿.它盛裝到多少就看我們如何給它塑形,它有多堅固就看我們如何燒製...


珍珠宮

積分: 38234

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 20-11-4 17:53 |只看該作者
waiting046 發表於 20-11-4 17:47
仲大味?咁大鑊…
但係滋潤嗎?

塗出黎希d, feel 落藍色果支潤d. 但要塗完等耐d 先作準,但頭先頂唔住陣味洗咗,睇吓今晚再試。


伯爵府

積分: 15754


34#
發表於 20-11-4 17:47 |只看該作者
peaceaa1122 發表於 20-11-4 17:35
今日買咗有十字果支, 仲大味,d 味似古龍水又似的士車箱果陣味。
仲大味?咁大鑊…
但係滋潤嗎?
陶土經過塑造...燒製...可變成有用的器皿.它盛裝到多少就看我們如何給它塑形,它有多堅固就看我們如何燒製...


珍珠宮

積分: 38234

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 20-11-4 17:35 |只看該作者
waiting046 發表於 20-11-3 19:31
我可以話俾你知係唔同味嘅…

今日買咗有十字果支, 仲大味,d 味似古龍水又似的士車箱果陣味。


伯爵府

積分: 18682

2018復活節勳章 好媽媽勳章


32#
發表於 20-11-4 07:53 |只看該作者
深藍色果支,我老公用咗十幾年,年年冬天晚晚搽,不過太香,我覺得好刺鼻


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


31#
發表於 20-11-3 21:53 |只看該作者
姬絲汀汀 發表於 20-11-3 18:49
鐵盒裝其實好得 ,幾廿年前我媽已經幫我用呢隻,係難推啲囉,所以超癢時就用盒裝,平時用支裝都ok. ...

係呀,真係好難推
有次我諗住沖完涼,個身唔抹咁乾搽易推d,點知搽極都搽唔勻


子爵府

積分: 11665


30#
發表於 20-11-3 21:18 |只看該作者
唔該哂大家(emoji)


伯爵府

積分: 16306


29#
發表於 20-11-3 20:53 |只看該作者
CassandraYoung 發表於 20-11-3 12:05
我用呢隻,特別冬天夜晚,臨瞓覺前厚敷,第二朝早超級潤

我都係用呢隻,不斷回購,佢好快吸收,又唔會痴笠笠。
ps. 我之前塊面皮膚敏感,搽過好多隻牌子都唔得,係搽 nivea 又 okay 喎,而家早晚搽嘅 cream 同爽膚水都轉晒用佢,又平又好用。


珍珠宮

積分: 38234

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


28#
發表於 20-11-3 20:27 |只看該作者
waiting046 發表於 20-11-3 19:31
我可以話俾你知係唔同味嘅…

我仲以為有希望tim

雖然難聞,但都試咗十字果隻先,睇吓有冇藍色果隻咁潤

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo