自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 39


1#
發表於 20-11-30 11:26 |只看該作者
本帖最後由 BB.KIU 於 20-12-2 20:57 編輯

.


伯爵府

積分: 19664


30#
發表於 20-12-1 21:23 |只看該作者

回覆樓主:

你都係酸緊點解人地學歷低過你,但快過你搵到工。
你做開文職,真係慣做樓面?


珍珠宮

積分: 49735

hashtag影視迷勳章


29#
發表於 20-12-1 19:36 |只看該作者
BB.KIU 發表於 20-12-1 19:10
回覆 BB.KIU 的帖子

太好啦,經理琴日叫佢唔使返住,叫佢去檢測,話等檢測冇事先返,借啲意裁員啫。:excit ...

點解你可以咁衰?就算佢冇得做,都未必會請你


珍珠宮

積分: 40232


28#
發表於 20-12-1 19:34 |只看該作者
BB.KIU 發表於 20-12-1 19:10
回覆 BB.KIU 的帖子

太好啦,經理琴日叫佢唔使返住,叫佢去檢測,話等檢測冇事先返,借啲意裁員啫。:excit ...




水晶宮

積分: 64405

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章


27#
發表於 20-12-1 19:29 |只看該作者
BB.KIU 發表於 20-12-1 19:10
回覆 BB.KIU 的帖子

太好啦,經理琴日叫佢唔使返住,叫佢去檢測,話等檢測冇事先返,借啲意裁員啫。:excit ...

你咩心地 人地冇左份工咁開心


伯爵府

積分: 16777


26#
發表於 20-12-1 19:22 |只看該作者
BB.KIU 發表於 20-12-1 19:10
回覆 BB.KIU 的帖子

太好啦,經理琴日叫佢唔使返住,叫佢去檢測,話等檢測冇事先返,借啲意裁員啫。:excit ...

你同佢真係朋友

黑心得你


洋房

積分: 39


25#
發表於 20-12-1 19:10 |只看該作者

.

本帖最後由 BB.KIU 於 20-12-2 21:01 編輯

.


珍珠宮

積分: 38230

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 20-11-30 16:17 |只看該作者
BB.KIU 發表於 20-11-30 11:26
我有一個女性朋友(之前唔熟又唔知佢叫咩名,只是偶然在圖書館遇見Say Hi,最近一起上幾個ERB兼讀課程才熟 ...

本帖最後由 peaceaa1122 於 20-11-30 16:18 編輯

你跟本係葡萄!人地快過你搵到工,又聽到佢話人工同工作好, 就唔開心,點可以咁架。 同埋睇到你好依賴,依賴朋友,想佢幫你搭路見工,諗住有熟人易話為。

仲有,一份工唔係個個都啱做,唔想執枱比你做到都唔開心啦,咁何必呢!

你快d 努力d搵份文職啦!


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


23#
發表於 20-11-30 16:12 |只看該作者
你要唸好係咪想做先好咼

你又討厭做...又要APPLY....到最後做得唔開心,又要你朋友開解....無限LOOP

同埋,人地講明可能要倒垃圾,呢D JOB未必人人接受到...你朋友接受到,可能佢唔想你見到佢呢個場面呢!!


伯爵府

積分: 16263


22#
發表於 20-11-30 16:03 |只看該作者

回覆樓主:

奇怪又矛盾的表達
憎人富貴厭人貧思維

不如你整理下自己思緒先啦,
不同路線,有咩好比較?
自尋煩惱.


公爵府

積分: 26464


21#
發表於 20-11-30 15:26 |只看該作者
根本你就唔甘心, 朋友低學歷搵到工,以你的心態就會係人生輸家!
恭賀新禧,迎春接福!


瑪瑙宮

積分: 139638


20#
發表於 20-11-30 14:40 |只看該作者
apply 工唔使 through 佢 .


翡翠宮

積分: 97287


19#
發表於 20-11-30 14:38 |只看該作者

回覆樓主:

你做開文職做唔慣呢啲㗎,算吧啦。去再搵文職兼職啦,都好多請人,呢度間唔中都有人請喎, 前排咪好似有個六千蚊返新蒲崗個囉?
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


18#
發表於 20-11-30 14:13 |只看該作者

回覆樓主:

膠post


水晶宮

積分: 68962

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 20-11-30 14:02 |只看該作者
揾份快餐店兼職都要人介紹?你要做點解唔自己去申請?其實除左快餐店,我相信超市,大把地方都請人,全港九新界甘多分店做乜要人介紹?其實你所講既朋友,我覺得你地只系識得見過面,談唔上系朋友。


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


16#
發表於 20-11-30 13:53 |只看該作者

回覆樓主:

新國民


子爵府

積分: 11728


15#
發表於 20-11-30 13:49 |只看該作者
你朋友似覺得你唔適合份工,多過唔想一齊返工。你根本睇唔起餐廳工,又葡萄人地學歷低都有工做。你自己都唔係咩高學歷,仲話係朋友,你都無當人係朋友。


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 20-11-30 13:11 |只看該作者

回覆樓主:

我都唔係好中意同朋友一齊做野。
除非真係熟到爛,由細玩到大果種。
另外,其實快餐店工唔係好易搵咩?
呢間唔做咪試做另一間。


珍珠宮

積分: 48828


13#
發表於 20-11-30 13:07 |只看該作者
mandy952 發表於 20-11-30 12:35
樓主係唔抵得人地學歷低過佢,但又咁快搵到份工
講真而家普通文員人工真係仲低過樓面
讀得erb,即係冇學位 ...

噢,jm你講完我先明
我冇諗到呢個方向
難怪又提學歷又提搵到工
樓主心地唔好,睇來朋友都聞到酸味先咁回覆
其實朋友搵到果份仲係樓主非常不屑既執枱工
咁都可以唔抵得
真係無話可說


琥珀宮

積分: 191242

馬年勳章


12#
發表於 20-11-30 12:35 |只看該作者
yurijm 發表於 20-11-30 11:30
咁你咪去搵文職
點解咁得意?你個標題同個post係講你朋友
最後就係求職問題?

樓主係唔抵得人地學歷低過佢,但又咁快搵到份工
講真而家普通文員人工真係仲低過樓面
讀得erb,即係冇學位
建議樓主去考政府CA, 但入紙到入職差不多一年

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo