夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9834


1#
發表於 20-11-30 16:59 |只看該作者
本帖最後由 bobolam 於 20-12-3 15:38 編輯

本來約了幾個,其他人甩底,剩下老公及一女舊同事,他們沒取消,照行山,你們介意嗎?(偷看他們的whatsapp)
(請勿轉載)


洋房

積分: 56


70#
發表於 21-5-18 19:46 |只看該作者
介意


大宅

積分: 3622


69#
發表於 21-4-6 01:08 |只看該作者
cupid0627 發表於 21-4-5 21:44
點解近排咁多行山出事post?!
一直都有存在,剛巧有冇人講啫。
姣婆遇上脂粉客,本來一項健康活動,喺要攪到污糟邋遢。

點評

cankiu2011    發表於 21-5-18 19:48


侯爵府

積分: 21005

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


68#
發表於 21-4-5 21:44 |只看該作者
smile930 發表於 21-4-3 23:35
你好叻啊!
我都有感而發:C6 喜歡行山,本來只是一個人行山,我建議佢搵伴一齊行較安全。點知就行 ...

點解近排咁多行山出事post?!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


67#
發表於 21-4-4 21:02 |只看該作者
bobolam 發表於 20-12-3 12:26
本帖最後由 bobolam 於 20-12-3 12:27 編輯

我問咗佢,佢認了,即刻話以後唔會再單獨同女性朋友去行山

佢仲有冇同嗰個女性朋友行山?你老公光明正大,不代表對方冇想法。我比較老套,我行山會搵女性朋友一起去,唔會同一班男人行,更加唔會單獨同男人行囉。
其實我想講,就算一班人行山,走嗰陣佢地都可以單獨去食嘢飲嘢⋯⋯ 最緊要留意下老公有冇古怪行為。


禁止訪問

積分: 348


66#
發表於 21-4-4 19:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3622


65#
發表於 21-4-3 23:35 |只看該作者
本帖最後由 smile930 於 21-4-3 23:37 編輯
cankiu2011 發表於 21-4-3 22:05
C6 本身係同成班男人行山的,佢係暪住我單獨同女同事行山的。佢哋攪flirting 幾個月都係行山,因為個女同事 ...

你好叻啊!
我都有感而發:C6 喜歡行山,本來只是一個人行山,我建議佢搵伴一齊行較安全。點知就行出事來,好彩及早比我發現,阻止了她們有進一步發展,C6也知衰。幾十年夫妻,沒有什麼容不下,機會就比了,珍唔珍惜就要佢自己把唔把握。
近排佢又自己行山,一方面不敢再叫佢搵伴,另一方面又擔心佢一個人行沒照應,唔安全。內心真係好矛盾。
自己都想豁達一點,但暫時仍未做得到。

點評

cathngai    發表於 21-4-4 02:12


伯爵府

積分: 15317


64#
發表於 21-4-3 23:02 |只看該作者
回覆 cankiu2011 的帖子

祝福你


大宅

積分: 1395


63#
發表於 21-4-3 22:05 |只看該作者
C6 本身係同成班男人行山的,佢係暪住我單獨同女同事行山的。佢哋攪flirting 幾個月都係行山,因為個女同事本身也有男朋友的(有家底既,仲計劃結婚)。
我本身工作近年壓力超大,一年內試過2次鬼剃頭(脫髮)。小朋友又有SEN 問題,坦白講近年真係冷落左個C6。大約一個月行埋一次,而且真係交功課咁。本身大家都多鬧交,意見不合,佢覺得同我溝通唔到。
個女同事輕生過C6 十幾年,年輕貌美又主動,我C6 覺得個女同事對佢好好,工作上又會好撐佢,兩個人好岩傾,有感情咁咪上埋床囉。
東窗事發後,我當然傷心又憤怒,但又唔捨得十幾年的感情。大家一齊去睇婚姻輔導,出軌一定係個C6 既錯,但婚姻的問題大家都有責任。C6 肯同個女人斬纜,亦有向上司申請調走個女人(而家個女人已被調職)。我也有改善自己與C6 溝通的問題。其實我仍然係愛佢既,我明白以前自己做得唔岩既地方,亦常常沒有顧及C6 感受。
暫時相信住佢先,機會我只會比一次,佢唔珍惜就算。我本身工作穩定,就算無贍養費我都養得起小朋友同工人。
性生活方面我也有好好檢討,過去的表現真係很差。現在積極面對,努力學習(睇深夜保健室惡補)。我以前太保守了,現在豁了出去,以大家開心為大前提,有好既性生活,個男人開心,相處比以前好得多。
雖然心裡面係一定有條刺,但我有認真努力過挽救婚姻,無論結果係點,我也至少曾盡過力。


大宅

積分: 3622


62#
發表於 21-4-3 17:12 |只看該作者
cankiu2011 發表於 21-4-3 10:08
回覆 KARORO1030 的帖子

每個人的情況都不一樣。不過,我C6 就係咁樣同個女同事行山,暪住我行左好多次, ...
結果怎樣?有原諒他嗎?抑或放生了自己?


大宅

積分: 3622


61#
發表於 21-4-3 17:10 |只看該作者
cathngai 發表於 21-4-3 16:21
畀C6同人單獨行山,即時畀機會佢同人日久生情 , 係我都唔會畀呢個機會去佢。你結果如何?佢返嚟你身邊, ...
唔好講單獨行,就算成班都會同某啲人日久生情。


伯爵府

積分: 15317


60#
發表於 21-4-3 16:21 |只看該作者
本帖最後由 cathngai 於 21-4-3 16:24 編輯
cankiu2011 發表於 21-4-3 10:08
回覆 KARORO1030 的帖子

每個人的情況都不一樣。不過,我C6 就係咁樣同個女同事行山,暪住我行左好多次, ...

畀C6同人單獨行山,即時畀機會佢同人日久生情 , 係我都唔會畀呢個機會去佢。你結果如何?佢返嚟你身邊,你原諒佢?定離婚?


大宅

積分: 1395


59#
發表於 21-4-3 10:08 |只看該作者
回覆 KARORO1030 的帖子

每個人的情況都不一樣。不過,我C6 就係咁樣同個女同事行山,暪住我行左好多次,行到上埋床。


大宅

積分: 1608


58#
發表於 21-3-2 22:17 |只看該作者
bobolam 發表於 20-11-30 16:59
本來約了幾個,其他人甩底,剩下老公及一女舊同事,他們沒取消,照行山,你們介意嗎?(偷看他們的whatsapp) ...

如果佢照直講,再問我去唔去好
我都可能會唔介意,比佢去

但唔可以唔同我講,私自去


複式洋房

積分: 105


57#
發表於 21-3-2 21:39 |只看該作者
乜對自己咁無信心咩????


伯爵府

積分: 15210

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


56#
發表於 21-1-31 22:55 |只看該作者
坦白同佢講你好介意,比我會咁做。提醒佢下次如果再係咁,就應該要取消再約過啦…


子爵府

積分: 10718


55#
發表於 21-1-24 01:13 |只看該作者
我老公一個行山
男人應該無咩興趣同女人行山
會嫌太慢


大宅

積分: 1796


54#
發表於 21-1-23 23:27 |只看該作者
bobo88hk 發表於 20-12-1 15:39
咁要睇下個女咩身材外貌性格先可判斷喇
戰鬥格點樣唔介意呀

說得好


大宅

積分: 1422


53#
發表於 20-12-3 20:53 |只看該作者

回覆樓主:

而家件事已經發生咗,而你已經做咗基本溝通,反映咗你嘅關注,你老公亦表示明白,件事要告一段落,唔好再由得佢繼續喺你個腦入面發酵,一定會影響感情。

男人鹹鹹地有時有啲幻想盤算其實好正常,冇嗰個先唔正常。但只要識顧大局,本身感情冇乜大問題嘅話,屋企仲係屋企,老婆仲係老婆,好難取代到。

講多句,盡快忘記件事。


大宅

積分: 1422


52#
發表於 20-12-3 20:36 |只看該作者
小虎豬媽媽 發表於 20-12-3 18:23
本帖最後由 小虎豬媽媽 於 20-12-3 18:31 編輯

請問你介唔介意你太太同男同事單獨去行山,我問過我先生 ...

當然無法容忍

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo