立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10946
積分: 10206
CathyYau_yy 發表於 21-3-28 19:08 覺得老協珍點呀?之前飲田原香,想轉丫 依家邊度買平?
公爵府
積分: 29155
禁止訪問
積分: 790
大宅
積分: 3571
可愛教主2 發表於 21-4-22 23:02 我反而飲完滴雞精,每次都勁頭痛,又係咩原因呢
珍珠宮
積分: 32502
kk135788 發表於 21-4-22 18:14 你可以飲一段時間田園香,再轉王朝,就不會喉嚨痛等症狀,其實王朝各方面都優勝過田園香(不包括味道),可惜太 ...
catchan476 發表於 21-1-20 12:56 請問老協珍係邊度買呀
sunshine0613 發表於 21-4-22 18:27 「一般雞精」是指傳統一樽樽的雞精還是近年流行的 滴雞精?
侯爵府
積分: 24721
kk135788 發表於 21-4-22 18:17 效果衹是一般的雞精的三成左右
sunshine0613 發表於 21-4-22 18:13 請問其實同傳統一樽樽的白X氏雞精有冇唔同?
lovececing 發表於 21-4-22 18:11 明白,thanks,搵日去門市睇下先
積分: 22319
kk135788 發表於 21-4-22 18:10 我就可以,我最多連續飲一星期就要停,因為感覺身體開始燥起來
lovececing 發表於 21-4-22 18:08 Sorry想問多樣,咁如果朝早飲可以keep到成日都咁精神嗎?
lovececing 發表於 21-4-22 18:03 燥即係會點呀?
kk135788 發表於 21-4-22 18:05 有d人受唔起會喉嚨痛,甚至發燒,初時我都試過飲王朝,第二日就喉嚨痛發燒 ...
kk135788 發表於 21-4-22 18:02 最好早晨起身空肚飲最見效,要睇吓你身體情況來決定飲幾耐,如果精神好就要隔日或2日飲 王朝比燥熱,但效果最 ...
lovececing 發表於 21-4-22 17:50 想問要點飲?日日飲?定只係覺得攰先飲?飲得多會唔會唔好?
kk135788 發表於 21-4-22 04:47 唔計味道,只計效果 飲完最精神,王朝最好,第2田源香,第3余仁生 至於多人話好老協珍,我就覺得最差
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy