自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


子爵府

積分: 10946


1#
發表於 20-12-16 16:25 |只看該作者
之前在美食節試飲過好好飲,但又不記得咩牌子,現在見天氣凍凍地想買來飲,大家有沒有好介紹


子爵府

積分: 10206


83#
發表於 21-8-7 21:05 |只看該作者
CathyYau_yy 發表於 21-3-28 19:08
覺得老協珍點呀?之前飲田原香,想轉丫
依家邊度買平?
田原香門市無減價,邊度買有平?


公爵府

積分: 29155

牛年勳章


82#
發表於 21-5-11 18:37 |只看該作者
飲過幾款,個人比較喜歡田原香幾 ,
但滴雞精本來就好似唔需要日日飲
久唔久飲下應該還好~


禁止訪問

積分: 790


81#
發表於 21-4-23 01:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3571


80#
發表於 21-4-23 01:18 |只看該作者
可愛教主2 發表於 21-4-22 23:02
我反而飲完滴雞精,每次都勁頭痛,又係咩原因呢

我每次飲老協珍之後個人好唔舒服,飲其它牌子又唔會


珍珠宮

積分: 32502


79#
發表於 21-4-22 23:02 |只看該作者
kk135788 發表於 21-4-22 18:14
你可以飲一段時間田園香,再轉王朝,就不會喉嚨痛等症狀,其實王朝各方面都優勝過田園香(不包括味道),可惜太 ...

我反而飲完滴雞精,每次都勁頭痛,又係咩原因呢


珍珠宮

積分: 32502


78#
發表於 21-4-22 23:02 |只看該作者
catchan476 發表於 21-1-20 12:56
請問老協珍係邊度買呀

我都係飲呢隻,但每次飲完就即刻勁頭痛,你會唔會係咁呀?


大宅

積分: 3571


77#
發表於 21-4-22 20:36 |只看該作者
sunshine0613 發表於 21-4-22 18:27
「一般雞精」是指傳統一樽樽的雞精還是近年流行的 滴雞精?

滴雞精


侯爵府

積分: 24721


76#
發表於 21-4-22 18:27 |只看該作者
kk135788 發表於 21-4-22 18:17
效果衹是一般的雞精的三成左右

「一般雞精」是指傳統一樽樽的雞精還是近年流行的 滴雞精?


大宅

積分: 3571


75#
發表於 21-4-22 18:17 |只看該作者
sunshine0613 發表於 21-4-22 18:13
請問其實同傳統一樽樽的白X氏雞精有冇唔同?

效果衹是一般的雞精的三成左右


大宅

積分: 3571


74#
發表於 21-4-22 18:14 |只看該作者
lovececing 發表於 21-4-22 18:11
明白,thanks,搵日去門市睇下先

你可以飲一段時間田園香,再轉王朝,就不會喉嚨痛等症狀,其實王朝各方面都優勝過田園香(不包括味道),可惜太燥,唔係個個啱


侯爵府

積分: 24721


73#
發表於 21-4-22 18:13 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 sunshine0613 於 21-4-22 18:13 編輯

請問其實同傳統一樽樽的白X氏雞精有冇唔同?


侯爵府

積分: 22319


72#
發表於 21-4-22 18:11 |只看該作者
kk135788 發表於 21-4-22 18:10
我就可以,我最多連續飲一星期就要停,因為感覺身體開始燥起來

明白,thanks,搵日去門市睇下先
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


大宅

積分: 3571


71#
發表於 21-4-22 18:10 |只看該作者
lovececing 發表於 21-4-22 18:08
Sorry想問多樣,咁如果朝早飲可以keep到成日都咁精神嗎?

我就可以,我最多連續飲一星期就要停,因為感覺身體開始燥起來


大宅

積分: 3571


70#
發表於 21-4-22 18:08 |只看該作者
lovececing 發表於 21-4-22 18:03
燥即係會點呀?

田源香都幾好,又唔會太燥,最好飲冷藏款,飲常溫款會燥小小


侯爵府

積分: 22319


69#
發表於 21-4-22 18:08 |只看該作者
kk135788 發表於 21-4-22 18:05
有d人受唔起會喉嚨痛,甚至發燒,初時我都試過飲王朝,第二日就喉嚨痛發燒
...

Sorry想問多樣,咁如果朝早飲可以keep到成日都咁精神嗎?
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


大宅

積分: 3571


68#
發表於 21-4-22 18:05 |只看該作者
lovececing 發表於 21-4-22 18:03
燥即係會點呀?

有d人受唔起會喉嚨痛,甚至發燒,初時我都試過飲王朝,第二日就喉嚨痛發燒


侯爵府

積分: 22319


67#
發表於 21-4-22 18:03 |只看該作者
kk135788 發表於 21-4-22 18:02
最好早晨起身空肚飲最見效,要睇吓你身體情況來決定飲幾耐,如果精神好就要隔日或2日飲
王朝比燥熱,但效果最 ...

燥即係會點呀?
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


大宅

積分: 3571


66#
發表於 21-4-22 18:02 |只看該作者
lovececing 發表於 21-4-22 17:50
想問要點飲?日日飲?定只係覺得攰先飲?飲得多會唔會唔好?

最好早晨起身空肚飲最見效,要睇吓你身體情況來決定飲幾耐,如果精神好就要隔日或2日飲
王朝比燥熱,但效果最好,各方面來計田源香最平均


侯爵府

積分: 22319


65#
發表於 21-4-22 17:50 |只看該作者
kk135788 發表於 21-4-22 04:47
唔計味道,只計效果
飲完最精神,王朝最好,第2田源香,第3余仁生
至於多人話好老協珍,我就覺得最差

想問要點飲?日日飲?定只係覺得攰先飲?飲得多會唔會唔好?
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo