夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 7435


1#
發表於 21-2-25 23:03 |只看該作者
本帖最後由 邊人 於 21-2-27 16:35 編輯

老公做電工,日薪。我全職家庭主婦。大女8歲,二女7歲,細仔3個月大,母乳餵哺,冇請工人。我有需要出外時,我媽會來幫手幾個鐘。
平時老公煮早餐,和2個女吃完佢就返工,(2個女在家裏上網課)而我因為細B未戒夜奶,晚上要起身1~2次喂奶,早上通常9點鐘起床喂奶換尿片,自己吃早餐,洗衣機洗衫,晾衫,11點半左右就準備午餐。下午有時陪2個女做功課,有時陪細仔睡覺。老公6:30~7:00左右到家吃飯。吃完飯佢抱BB, 倒垃圾,拖地,有時需要洗BB屎尿衫褲。搞掂之後就玩手機。而我就洗碗,(有時佢洗碗,我抱B)跟2個女功課,8:30左右又喂奶,哄睡。
問題來了,老公經常因為做家務而發脾氣,黑口黑面,又因為小小事而罵人,例如地下有一二件細小玩具、沙發有阿女圖書,地下有飯粒,床上有我的頸巾,床上阿B的衣物太多……
佢理由是返工咁辛苦,仲要做家務好攰,見到屋企咁亂就會發脾氣。他一直覺得他只負責賺錢養家,其他一切就我負責。大家覺得合理嗎?我需要做出讓步嗎?麻煩各位俾D意見更新:綜合咁多位意見,最後決定家務不用佢做,希望佢情緒可以好點,吾好再黑口黑面亂發脾氣。同時希望佢同2個女可以有點親子時間。


男爵府

積分: 6016


61#
發表於 21-3-26 21:43 |只看該作者
邊人 發表於 21-2-25 23:03
老公做電工,日薪。我全職家庭主婦。大女8歲,二女7歲,細仔3個月大,母乳餵哺,冇請工人。我有需要出外時 ...

其實你已經好好,肯幫你做家務,不過態度唔好,寧到你唔開心,好明白你心情,因為我自己都一手一腳湊三個,相反,我老公只負責賺錢,家里什麼也不做,對比起來,你已經好幸福


別墅

積分: 840


60#
發表於 21-3-26 14:26 |只看該作者
非常理解你的感受,辛苦你啦!為人母真的一點都不容易,尤其你湊三個,既勞心又勞力,那種壓力絕不會少過你老公返工。我建議你好好跟你老公傾下,了解下他的內心世界,會否近來壓力大導致脾氣不佳,其實佢忙碌一天回家後肯做家務,呢樣是十分抵贊的。不過男人永遠長不大,有時也要哄,大家多點欣賞的目光,多點包容,才能繼續擁有美滿的家庭,為幸福加油啊(emoji)


大宅

積分: 1593


59#
發表於 21-3-26 13:00 |只看該作者

回覆樓主:

你一湊3辛苦,佢一養5又辛苦,唯有忍讓下,等個細仔大多d,你會舒服d,加油呀jm!


洋房

積分: 73


58#
發表於 21-3-26 12:59 |只看該作者
全職媽媽唔易做,24x7. 無day off. 我係在職媽媽,女初生時深夜餵奶,真係好攰,冇一交可連續4 個鐘訓。我當時可以個女午睡,我又午睡,我有工人幫做家務,仍真係好攰架。

樓主要餵夜奶,又要做家務,我估你有兩個女都難午睡補眠。其實好難得!心感佩服。同你老公講下你嘅難處,你老公唔算差,起碼肯做,傾吓啦。


大宅

積分: 1608


57#
發表於 21-3-26 11:33 |只看該作者
你老公已經做得好好,不過如果妳辛苦,或者請人客串幫下手。


大宅

積分: 1981


56#
發表於 21-3-26 11:19 |只看該作者

回覆樓主:

我c6返份hea工都冇你先生做咁多家務,你讚佢多d, 開口埋口多謝佢,可能會黑少d面。祝福你一家。


伯爵府

積分: 17524

想生BB熱投


55#
發表於 21-3-26 10:14 |只看該作者
你老公都算係咁啦
搵錢能力好強
男人唔鍾意親子活動好正常
我阿爸都係噉返兩份工好勤力
最鍾意買馬仔同埋飲酒


子爵府

積分: 10718


54#
發表於 21-3-19 01:42 |只看該作者

回覆樓主:

樓主係好辛苦既,
可否嘗試同老公傾下,叫佢幫手訓練下
兩個女做家務?一家人分擔下,日子易過好多,BB都好快大既,盡快戒夜奶可以嗎?
遲啲出番來做野請姐姐是否可行?
一家5口開銷都好大,男人一個搵錢個種心理壓力都唔少,兩公婆好好傾下。祝福


伯爵府

積分: 18887


53#
發表於 21-3-18 23:46 |只看該作者

回覆樓主:

我嗰件係獨仔,婚前係各自父母眼中嘅心肝椗,大家都要返工無囝囡,平日洗衫煮飯家務我做,佢負責一星期拖一次地洗廁所都要人3催4請 自己住都想乾淨衛生d啦


大宅

積分: 4634


52#
發表於 21-3-18 23:01 |只看該作者

回覆樓主:

其實老公返工都辛苦,你日湊3個都辛苦。小朋友仲細,大家都重新適應緊,都好需要互相體諒。加油


大宅

積分: 1878


51#
發表於 21-2-28 02:52 |只看該作者
邊人 發表於 21-2-25 23:03
老公做電工,日薪。我全職家庭主婦。大女8歲,二女7歲,細仔3個月大,母乳餵哺,冇請工人。我有需要出外時 ...

訓練兩個女幫手做能力可做的家務。
地下的玩具,書,唔應該大人跟手去執。


大宅

積分: 2888


50#
發表於 21-2-27 19:37 |只看該作者
邊人 發表於 21-2-27 16:15
謝謝咁多位留言,我不一一回覆啦!我不知道有幾多位是全職媽媽,又係一個人全程照顧初生嬰兒,夜晚要起身喂 ...

當然明白全職媽媽嘅辛苦, 但係聽你咁講你先生做嘢都好辛苦同埋佢已經唔算係返到嚟屋企乜都唔做. 男人做嘢辛苦好少會返嚟屋企呻,都係想返到屋企可以舒舒服服咁休息吓. 都係果句啦,互相體諒同溝通好重要!大家都有大家嘅辛苦同壓力。


子爵府

積分: 11324


49#
發表於 21-2-27 19:23 |只看該作者
akimmother 發表於 21-2-27 17:02
本帖最後由 akimmother 於 21-2-27 17:03 編輯

我諗你老公唔係做半小時家務就口黑面黑, 而係做咗一日工 ...

認同你的說法~其實好想聽下樓主先生嘅睇法~每個人都係以自己感受嚟睇件事~往往就好主觀認為道理係自己嗰邊~樓主應該要學識易地而處


伯爵府

積分: 19173


48#
發表於 21-2-27 18:23 |只看該作者
邊人 發表於 21-2-27 16:15
謝謝咁多位留言,我不一一回覆啦!我不知道有幾多位是全職媽媽,又係一個人全程照顧初生嬰兒,夜晚要起身喂 ...

我明白你辛苦,我自己冇小朋友,但去同姨甥bb玩都好攰,平時我老公返到屋企都會幫手做家務,我係家庭主婦,佢想我輕鬆啲,至於你老公黑面真係好難頂,或者同佢傾下睇下有冇得改善下


複式洋房

積分: 240


47#
發表於 21-2-27 17:02 |只看該作者
邊人 發表於 21-2-27 16:15
謝謝咁多位留言,我不一一回覆啦!我不知道有幾多位是全職媽媽,又係一個人全程照顧初生嬰兒,夜晚要起身喂 ...

本帖最後由 akimmother 於 21-2-27 17:03 編輯

我諗你老公唔係做半小時家務就口黑面黑, 而係做咗一日工(至少八小時吧)要返嚟無得休息先口黑面黑。

唔係話佢咁樣係無錯,但你都唔好講到賺錢係每日出咗去,幾小時後返嚟,乜嘢都無做過咁吖 。

你餵奶,煮飯,睇功課逐樣計,老公做嘢你就統稱為賺錢,係咪要佢數返一整日付出咗乜嘢腦力勞力,俾老闆客人激親幾多次,逐樣攤開嚟講你先開心?


男爵府

積分: 7435


46#
發表於 21-2-27 16:15 |只看該作者
謝謝咁多位留言,我不一一回覆啦!我不知道有幾多位是全職媽媽,又係一個人全程照顧初生嬰兒,夜晚要起身喂人奶,日頭又要照顧BB, 煮午、晚餐,先吾講2個女的功課有幾嘔血,一個BB有時就可以令人什麼事情都做唔到,一次嘔奶,肚子不舒服,痾到成身都係,就有排我洗啦!竟然有人覺得我輕鬆。老公收工返來拖個地下,扔垃圾,執下阿女洗碗後的手尾,前後吾夠半小時咁就辛苦到黑口黑面也是正常的。連女人都覺得全職媽要好似超人咁做晒全部家務,照顧好仔女都吾可以覺得自己辛苦,而男人唯一功能就是賺錢,其他一概不理,仲要當佢神咁拜。


大宅

積分: 1608


45#
發表於 21-2-27 15:34 |只看該作者
邊人 發表於 21-2-25 23:03
老公做電工,日薪。我全職家庭主婦。大女8歲,二女7歲,細仔3個月大,母乳餵哺,冇請工人。我有需要出外時 ...

家庭成員不止你2公婆
小朋友都應該分擔責任

比個任務老公
叫佢教識同管小朋友做家務
甘佢就可以唔洗做,淨係要監管個小朋友做都叫有出力呀

叫老公互相體諒啦
知佢做野辛苦,但睇住3個都唔小野


伯爵府

積分: 18662


44#
發表於 21-2-27 08:37 |只看該作者
邊人 發表於 21-2-25 23:03
老公做電工,日薪。我全職家庭主婦。大女8歲,二女7歲,細仔3個月大,母乳餵哺,冇請工人。我有需要出外時 ...

佢返工辛苦,如果唔夠精神做錯嘢可能引致受傷。樓主可以睇下其他C9嘅pose,有啲C6放工返到屋企乜都唔做,淨係打機或whatsapp溝女。有啲宣C9做晒家務同湊小朋友,個老公仲要鬧老婆廢。我覺得你老工肯做咁多嘢你已經好幸福,體諒一下佢工作辛苦,佢亦會明白你到個人照顧大小事務嘅辛苦,大家互相體諒先會有幸福美滿家庭。

點評

cathngai    發表於 21-2-27 13:53


珍珠宮

積分: 49712


43#
發表於 21-2-27 02:51 |只看該作者
邊人 發表於 21-2-26 08:43
你好勁呀,連家居維修都識。你老公娶到你真係好幸運。未有細B時他都做過大爺嘅,返到屋企吃完飯入房玩手機 ...

我讚同你新建議啊,2/3人工一家5口開支好合理。
但要慢慢傾,語氣要好一點,唔掂傾到掂,始終生左3個已成事實。
你既然肯先改變,你c6會發現的,再勸勸佢控制一下脾氣吧,一人讓一步,幸福才會來。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo