自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


公爵府

積分: 26730


1#
發表於 21-3-15 10:54 |只看該作者
疫情一直反覆,政府想恢復經濟又搞唔掂病毒傳播,自己搞唔掂又唔向中央求救,唔知依個政府想點?同啲男人迷路死都唔肯去問路一模一樣


男爵府

積分: 7273

牛年勳章


115#
發表於 21-3-15 16:38 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 21-3-15 10:54
疫情一直反覆,政府想恢復經濟又搞唔掂病毒傳播,自己搞唔掂又唔向中央求救,唔知依個政府想點?同啲男人迷 ...

千祈唔好搵大陸幫手, 香港人反內地反得咁緊要,只會適得其反


公爵府

積分: 29024

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


114#
發表於 21-3-15 16:32 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 21-3-15 11:24
本帖最後由 Shellyxlk 於 21-3-15 11:25 編輯

但係政府一放寬健身室重開再加豁免佢哋唔使戴口罩做運動 ...

我做室內運動有帶口罩, d人吾自律關政府咩事


禁止訪問

積分: 1035


113#
發表於 21-3-15 16:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7419


112#
發表於 21-3-15 16:26 |只看該作者
hattienail 發表於 21-3-15 15:41
係囉,向上架喎我有做過,邊有咁誇張,佢個圖咁好誤導

信果班人先正...真係個腦生係patpat度


珍珠宮

積分: 34116


111#
發表於 21-3-15 16:04 |只看該作者
kittylam 發表於 21-3-15 16:01
中國由又窮又亂加落後,到今時今日嘅強大,雖然仲有好多進步空間。你覺得如果冇一個強勢政府,全靠人民自 ...

算了.. 可能都係我表達能力有問題..
又會咁多人誤解我意思既..


公爵府

積分: 26730


110#
發表於 21-3-15 16:03 |只看該作者
幸福花海 發表於 21-3-15 14:50
治亂世用重典咁都唔明?其實政府而家立咗法個啲,例如隔離,強檢,餐廳限聚,口罩令,處所關閉有幾多人會 ...

淨係次次突擊之前封區檢查大廈都搵到超過百人逃避檢測,而政府都只係罰款$5000要佢哋幾日內做返檢測拆就了事,就知幾鬆手,啲人唔驚


水晶宮

積分: 59993

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


109#
發表於 21-3-15 16:01 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-3-15 15:49
咁我地睇到既咪係管治同教育既成果囉..
正如邊有人一出世就識字?都係要教育..
我講既咪就係呢個「結果」 ...

中國由又窮又亂加落後,到今時今日嘅強大,雖然仲有好多進步空間。你覺得如果冇一個強勢政府,全靠人民自律會有今日成果?國家,地區首長管治能力好重要,你睇美國畀侵侵管到點?所以唔好話全部都係刁民錯,政府冇辦法,要體諒,小事就話,抗疫係人命黎,政府實在太軟弱同悠遊寡斷,本來唔使死嘅人,可能因為咁而死。


公爵府

積分: 26730


108#
發表於 21-3-15 15:57 |只看該作者
冰震奶茶 發表於 21-3-15 15:28
唔係你返上去最好咩

本帖最後由 Shellyxlk 於 21-3-15 15:58 編輯

我都想,我朋友帶咗個仔上年年中去深圳讀國際學校,生活都唔知幾正常


水晶宮

積分: 59993

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


107#
發表於 21-3-15 15:51 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-3-15 15:43
我只係有感而發..
我唔係識好多內地人.. 只有幾個內地同事會傾到2句..
我又唔覺得佢地有咩怨言.. 對政府 ...

你記唔記得沙士時候,香港人都好配合,冇怨言,香港而家點解會變成咁?有冇諗過原因?


伯爵府

積分: 15973


106#
發表於 21-3-15 15:50 |只看該作者
hattienail 發表於 21-3-15 15:41
係囉,向上架喎我有做過,邊有咁誇張,佢個圖咁好誤導
就算做到張圖插到落落腸 我相信佢地都會信


珍珠宮

積分: 34116


105#
發表於 21-3-15 15:49 |只看該作者
kittylam 發表於 21-3-15 15:27
你估大陸冇刁民?中國係56個民族組成,佢地唔係天生團結,係管治同教育成果,你睇到係國民嘅合作,你有冇 ...

咁我地睇到既咪係管治同教育既成果囉..
正如邊有人一出世就識字?都係要教育..
我講既咪就係呢個「結果」.. 兩地係好唔同..

我老公返深圳隔離.. 14+7.. 最後7日家居隔離..
佢地直情會係你屋企入面 set 個 cam.. 係真係屋入面..
影住你有冇走出房門..
我點會唔知內地係幾強硬..


水晶宮

積分: 59993

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


104#
發表於 21-3-15 15:44 |只看該作者
loveshp238 發表於 21-3-15 15:28
捉到又點 守行為 罰幾百 D人識驚咩?

政府可以定個抗疫罰則標準,法官要根據標準判,無論顏色國籍,只要違反就要處罰。


珍珠宮

積分: 34116


103#
發表於 21-3-15 15:43 |只看該作者
emilylam 發表於 21-3-15 15:09
本帖最後由 emilylam 於 21-3-15 15:10 編輯

明白 我只是想講香港政府如夠硬,都要肯貫徹 ...

我只係有感而發..
我唔係識好多內地人.. 只有幾個內地同事會傾到2句..
我又唔覺得佢地有咩怨言.. 對政府政策都願意配合..
反觀香港班同事.. 心態係好唔同..


男爵府

積分: 6784


102#
發表於 21-3-15 15:41 |只看該作者
kirorocoffee 發表於 21-3-15 14:47
應該係....整埋呢D圖...佢地個鼻打橫生嘅

係囉,向上架喎我有做過,邊有咁誇張,佢個圖咁好誤導


伯爵府

積分: 15973


101#
發表於 21-3-15 15:28 |只看該作者
emilylam 發表於 21-3-15 15:09
本帖最後由 emilylam 於 21-3-15 15:10 編輯

明白 我只是想講香港政府如夠硬,都要肯貫徹 ...
捉到又點 守行為 罰幾百 D人識驚咩?


大宅

積分: 3523


100#
發表於 21-3-15 15:28 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 21-3-15 11:19
我有做全民檢測,亦都希望中央可以再派團隊落嚟協助再做全民檢查

唔係你返上去最好咩


水晶宮

積分: 59993

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 21-3-15 15:27 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-3-15 14:11
咁就算有強硬政府都要市民配合至得架..
至少內地人大多都有不要為國家添亂既心..
內地人既國民質素比香港 ...

你估大陸冇刁民?中國係56個民族組成,佢地唔係天生團結,係管治同教育成果,你睇到係國民嘅合作,你有冇睇埋中央政策係點樣執行,凡有違規者即刻啦人,冇人情講架,抗疫係同病毒爭人命,絕對要凌駕係所謂民主,人權,自由之上。


水晶宮

積分: 67250


98#
發表於 21-3-15 15:09 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-3-15 15:06
我都唔係話只要人民質素就搞掂... (我投降了)

本帖最後由 emilylam 於 21-3-15 15:10 編輯

明白 我只是想講香港政府如夠硬,都要肯貫徹執行 而不是朝令夕改,得個講字,但就唔執行,好像上年咁,回港者帶住手帶嘅人居然可以三翻四次違反家居令出街,政府都是勸喻 鬼驚你咩?政府有法不依,無用!
所以,政府點執行點防疫,十分重要!


珍珠宮

積分: 34116


97#
發表於 21-3-15 15:06 |只看該作者
emilylam 發表於 21-3-15 15:05
兩者配合當然要啦!但問題最重要係睇政府夠唔夠硬!唔係一句人民質數高就搞掟,人,係要管的,你估下中國 ...

我都唔係話只要人民質素就搞掂... (我投降了)

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo