懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1856


1#
發表於 21-4-5 22:03 |只看該作者
今日孕五周開始流血,好擔心,點解咁?醫院又唔比藥保胎,好擔心流產,好難先確認咗有孕,點解咁短時間又要讓我個心受傷


大宅

積分: 1856


87#
發表於 21-4-12 22:16 |只看該作者
MonieCora 發表於 21-4-12 21:05
我搵返D舊相,5-6 wk 時心跳120

thx


大宅

積分: 1856


86#
發表於 21-4-12 22:15 |只看該作者
MonieCora 發表於 21-4-12 21:05
我搵返D舊相,5-6 wk 時心跳120

thx


大宅

積分: 3997


85#
發表於 21-4-12 21:05 |只看該作者
Nganbobo 發表於 21-4-12 12:34
係呀,由得個高層點諗我個BB

我搵返D舊相,5-6 wk 時心跳120


大宅

積分: 1856


84#
發表於 21-4-12 12:34 |只看該作者
MonieCora 發表於 21-4-12 11:45
公立唔俾你拎假先,頂兩日16號睇私家再駁病假,選擇左BB行先就諗唔到咁多喇!
...

係呀,由得個高層點諗我個BB


大宅

積分: 3997


83#
發表於 21-4-12 11:45 |只看該作者
Nganbobo 發表於 21-4-12 10:53
我都係搏命做野既人,但依家有B、我想以B為先,14號去公立,如果有假紙,我會繼續SL ,好難先有佢,受咗太 ...

公立唔俾你拎假先,頂兩日16號睇私家再駁病假,選擇左BB行先就諗唔到咁多喇!


大宅

積分: 1856


82#
發表於 21-4-12 10:53 |只看該作者
MonieCora 發表於 21-4-12 08:56
5-6w果D時間,唔記得咗幾多下喇,好耐之前,當時醫生話正常,但我有流血、啡既,佢叫我返去多D休息,不過 ...

我都係搏命做野既人,但依家有B、我想以B為先,14號去公立,如果有假紙,我會繼續SL ,好難先有佢,受咗太多苦


大宅

積分: 1856


81#
發表於 21-4-12 10:53 |只看該作者
MonieCora 發表於 21-4-12 08:56
5-6w果D時間,唔記得咗幾多下喇,好耐之前,當時醫生話正常,但我有流血、啡既,佢叫我返去多D休息,不過 ...

我都係搏命做野既人,但依家有B、我想以B為先,14號去公立,如果有假紙,我會繼續SL ,好難先有佢,受咗太多苦


大宅

積分: 3997


80#
發表於 21-4-12 08:56 |只看該作者
Nganbobo 發表於 21-4-12 07:53
唔知呀,幾周check到心跳?同埋幾多吓?

5-6w果D時間,唔記得咗幾多下喇,好耐之前,當時醫生話正常,但我有流血、啡既,佢叫我返去多D休息,不過我瞓咗2日好D,之後有照返工,返到頂唔順先唔返(反面教材)。


大宅

積分: 1856


79#
發表於 21-4-12 07:53 |只看該作者
MonieCora 發表於 21-4-11 22:59
吓?點解要陰超,我 check 到有心跳後無陰超過

唔知呀,幾周check到心跳?同埋幾多吓?


大宅

積分: 1856


78#
發表於 21-4-12 07:53 |只看該作者
MonieCora 發表於 21-4-11 22:59
吓?點解要陰超,我 check 到有心跳後無陰超過

唔知呀,幾周check到心跳?同埋幾多吓?


大宅

積分: 3997


77#
發表於 21-4-11 22:59 |只看該作者
Nganbobo 發表於 21-4-11 21:36
不過check咁密,全陰超驚危險

吓?點解要陰超,我 check 到有心跳後無陰超過


大宅

積分: 1856


76#
發表於 21-4-11 21:36 |只看該作者
MonieCora 發表於 21-4-11 21:11
咁都好D,盡量bed rest先啦!

不過check咁密,全陰超驚危險


大宅

積分: 3997


75#
發表於 21-4-11 21:11 |只看該作者
Nganbobo 發表於 21-4-11 20:58
16號,14號就政府

咁都好D,盡量bed rest先啦!


大宅

積分: 1856


74#
發表於 21-4-11 20:58 |只看該作者
MonieCora 發表於 21-4-11 20:27
幾時會再去睇醫生?

16號,14號就政府


大宅

積分: 3997


73#
發表於 21-4-11 20:27 |只看該作者
Nganbobo 發表於 21-4-11 10:48
睇咗冇積血,可能BB長大時爪住個內膜里既血管爆咗,五周六時,心跳113,心跳應該 ...

幾時會再去睇醫生?


大宅

積分: 1856


72#
發表於 21-4-11 10:48 |只看該作者
mofish 發表於 21-4-10 18:57
醫生有冇話咩原因流血?係咪附近有積血?
Bb心跳幾多丫?

睇咗冇積血,可能BB長大時爪住個內膜里既血管爆咗,五周六時,心跳113,心跳應該唔夠強,網上講要150


男爵府

積分: 8261


71#
發表於 21-4-10 18:57 |只看該作者
醫生有冇話咩原因流血?係咪附近有積血?
Bb心跳幾多丫?


別墅

積分: 985


70#
發表於 21-4-10 13:12 |只看該作者
回覆 mag-lo 的帖子

其實懷孕正常係唔應該出血...搵醫生睇下安全d


大宅

積分: 3997


69#
發表於 21-4-10 10:51 |只看該作者
Nganbobo 發表於 21-4-10 10:13
本帖最後由 Nganbobo 於 21-4-10 10:14 編輯

六七個月唔返工,係咪冇糧出呀?我如果六七個月唔返工,一 ...

放到無曬 Sick leave就 no pay架喇!
憎都冇計,自己衡量輕重啦!
總覺得工無咗可以再搵,但當然人人處境有別啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo