自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 4720

2024年龍年勳章


1#
發表於 21-4-9 06:56 |只看該作者
尋日執房見到有蚊,夜晚臨瞓開蚊機,成晚瞓得好好冇蚊針。剛五點醒咗閂機,跟住就即刻針咗 3 嘢… 明明我記得讀書時代開蚊機,啲蚊會死晌地下架!乜宜家啲蚊機淨係限制蚊活動能力咋咩?!


男爵府

積分: 7731


33#
發表於 21-4-10 18:04 |只看該作者
無話可說 發表於 21-4-10 13:44
開著有無味架?去淘寶搵搵先!
我部機有大中細熱度,平時開細驅到蚊又唔覺有味,如果開大就有味,之前用過拜高同殺他死的蚊油,第二朝會鼻塞,潤本在國內都算出名,至於成份我唔敢保證,同埋淘寶買大牌子野好多假貨,最好睇下評價先落單。


象牙宮

積分: 235894


32#
發表於 21-4-10 13:44 |只看該作者
raylife 發表於 21-4-10 12:38
普通驅蚊油機,一般圓形的都通用,唔記得邊隻牌子係隋圓形如果無機淘埋部機都係多幾蚊至十蚊,有 d 仲有時 ...

開著有無味架?去淘寶搵搵先!


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


31#
發表於 21-4-10 13:18 |只看該作者
raylife 發表於 21-4-9 21:42
用緊淘寶蚊油效果唔錯
潤本

請問有冇link?


男爵府

積分: 7731


30#
發表於 21-4-10 12:38 |只看該作者
無話可說 發表於 21-4-9 21:54
請問點用呀?我用液體蚊機效果一般
普通驅蚊油機,一般圓形的都通用,唔記得邊隻牌子係隋圓形如果無機淘埋部機都係多幾蚊至十蚊,有 d 仲有時間制,不要大陸插頭要買萬用插。


大宅

積分: 4720

2024年龍年勳章


29#
發表於 21-4-9 22:54 |只看該作者
InkCartridge 發表於 21-4-9 22:10
可能你果部係驅蚊機,唔係滅蚊。

你講完我即刻搵嚟睇… Raid + Baygon 1.6%w/w 真係寫驅蚊機… 殺他死 1.72%w/w 先寫滅蚊機


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


28#
發表於 21-4-9 22:10 |只看該作者
Mintxxx 發表於 21-4-9 06:56
尋日執房見到有蚊,夜晚臨瞓開蚊機,成晚瞓得好好冇蚊針。剛五點醒咗閂機,跟住就即刻針咗 3 嘢… 明明我記 ...

可能你果部係驅蚊機,唔係滅蚊。


公爵府

積分: 29014


27#
發表於 21-4-9 22:08 |只看該作者
用緊液體電蚊機,放在房門口外,無蚊。關左都無蚊。
如有蚊就一定要趕蚊,我用電蚊拍電死佢。
另外可淘下摺得埋嘅蚊帳,買啲密網嘅,拉埋佢就乜蚊都無。


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 21-4-9 22:04 |只看該作者

回覆樓主:

最近我屋企多左蚊,半夜俾蚊咬


象牙宮

積分: 235894


25#
發表於 21-4-9 21:54 |只看該作者
raylife 發表於 21-4-9 21:42
用緊淘寶蚊油效果唔錯
潤本

請問點用呀?我用液體蚊機效果一般


男爵府

積分: 7731


24#
發表於 21-4-9 21:42 |只看該作者
用緊淘寶蚊油效果唔錯
潤本


瑪瑙宮

積分: 133370


23#
發表於 21-4-9 21:30 |只看該作者
Mintxxx 發表於 21-4-9 06:56
尋日執房見到有蚊,夜晚臨瞓開蚊機,成晚瞓得好好冇蚊針。剛五點醒咗閂機,跟住就即刻針咗 3 嘢… 明明我記 ...

因为佢知你而家冇读书


珍珠宮

積分: 35162


22#
發表於 21-4-9 20:37 |只看該作者
Mintxxx 發表於 21-4-9 20:32
蚊香致癌又易燒著。但電滅蚊機都有寫唔可以俾嘢冚住,應該都有著火嘅危機。
...

睇下遲d會唔日有消委會報告下 我開蚊香會開條門la 通風,就算話無味,但都聞到味。 遲d開冷氣就唔洗開啦。 我發覺開冷氣係無蚊。


大宅

積分: 4720

2024年龍年勳章


21#
發表於 21-4-9 20:32 |只看該作者
口水包包 發表於 21-4-9 11:39
我細個用燒果種, 其實可燃,會致癌,我都想知液態係咪安全的。

蚊香致癌又易燒著。但電滅蚊機都有寫唔可以俾嘢冚住,應該都有著火嘅危機。


別墅

積分: 743

牛年勳章


20#
發表於 21-4-9 15:07 |只看該作者
口水包包 發表於 21-4-9 11:09
有用丫。 女間房用拜x。我地用殺牠x。 開無咬,丫女有日唔記得開變豬頭。
...

我唔記得買左邊隻 因為都好耐以前 但以家臨近夏天 又要諗定方法


珍珠宮

積分: 44344

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 21-4-9 14:24 |只看該作者
我而家用緊用蚊油既蚊機,不過都驚化學野,而家考慮緊買物理滅蚊機,好似好high tect 咁


珍珠宮

積分: 35162


18#
發表於 21-4-9 11:39 |只看該作者
充裕 發表於 21-4-9 11:11
以前試過用電子滅蚊片,係會一隻隻跌落地死晒,而家有小朋友唔敢用

我細個用燒果種, 其實可燃,會致癌,我都想知液態係咪安全的。


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


17#
發表於 21-4-9 11:39 |只看該作者
Mintxxx 發表於 21-4-9 11:35
夜晚開蚊機時閂門唔俾貓入。如果養狗更加要防蚊~ touch wood 隻蚊帶心絲蟲就 ﹐除非有好定時滴藥啦 ...

本帖最後由 docomo 於 21-4-9 11:39 編輯

當初領養佢後帶去絕育,驗到有心絲蟲,而家有定期食藥,所以想買蚊機一來為自己,二來為毛孩。


大宅

積分: 4720

2024年龍年勳章


16#
發表於 21-4-9 11:35 |只看該作者
docomo 發表於 21-4-9 11:19
你有養貓?用左對佢冇影響?我有養狗,唔知得唔得呢?

夜晚開蚊機時閂門唔俾貓入。如果養狗更加要防蚊~ touch wood 隻蚊帶心絲蟲就 ﹐除非有好定時滴藥啦


大宅

積分: 3877


15#
發表於 21-4-9 11:32 |只看該作者
Mintxxx 發表於 21-4-9 06:56
尋日執房見到有蚊,夜晚臨瞓開蚊機,成晚瞓得好好冇蚊針。剛五點醒咗閂機,跟住就即刻針咗 3 嘢… 明明我記 ...

而家d蚊勁左

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo