自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


男爵府

積分: 6427


1#
發表於 21-4-13 01:59 |只看該作者
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份工都過唔到一個月,成世人返工日子夾埋應該半年都無,佢阿媽老豆曾經鬧咗,喊過,好多方法都試過,又可以如何,我話斷佢生活所需,迫佢返工自己養自己,佢話佢大哥就會偷屋企人錢或貴重嘢去賣,最驚佢行岀街做壞事,依家佢阿媽老豆都老了,已開始退休,有機會佢同二哥要供養埋三個老人家,最現實應該會加家用,名義上只係比父母(因開始退休無收人),但點都會有大哥份用,佢好灰,我安慰佢就結婚,可以離開呢個家庭,佢話家用要照比,聽到咁我都唔知點安慰佢⋯⋯


水晶宮

積分: 65959


93#
發表於 21-4-27 14:15 |只看該作者
castle100 發表於 21-4-14 09:02
我屋企有一件、我妹、成日問我借錢!佢一家三口同我老豆住、我比家用、水電煤Wifi費都要我比!我今個月冇過 ...

我記得當年我哋搬走沒同住時,第一件事cut上網。老人家都不用上網。佢哋要用自己申請。


水晶宮

積分: 65959


92#
發表於 21-4-27 14:13 |只看該作者
淘心 發表於 21-4-14 08:54
本帖最後由 淘心 於 21-4-14 08:54 編輯

見亞媽都大個借口唔返工,有樣學樣。好多FTM都養出懶惰兒。

完全同意!


子爵府

積分: 14521


91#
發表於 21-4-27 14:12 |只看該作者
jodyfan 發表於 21-4-27 08:08
沒工作的人,不單是自己的事,直接影響全家人。
例如一個FTM, 沒收入,不給家用父母。而男的,因為要養老 ...

不能一概而論, 我做咗十幾年FTM, 個個月比家用,過時過節比多啲錢, 我老豆退休我仲加咗家用。 我家姐有返工反而少比家用, 而家直情零, 係孤寒唔係有負擔, 只可以講自私的人不論有冇工作。


水晶宮

積分: 65959


90#
發表於 21-4-27 14:12 |只看該作者
usbaby 發表於 21-4-14 00:55
我諗起我朋友屋企 4 兄弟姐妹,兩仔兩女,朋友排第 2 阿哥最大細佬最細,以前老豆健在對每個都公平阿媽極重 ...

你朋友愚孝者,比我晨早閃啦。最好簽埋衰仔紙,我咩都不理。重男輕女到咁。


水晶宮

積分: 65959


89#
發表於 21-4-27 14:09 |只看該作者
jodyfan 發表於 21-4-27 08:08
沒工作的人,不單是自己的事,直接影響全家人。
例如一個FTM, 沒收入,不給家用父母。而男的,因為要養老 ...

完全同意。如果做ftm令到家庭經濟有問題,會連累其他家庭成員,就真係要想清楚。現實生活樣樣是錢。


水晶宮

積分: 57325


88#
發表於 21-4-27 13:44 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...
趕佢走


伯爵府

積分: 17736


87#
發表於 21-4-27 13:39 |只看該作者
40中定後?


男爵府

積分: 5913


86#
發表於 21-4-27 13:38 |只看該作者
回覆 minidanny 的帖子

辛苦晒你,但你老公無意見,你都無辦法


子爵府

積分: 13146


85#
發表於 21-4-27 13:15 |只看該作者
mandy952 發表於 21-4-13 11:28
本帖最後由 mandy952 於 21-4-13 11:30 編輯

其實嗰對父母就係諗住有細佬妹繼續供養個大嘅先會繼續縱容 ...

父母本身都其身不正。下下提早提休,靠攞家用過日,又點計?總知靠人養的,都是壞人。


公爵府

積分: 29132

畀面勳章 BK Milk勳章


84#
發表於 21-4-27 08:08 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...

沒工作的人,不單是自己的事,直接影響全家人。
例如一個FTM, 沒收入,不給家用父母。而男的,因為要養老婆,又話唔比家用。有幾多父母係生性到儲夠錢不用子女比家用呢。如此,間接迫使雙方的兄弟姐妹要多負擔家用錢。
不過BK 有許多FTM 圍爐取暖, 就不怪責FTM。


翡翠宮

積分: 79936

醒目開學勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 21-4-15 07:00 |只看該作者


珍珠宮

積分: 37860

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 21-4-15 06:44 |只看該作者
淘心 發表於 21-4-14 08:54
本帖最後由 淘心 於 21-4-14 08:54 編輯

見亞媽都大個借口唔返工,有樣學樣。好多FTM都養出懶惰兒。

原來如此,遺傳病


男爵府

積分: 8838


81#
發表於 21-4-14 20:21 |只看該作者
sasa@uk 發表於 21-4-14 00:25
如果後生時搵社工會唔會得 ?
其實係咪呢20年屋企有得上網,所以多左宅男宅女
屋企太舒服,又有得食有得住 ...

但都要佢哋向社工打開心扉先得。要佢哋自覺有問題,肯向社工求助。

正如命運安排一個人中六合彩,都要嗰個人肯去買彩票先得。


子爵府

積分: 11538


80#
發表於 21-4-14 16:59 |只看該作者
成日覺得係倆老間接害死個仔,口講係愛,實質是麻木溺愛縱容


男爵府

積分: 6784


79#
發表於 21-4-14 11:31 |只看該作者
tiger. 發表於 21-4-14 08:43
(老人家唔夠洗就唔會比仔),no la自己唔洗都俾個仔洗!我家有一個,唉
...

唔係掛,即係自己唔食比個仔食?


珍珠宮

積分: 30975


78#
發表於 21-4-14 09:02 |只看該作者
我屋企有一件、我妹、成日問我借錢!佢一家三口同我老豆住、我比家用、水電煤Wifi費都要我比!我今個月冇過數比老豆了、由佢哋負責!


男爵府

積分: 6706


77#
發表於 21-4-14 08:54 |只看該作者
leng1999 發表於 21-4-14 06:58
請問父母系細個時系點樣教育佢架?我想知道咩野導致佢變成咁

本帖最後由 淘心 於 21-4-14 08:54 編輯

見亞媽都大個借口唔返工,有樣學樣。好多FTM都養出懶惰兒。


男爵府

積分: 6706


76#
發表於 21-4-14 08:51 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 淘心 於 21-4-14 08:52 編輯

每個不工作的人,都係剝奪緊家人的生活。
佢哋口講話唔係你養, 但佢地無收入,就迫到家人要攞多份錢出黎補貼屋企。直接迫令家人少了儲蓄。
所有不工作的成年人,都超級討人厭!


子爵府

積分: 13977

牛年勳章 畀面勳章


75#
發表於 21-4-14 08:45 |只看該作者
瞓到自然醒有得食有得住冇生活壓力,活在comfort zone, 佢邊會反省? 比著我一早掃咗佢出街
        

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo