自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


象牙宮

積分: 235830


1#
發表於 21-4-23 22:54 |只看該作者
事業運好,就家庭運差,家庭運好,就輪到財運差,財運好左就輪到事業有問題 ,就黎人都癲!點解唔比我安安樂樂,幾樣運都有齊


伯爵府

積分: 18373


58#
發表於 21-4-27 14:09 |只看該作者
知足常樂,平淡是福


男爵府

積分: 5441


57#
發表於 21-4-27 14:07 |只看該作者
redhot 發表於 21-4-26 21:05
我得閒啫,我啲friend要返工,放工要湊仔,搵佢地不知幾難!亞仔中學時,我仲可以,日日早上運動、之後買 ...

搵朋友食lunch,去朋友office附近食,可以嗎?

如果發現自己depress真係要留意下
我朋友大我幾年,因為depress,可能真係走唔出來,退化得好快。記性好差,外表好老,成個老太婆咁,但佢只係5x歲。
Jm,要保持心境開朗啊!


翡翠宮

積分: 86138


56#
發表於 21-4-26 21:16 |只看該作者
無話可說 發表於 21-4-23 22:54
事業運好,就家庭運差,家庭運好,就輪到財運差,財運好左就輪到事業有問題 ,就黎人都癲!點解唔比我安安 ...

人邊有事事如意㗎?!今日行咩運呀


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


55#
發表於 21-4-26 21:10 |只看該作者

回覆樓主:

你話“總有一樣差”, 即係其他方面都唔錯, 珍惜你擁有的.
有些人幾方面都差, 都要撐住.

加油jm


水晶宮

積分: 56170


54#
發表於 21-4-26 21:05 |只看該作者
sip594 發表於 21-4-26 20:40
咁你真係要每日做吓運動

搵吓朋友食lunch

我得閒啫,我啲friend要返工,放工要湊仔,搵佢地不知幾難!亞仔中學時,我仲可以,日日早上運動、之後買餸煲湯咁,間中去做facial,好規律。亞仔飛咗去外國之後我生活失晒方向


男爵府

積分: 5441


53#
發表於 21-4-26 20:40 |只看該作者
redhot 發表於 21-4-26 20:18
我非常depress,而家日日攤屍在家(講真架)自暴自棄,facial都懶做

咁你真係要每日做吓運動

搵吓朋友食lunch

或者安排自己去學吓野

又去下社區中心做義工

當小朋友去返學時,我都好悶,我就會去做運動。我又懶,唔睇書,又唔搵工


水晶宮

積分: 56170


52#
發表於 21-4-26 20:18 |只看該作者
sip594 發表於 21-4-26 20:11
當我想大洗既時候,就會諗.....如果仲做緊嘢,嘩,可以買咩買咩和買咩。

我小朋友都會問,媽咪你以前搵幾 ...

我非常depress,而家日日攤屍在家(講真架)自暴自棄,facial都懶做


男爵府

積分: 5441


51#
發表於 21-4-26 20:11 |只看該作者
redhot 發表於 21-4-26 11:08
咁又係,如果要我選出最重要,毫無疑問會是家庭!但亞仔升咗大學之後,我生活嚴重失衡,就有啲後悔點解當 ...

當我想大洗既時候,就會諗.....如果仲做緊嘢,嘩,可以買咩買咩和買咩。

我小朋友都會問,媽咪你以前搵幾多錢?
當我講比佢知,如果我繼續做之前份工,佢返學,我就放工,佢放假,我就要返工,每日見面時間會好少,星期六、日和學校假期,媽咪就係旺季,放唔到假,陪唔到佢。錢和陪伴,你要咩?

不過,我都知當佢越來越大,就會出現你講既情況。

你有冇做運動呀?每日做吓運動,打發下時間,而且人都開心啲。


伯爵府

積分: 19487


50#
發表於 21-4-26 14:13 |只看該作者
本帖最後由 circleda 於 21-4-26 14:13 編輯
無話可說 發表於 21-4-23 22:54
事業運好,就家庭運差,家庭運好,就輪到財運差,財運好左就輪到事業有問題 ,就黎人都癲!點解唔比我安安 ...

金堆满大屋,未谓满足。
日日淘万金未谓满足,
百千婢仆照样不知足,娶妻娶妾未可满足其欲。
当起了县官尚未满足,又做成了尚书未必满足,
要争国权要夺千秋帝基,苦争苦霸未可满足其欲。
事事未满足,死心不会服,有朝惨变实在自取其辱。
白:所谓人心不足就蛇吞象,做左神仙都未必满足,


珍珠宮

積分: 37236


49#
發表於 21-4-26 14:04 |只看該作者
lingw. 發表於 21-4-25 11:03
要調轉諗,工作唔好時,好彩我屋企好,身體唔好時,好彩我財運好

吸引力法則:focus在好野,就愈來愈多好 ...

咁諗又幾正面喎


水晶宮

積分: 62078

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


48#
發表於 21-4-26 11:09 |只看該作者
人邊有十全十美,雨過會有天青!


水晶宮

積分: 56170


47#
發表於 21-4-26 11:08 |只看該作者
sip594 發表於 21-4-26 00:14
好啊!大家傾吓偈!

我曾經歷過工作既低潮,有好多反思。

咁又係,如果要我選出最重要,毫無疑問會是家庭!但亞仔升咗大學之後,我生活嚴重失衡,就有啲後悔點解當初放棄工作?你都知香港幾現實,放棄咗工作十幾年最冇可能入返行


翡翠宮

積分: 93713


46#
發表於 21-4-26 10:33 |只看該作者
平平無奇2 發表於 21-4-25 08:30
人生不如意事十常八九、既來之則安之、隨遇而安啦

x2


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


45#
發表於 21-4-26 08:05 |只看該作者

回覆樓主:

身體健康最重要!


男爵府

積分: 6639


44#
發表於 21-4-26 08:01 |只看該作者
朋友你可能太年輕了,當你看見長輩朋友受盡病魔折磨,人有健康就好足夠,其餘既嘢都變得不再重要!


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


43#
發表於 21-4-26 03:48 |只看該作者
無話可說 發表於 21-4-23 22:54
事業運好,就家庭運差,家庭運好,就輪到財運差,財運好左就輪到事業有問題 ,就黎人都癲!點解唔比我安安 ...

點解你唔諗下有啲人一世冇運行,但係你D運輪住行,行完事業運,又家庭運,跟住又行財運,比好多人好啦
人生不如意事十常八九,俾你去到事事完美,所有好運俾哂你,你會唔會擔心盛極轉衰


子爵府

積分: 13577

虎到金來勳章


42#
發表於 21-4-26 02:23 |只看該作者
世事無完美啊jm


禁止訪問

積分: 1129


41#
發表於 21-4-26 01:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5441


40#
發表於 21-4-26 00:14 |只看該作者
redhot 發表於 21-4-25 13:46
咁我都感恩嘅!
不過返工唔只代表搵錢咁簡單,仲可以建立自尊同成就感,亦可自我實現。

好啊!大家傾吓偈!

我曾經歷過工作既低潮,有好多反思。
我最後結論係,工作目的是為了家庭。當然,你所講既都重要。
以前太投入工作,忽略了家人,失去了很多。最終問自己,什麼在我心中最重要?就是身邊的親人。



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo