自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 22685

Poo得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


1#
發表於 21-4-25 11:07 |只看該作者
須然返半日,學校有津貼問我地還會唔會要飯商嘅飯,我有攞,唔想再多一批人失業,須然學校飯清淡啲,不過我都食哂
不過俾同學笑我女 又俾其他家長 嫌棄啲飯餸好難食,話我 多餘,有啲灰


禁止訪問

積分: 2788


75#
發表於 21-4-27 14:26 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


74#
發表於 21-4-27 14:16 |只看該作者
學校無訂飯服務好耐...一來返學的人唔多,之前都係小六先有得返,而家2/3都係半日.小息都唔俾飲水,何況食飯呢??

同埋2年前轉咗飯商.................D餐,淨係睇名都唔想叫!


子爵府

積分: 11551


73#
發表於 21-4-27 14:10 |只看該作者
其實送你一個半個飯
可能供應商handover仲大左
同學校簽左contract唔送又唔得


男爵府

積分: 9024


72#
發表於 21-4-27 13:51 |只看該作者
雖然我屋企日日有煮午餐,都有訂餐,一個都要27蚊,貴過平時。望落麻麻,不過我仔鐘意


子爵府

積分: 13149


71#
發表於 21-4-27 13:50 |只看該作者
小平媽媽 發表於 21-4-25 11:07
須然返半日,學校有津貼問我地還會唔會要飯商嘅飯,我有攞,唔想再多一批人失業,須然學校飯清淡啲,不過我 ...

樓主好好呀,唔使灰


禁止訪問

積分: 889


70#
發表於 21-4-27 13:49 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 889


69#
發表於 21-4-27 13:49 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57272


68#
發表於 21-4-27 13:48 |只看該作者
冇, 超難食, 拎黎都掉


大宅

積分: 2786


67#
發表於 21-4-27 12:54 |只看該作者
人地都好慘,當自己可以煮少餐囉


侯爵府

積分: 20890


66#
發表於 21-4-27 12:50 |只看該作者
飛哥與發仔 發表於 21-4-26 08:28
同問

本帖最後由 Kanyin 於 21-4-27 12:51 編輯

我會呀
個飯盒才$19蚊。我懶得煮,而且自己廚節差(emoji)


伯爵府

積分: 17671


65#
發表於 21-4-27 09:35 |只看該作者
既然返半日,點解唔自己煮午飯?仲要拎返屋企翻熱⋯
依家我個女都仲記得,曾經有段時間訂學校飯係幾咁難食


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 21-4-27 09:21 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 21-4-26 18:38
Agree, 拎返黎不如即買外賣/自己煮、起碼熱
送飯商好早送去學校、放咁耐好難好食
...

學校飯一般都早一日就煮好冰鮮,第二日派前蒸返熱,再送去學校,而且一般都三少,所以係無咁好食。 平時20蚊平又方便,我都係間中訂,因為去過學校幫手攪廚餘,見好多同學都係成盒飯咁掉,好多學生唔鍾意食,比到30蚊買就更不了。


水晶宮

積分: 72641


63#
發表於 21-4-26 18:38 |只看該作者
0q.cathy 發表於 21-4-26 13:48
本帖最後由 0q.cathy 於 21-4-26 13:50 編輯

所以主要服務對象應該不是我呢種要比錢既人,應該係本身有 ...

Agree, 拎返黎不如即買外賣/自己煮、起碼熱
送飯商好早送去學校、放咁耐好難好食


子爵府

積分: 11228


62#
發表於 21-4-26 14:47 |只看該作者
我同其他同學仔都有訂不過有d不合資格 無免費嘅人就比左說話我地聽 話d飯好垃圾 比都唔食 我地幾個無理


男爵府

積分: 6200


61#
發表於 21-4-26 14:15 |只看該作者
sochui 發表於 21-4-25 11:23
飯商多是大集團經營
唔一定囉,


子爵府

積分: 10926


60#
發表於 21-4-26 13:57 |只看該作者
sochui 發表於 21-4-25 11:23
飯商多是大集團經營

本帖最後由 高達紅色 於 21-4-26 13:59 編輯

係囉!我地嗰間咪係大家X,今年收入減少,但因為資助同減租,盈餘大增至三億
但因為小人訂飯,我地比埋訂金都打黎cut 唔做,又再hold 左我地五百幾,上年有冇回我都唔記得了


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 21-4-26 13:48 |只看該作者
mom06 發表於 21-4-26 13:11
$30冰的,有D贵! 去大X活買个学生餐,好似$35-38左右!

本帖最後由 0q.cathy 於 21-4-26 13:50 編輯

所以主要服務對象應該不是我呢種要比錢既人,應該係本身有飯津既學生。
對我要比錢,我就寧願自己去買兩個飯盒,差唔到幾多,仲要唔洗翻熱,仲乾手淨腳。


男爵府

積分: 9584


58#
發表於 21-4-26 13:11 |只看該作者
0q.cathy 發表於 21-4-26 11:05
我學校都有提供,不過係冰飯盒,一定要回家加熱。我地不符合津貼無免費,成30蚊個飯,我覺得貴,我呢邊買兩 ...

$30冰的,有D贵! 去大X活買个学生餐,好似$35-38左右!


男爵府

積分: 9584


57#
發表於 21-4-26 13:09 |只看該作者
小平媽媽 發表於 21-4-25 11:07
須然返半日,學校有津貼問我地還會唔會要飯商嘅飯,我有攞,唔想再多一批人失業,須然學校飯清淡啲,不過我 ...

原來重有飯訂,如果屋企近近地,這個選擇幾好丫!是否一个个月訂?

怕乜人笑,我覺得冇問題!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo