夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


洋房

積分: 83


1#
發表於 21-5-2 01:46 |只看該作者
今日咁啱喺cam 見到老公買左花 滿心歡喜唸住返屋企可以收花 返到去 個4歲女畫左幅畫比我 同時 工人姐姐都有 當時都開心 隔咗一陣 姐姐放假返泥 我老公叫個女送札花比姐姐 個一刻我心唸 唔係化.. 之後個女先送比我 會唔會有d over左呢(emoji)夜d仲有蛋糕 但我一d開心嘅感覺都無 有無人老公視老婆同姐姐睇齊(emoji)


男爵府

積分: 5241


50#
發表於 21-5-11 11:29 |只看該作者
Yeelim 發表於 21-5-7 21:54
母親節當然係要送花俾母親啦!
姐姐又唔係母親.點會送花俾姐姐的.
係都唔會由C6買啦! 叫你C6從今以後, 同姐 ...

認同,仲要送花咁敏感,又唔係母親節正日送。俾人感覺好似兩個地位對等。


伯爵府

積分: 15219


49#
發表於 21-5-8 00:43 |只看該作者
wlnmkm 發表於 21-5-2 01:46
今日咁啱喺cam 見到老公買左花 滿心歡喜唸住返屋企可以收花 返到去 個4歲女畫左幅畫比我 同時 工人姐姐都有 ...

咁奇怪既


珍珠宮

積分: 32751


48#
發表於 21-5-7 21:54 |只看該作者
母親節當然係要送花俾母親啦!
姐姐又唔係母親.點會送花俾姐姐的.
係都唔會由C6買啦! 叫你C6從今以後, 同姐姐保持距離啦!


珍珠宮

積分: 41423


47#
發表於 21-5-5 18:47 |只看該作者
男人通常想做好人,無論對方係29定39,49,是女人都一樣,我覺得..
工人姐姐點能夠同自己老婆比較? 除非個工人姐姐係由睇你老公睇到大,差不多半個呀媽就另計,嗰啲都告老還鄉啦


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


46#
發表於 21-5-5 17:29 |只看該作者
wlnmkm 發表於 21-5-5 11:13
佢一心諗住大家開心 我同佢講咗我當冇過過呢個母親節

要同佢講,有啲嘢要避忌下,以前家傭版,好多人都講,請工人要用女主人嘅名去請,管教或送禮都係女主人去做


男爵府

積分: 8083


45#
發表於 21-5-5 17:01 |只看該作者
wlnmkm 發表於 21-5-5 11:13
佢一心諗住大家開心 我同佢講咗我當冇過過呢個母親節

你要解釋俾佢知 大家開心吾緊要 但要分清楚大細


洋房

積分: 83


44#
發表於 21-5-5 11:13 |只看該作者
heather1106 發表於 21-5-5 11:08
你問老公係咩意思先,

佢一心諗住大家開心 我同佢講咗我當冇過過呢個母親節


男爵府

積分: 8083


43#
發表於 21-5-5 11:08 |只看該作者
你問老公係咩意思先,


洋房

積分: 83


42#
發表於 21-5-3 17:55 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-5-3 14:54
覺得你老公做多左,男女有別,呢類野應該女主人做。
如果佢想做,就同你相量好唔好,再由你負責出手,男人 ...

多謝咁多位嘅答覆 而家好好多(emoji)(emoji)


珍珠宮

積分: 49706


41#
發表於 21-5-3 14:54 |只看該作者
wlnmkm 發表於 21-5-2 01:46
今日咁啱喺cam 見到老公買左花 滿心歡喜唸住返屋企可以收花 返到去 個4歲女畫左幅畫比我 同時 工人姐姐都有 ...

覺得你老公做多左,男女有別,呢類野應該女主人做。
如果佢想做,就同你相量好唔好,再由你負責出手,男人又好女人都好,4圍大派愛心只會野黎不必要麻煩事。
感覺你老公是唔知同唔識,你好聲好氣坐低慢慢同佢解釋一下,佢應該會明既,聽落佢都好好人既先送花比工人既。


男爵府

積分: 5241


40#
發表於 21-5-3 14:53 |只看該作者
wlnmkm 發表於 21-5-3 12:58
老實講當晚真係唔開心 第二朝冇嘢啦唔係可以點(emoji) 第二朝同返佢傾佢只係一笑置之
...

一笑置之係咪代表你有你唔開心,佢有佢繼續做。點解佢對姐姐好出奇地好?


男爵府

積分: 5255


39#
發表於 21-5-3 14:35 |只看該作者
wlnmkm 發表於 21-5-2 09:11
重點係 我個人已經喺屋企點解要等到姐姐返嚟第一個送俾姐姐(emoji)



我撐你,俾我都嬲


男爵府

積分: 7175

2024年龍年勳章


38#
發表於 21-5-3 14:09 |只看該作者
honeybid2 發表於 21-5-2 14:21
我估,佢可能等姐姐返埋黎,等姐姐都見證到囡囡送花俾你 - 你係壓軸。
等於頒獎都係由第三名頒起先,邊有 ...

講得啱 你好正面呀~


洋房

積分: 83


37#
發表於 21-5-3 13:00 |只看該作者
wlnmkm 發表於 21-5-3 12:58
老實講當晚真係唔開心 第二朝冇嘢啦唔係可以點(emoji) 第二朝同返佢傾佢只係一笑置之
...

其實我c6都唔止第一次㗎啦 之前直情去買衫叫姐姐揀埋衫送俾佢 真係唔知佢咩諗法(emoji)


洋房

積分: 83


36#
發表於 21-5-3 12:58 |只看該作者
simpleAA 發表於 21-5-3 06:17
我都會嬲,唔係第幾個收花,係C6買野比工人都唔應該,呢啲嘢應該C9做,你C6搞咩鬼,你要同C6講,以後有咩想 ...

老實講當晚真係唔開心 第二朝冇嘢啦唔係可以點(emoji) 第二朝同返佢傾佢只係一笑置之


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


35#
發表於 21-5-3 06:17 |只看該作者
wlnmkm 發表於 21-5-2 09:11
重點係 我個人已經喺屋企點解要等到姐姐返嚟第一個送俾姐姐(emoji)
我都會嬲,唔係第幾個收花,係C6買野比工人都唔應該,呢啲嘢應該C9做,你C6搞咩鬼,你要同C6講,以後有咩想買比工人多謝工人都由你做,叫佢單聲就得,開心事唔想搞到唔開心


大宅

積分: 1608


34#
發表於 21-5-3 01:39 |只看該作者
heidys 發表於 21-5-2 12:17
梗係想姐姐比多d心機湊女
心機男

有冇甘簡單呀


大宅

積分: 1608


33#
發表於 21-5-3 01:36 |只看該作者
wlnmkm 發表於 21-5-2 01:46
今日咁啱喺cam 見到老公買左花 滿心歡喜唸住返屋企可以收花 返到去 個4歲女畫左幅畫比我 同時 工人姐姐都有 ...

本帖最後由 KARORO1030 於 21-5-3 01:43 編輯

小心d無論任何咩節日都好
個男人都唔可以送花比姐姐。。。

我好同意你嬲,我都會唔開心
只係出奇地原來甘多人都覺得ok無問題。。。錯重點


象牙宮

積分: 216490


32#
發表於 21-5-2 22:30 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 961123 於 21-5-2 22:30 編輯

如果係for母親節都可以。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo