立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10221
大宅
積分: 1596
檸檬檸檬 發表於 22-1-19 11:34 我想問入左10000去牛牛。係咪要keep一個月先有1股蘋果送?如買美股要轉錢去美股除展個帳戶? ...
禁止訪問
積分: 981
公爵府
積分: 28925
積分: 1263
水晶宮
積分: 59198
maggietam1995 發表於 22-1-12 16:02 可以當做$50買碎股
yoyoso 發表於 22-1-12 12:31 回覆 pi0219 的帖子 請問你幾時入1萬?我13/12/2021開戶及入1萬, 唔知幾時會收到? ...
kekawai 發表於 22-1-12 12:50 原來係咁! 我一直有好多卷,仲以為要儲夠錢去換1手添
伯爵府
積分: 15454
kekawai 發表於 22-1-12 12:57 唔係wor, 佢要我儲夠錢去換1股。 太難喇!之前有$100 都過左期用唔到
男爵府
積分: 6891
pi0219 發表於 22-1-12 12:39 我係上月12月3号入1萬, 然後1月5号收到1股蘋果, 比你參考
積分: 8683
MissMaMa 發表於 22-1-8 06:30 本帖最後由 MissMaMa 於 22-1-8 09:51 編輯 係4張$50股票券,可以分4次用來買股票,每次買完股票回贈返 ...
積分: 27957
shop_baby 發表於 22-1-8 02:37 請問股票現金卷係咩黎?
珍珠宮
積分: 31873
ch666 發表於 22-1-6 17:15 好似係開戶入一萬入去就有$200股票現金券 留30日就可以有一股蘋果
baby_ju 發表於 22-1-7 15:34 我2021年6月申請, 8月送的[email protected] 1月3日賣左@181.94
積分: 13389
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy