家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   5


子爵府

積分: 10221


1#
發表於 21-6-10 22:02 |只看該作者
富x牛牛而家連學生開戶都派成千蚊,好過等五千消費額,有無伏架?


大宅

積分: 1596


86#
發表於 22-2-10 12:31 |只看該作者
檸檬檸檬 發表於 22-1-19 11:34
我想問入左10000去牛牛。係咪要keep一個月先有1股蘋果送?如買美股要轉錢去美股除展個帳戶?
...
係,要放一個月,買美股要轉美金落美股戶口


禁止訪問

積分: 981


85#
發表於 22-1-20 09:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28925


84#
發表於 22-1-19 11:34 |只看該作者
我想問入左10000去牛牛。係咪要keep一個月先有1股蘋果送?如買美股要轉錢去美股除展個帳戶?


禁止訪問

積分: 1263


83#
發表於 22-1-17 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


82#
發表於 22-1-13 18:10 |只看該作者
maggietam1995 發表於 22-1-12 16:02
可以當做$50買碎股

不是,一般股票交易都用得


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


81#
發表於 22-1-13 18:07 |只看該作者
yoyoso 發表於 22-1-12 12:31
回覆 pi0219 的帖子

請問你幾時入1萬?我13/12/2021開戶及入1萬, 唔知幾時會收到? ...

你而家都可以check 到一股APPL,不過 狀態顯示係『凍結中』


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


80#
發表於 22-1-13 18:04 |只看該作者
kekawai 發表於 22-1-12 12:50
原來係咁!
我一直有好多卷,仲以為要儲夠錢去換1手添

有好多唔同嘅券,要留意。
呢張$50股票券,買股票嘅時候會自動使用,之後會回返$50比你
16420682879634502750967229461770.jpg


禁止訪問

積分: 1263


79#
發表於 22-1-12 16:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1263


78#
發表於 22-1-12 16:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


77#
發表於 22-1-12 14:19 |只看該作者
kekawai 發表於 22-1-12 12:57
唔係wor, 佢要我儲夠錢去換1股。
太難喇!之前有$100 都過左期用唔到

系要儲夠騰訊股價一股先可以換,已經有多張過期變無用,我都無理佢,由佢失效
myimage.jpg


男爵府

積分: 6891


76#
發表於 22-1-12 13:59 |只看該作者
pi0219 發表於 22-1-12 12:39
我係上月12月3号入1萬, 然後1月5号收到1股蘋果, 比你參考
謝謝你, 你上月有沒有抽聖誕禮物, 我果時抽到1股蘋果, 賣左有$1330



男爵府

積分: 8683

減齡達人勳章


75#
發表於 22-1-12 12:57 |只看該作者

回覆樓主:

唔係wor, 佢要我儲夠錢去換1股。
太難喇!之前有$100 都過左期用唔到
16419634594785755372041384638031.jpg


男爵府

積分: 8683

減齡達人勳章


74#
發表於 22-1-12 12:50 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-1-8 06:30
本帖最後由 MissMaMa 於 22-1-8 09:51 編輯

係4張$50股票券,可以分4次用來買股票,每次買完股票回贈返 ...

原來係咁!
我一直有好多卷,仲以為要儲夠錢去換1手添


公爵府

積分: 27957

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章


73#
發表於 22-1-12 12:39 |只看該作者
yoyoso 發表於 22-1-12 12:31
回覆 pi0219 的帖子

請問你幾時入1萬?我13/12/2021開戶及入1萬, 唔知幾時會收到? ...


我係上月12月3号入1萬, 然後1月5号收到1股蘋果, 比你參考


個1股蘋果1個星期已升左10%


男爵府

積分: 6891


72#
發表於 22-1-12 12:31 |只看該作者
回覆 pi0219 的帖子

請問你幾時入1萬?我13/12/2021開戶及入1萬, 唔知幾時會收到?


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


71#
發表於 22-1-8 06:30 |只看該作者
shop_baby 發表於 22-1-8 02:37
請問股票現金卷係咩黎?

本帖最後由 MissMaMa 於 22-1-8 09:51 編輯

係4張$50股票券,可以分4次用來買股票,每次買完股票回贈返$50


珍珠宮

積分: 31873


70#
發表於 22-1-8 02:37 |只看該作者
ch666 發表於 22-1-6 17:15
好似係開戶入一萬入去就有$200股票現金券
留30日就可以有一股蘋果

請問股票現金卷係咩黎?
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


69#
發表於 22-1-7 20:38 |只看該作者
baby_ju 發表於 22-1-7 15:34
我2021年6月申請,
8月送的[email protected]
1月3日賣左@181.94

可以,你收到美金之後可以喺貨幣轉換嗰度轉返港幣,然之後可以用來買港股
myimage.jpg


子爵府

積分: 13389


68#
發表於 22-1-7 15:34 |只看該作者
本帖最後由 baby_ju 於 22-1-7 15:34 編輯

我2021年6月申請,
8月送的[email protected]
1月3日賣左@181.94

唔知扣左手續費後總收幾錢
係咪可以將USD換返HKD買港股?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo