家庭理財

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   12


侯爵府

積分: 24538


1#
發表於 21-7-2 11:27 |只看該作者
請問大家有冇買?

我諗緊年年交17%税個部份, 反正都係比政府, 總之買年金/自願性強積金扣税, 唔蝕超過17%, 咪等如賺左?


大宅

積分: 1488


123#
發表於 22-3-27 08:22 |只看該作者
回覆 心心 的帖子

我穩到個萬通AA唔掂 最後我地買左一份永明 供一份tcv


侯爵府

積分: 24622


122#
發表於 22-3-25 11:07 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-3-25 11:08 編輯
心心 發表於 22-3-24 21:22
即係我現時供緊一份強積金啦,另外開一個戶口叫做TVC戶口供款$60000/年可作扣稅額,是否為期5年?如果吾想 ...

無聽過為期 5 年喎。
唔想自己管理,應該可以揀預設投資策略或者目標日期基金。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 23362


121#
發表於 22-3-25 00:05 |只看該作者
木土土 發表於 22-3-24 23:01
要開一個戶口叫做TVC戶口,喜歡幾時供款及供幾多都可以,無要求供幾多年,只供一次$500,之後永遠唔供都得 ...

你令我識多樣野,剛剛開左戶口轉埋錢,趕今年度扣稅


琥珀宮

積分: 169633


120#
發表於 22-3-24 23:01 |只看該作者
心心 發表於 22-3-24 21:22
即係我現時供緊一份強積金啦,另外開一個戶口叫做TVC戶口供款$60000/年可作扣稅額,是否為期5年?如果吾想 ...

要開一個戶口叫做TVC戶口,喜歡幾時供款及供幾多都可以,無要求供幾多年,只供一次$500,之後永遠唔供都得。
而每個報稅年度,供款最多有$60000可作扣稅額。
我係返公司果間MPF到開,用慣咗,方便操作轉換基金


侯爵府

積分: 23362


119#
發表於 22-3-24 21:23 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:13
就算無供開強積金,都可以開户口做MPF扣稅。
如MPF揀恆指基金,筆錢咪當買2800盈富基金股票,若6萬蚊投資 ...

仲有,你揀邊間開TVC?


侯爵府

積分: 23362


118#
發表於 22-3-24 21:22 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:36
本帖最後由 木土土 於 21-7-2 17:37 編輯

通常60歲退休已可拎,我覺得回報好大機會比年金好得多。

即係我現時供緊一份強積金啦,另外開一個戶口叫做TVC戶口供款$60000/年可作扣稅額,是否為期5年?如果吾想自己管理,就買年金 係咪咁樣?


侯爵府

積分: 23362


117#
發表於 22-3-24 21:06 |只看該作者
Cherie_xyz 發表於 22-1-21 17:40
回覆 pinkcar 的帖子

好難影俾你睇 大概summary回本快 供5年 8年回本 供10年 11年回本 富x 中xx壽

最後買咗萬通?


禁止訪問

積分: 254


116#
發表於 22-2-16 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2553


115#
發表於 22-2-16 15:00 |只看該作者
回覆 aceknight 的帖子

Thanks a lot!


複式洋房

積分: 374


114#
發表於 22-2-15 22:50 |只看該作者
Erco 發表於 22-2-15 17:52
請問我和老公一起報稅, 他供了的 TVC 免稅額,是否也可共用?

本帖最後由 aceknight 於 22-2-15 23:02 編輯

合併報稅無so,因為呢幾年都有稅務寛免,合併就得1萬,分開1人1萬

myimage.jpg


禁止訪問

積分: 254


113#
發表於 22-2-15 20:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 254


112#
發表於 22-2-15 20:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24538


111#
發表於 22-2-15 18:49 |只看該作者
Erco 發表於 22-2-15 17:52
請問我和老公一起報稅, 他供了的 TVC 免稅額,是否也可共用?

好似得

http://www.etnet.com.hk/mobile/tc/news/topic_news_detail.php?category=special&newsid=13524


大宅

積分: 2553


110#
發表於 22-2-15 17:52 |只看該作者
請問我和老公一起報稅, 他供了的 TVC 免稅額,是否也可共用?


侯爵府

積分: 21302


109#
發表於 22-2-7 12:30 |只看該作者
叉燒豬 發表於 22-2-7 12:04
其實係唔同性質既
如果有多餘錢,又無更好地方可以滾存更多,你當年金係開多個新戶口放錢入去,用黎扣稅, ...

本帖最後由 princesscupcake 於 22-2-7 12:30 編輯

第八年先回本真係好耐, 所以之前銀行係咁叫我買我都冇買


洋房

積分: 76


108#
發表於 22-2-7 12:04 |只看該作者
princesscupcake 發表於 22-2-5 20:37
就算計埋年金可以扣稅,起碼要到第5-6年先開始打和回本。
其實買年金或是儲蓄投資計劃回報好啲?
...

其實係唔同性質既
如果有多餘錢,又無更好地方可以滾存更多,你當年金係開多個新戶口放錢入去,用黎扣稅,
以我所知全行最快就係
供5年,8年「保證」回本
供9年,10年「保證」回本


侯爵府

積分: 21302


107#
發表於 22-2-5 20:37 |只看該作者

回覆樓主:

就算計埋年金可以扣稅,起碼要到第5-6年先開始打和回本。
其實買年金或是儲蓄投資計劃回報好啲?


大宅

積分: 4710


106#
發表於 22-1-22 01:02 |只看該作者
Cherie_xyz 發表於 22-1-21 17:40
回覆 pinkcar 的帖子

好難影俾你睇 大概summary回本快 供5年 8年回本 供10年 11年回本 富x 中xx壽

謝謝你講解


大宅

積分: 1488


105#
發表於 22-1-21 17:40 |只看該作者
回覆 pinkcar 的帖子

好難影俾你睇 大概summary回本快 供5年 8年回本 供10年 11年回本 富x 中xx壽
保證回報高 永x
回贈高 保x15% 中xx壽(供10年)15% 富x12%


首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo