自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


侯爵府

積分: 22680


1#
發表於 21-7-30 21:05 |只看該作者
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅地方個個唔開門,人地開咗又係搏命攝入嚟,老馮等人哋開埋門俾佢!


侯爵府

積分: 22680


107#
發表於 21-7-31 22:45 |只看該作者
月希 發表於 21-7-31 16:55
一向都係依D人..
不過依家更多..
而且真係男女..老幼..都有...

係呀,大把呢啲,超憎!


男爵府

積分: 9597

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 月餅勳章


106#
發表於 21-7-31 17:32 |只看該作者
yoioy 發表於 21-7-30 22:09
做門童都算,唔該都唔講聲,好似老馮咁!

咪係,講句唔該有幾難


侯爵府

積分: 23781

2024年龍年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


105#
發表於 21-7-31 17:31 |只看該作者

回覆樓主:

疫情後簡直多左超雙手不能使用人仕,難為我拎勁多野一開門,企係對面即衝入黎,我即刻拉返埋度門


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


104#
發表於 21-7-31 17:23 |只看該作者
我試過雙手拎滿餸,去到屋苑樓下,有個兩手fing fing 揹住背包嘅中年男人,佢發現我都入玻璃門,竟然行埋一邊等我拍卡再開門,嬲到我專登開門開到只有我自己過到,然後焗佢自己拉門入,如果平時,我一定推開d門,比跟住嘅人都入到的,但呢個男人實在太不知所謂

又試過撘小巴,已經好滿,有個男人坐喺門口隔離的座位,佢坐出面,入面位就放左個細環保袋,當時放工時間,好多女人都買到成手餸咁上車,所以唔想行咁後坐,於是示意佢一係坐入去,一係拎起環保袋比人坐入去,但佢三次都望吓後面,示意後面仲有位而唔讓比人,搞到人哋唯有拎住一袋二袋又怕整到人咁行去後面坐,真係


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


103#
發表於 21-7-31 16:55 |只看該作者
一向都係依D人..
不過依家更多..
而且真係男女..老幼..都有...

我試過行緊去玻璃門...
而同門既距離..都唔算近的....
而玻璃門入面有人...
講真..我同門既距離..
係果個人推門離開後...門閉番我都未入會行到去門度
結果係果個人望到我行緊去門前..
佢竟然唔郁...企係度等我開門入去先行出黎....


大宅

積分: 1446


102#
發表於 21-7-31 13:47 |只看該作者
我反而覺得中年男人都幾好,肯開門,冇咁計較
最衰就六七十退休人士老從9,兩手空空落去做運動對手唔開門,想我開先,我咪扮去信箱攞嘢


男爵府

積分: 5100


101#
發表於 21-7-31 13:28 |只看該作者
Gorgor0612 發表於 21-7-31 01:46
有D人好衰!有時去D老屋苑,老人家多! 我會㩒住lift 制等D老人家入哂先,自己最後入! 吖,點知班廢老無人响 ...

企近門口都算,當你想攝入去時,有d仲會瞪大眼鬧你:你吾明掂到我呀,整親我你就死呀!


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


100#
發表於 21-7-31 13:04 |只看該作者
玄米茶愛愛 發表於 21-7-31 12:08
有一次返屋企,有個男人行我前面,開門只開條邊給自己入,慌死蝕底.
唔緊要,我自己有手推開。
我入到大堂 ...

死cheap佬


子爵府

積分: 10319


99#
發表於 21-7-31 12:43 |只看該作者
回覆 athruzala 的帖子

係呀!試過幾次𨋢門到咗要出果層,門開咗全𨋢人企定定唔出,因出咗要㩒開一度小門先再出到去。我明明企最入都要唔該借借先出到。


大宅

積分: 4916


98#
發表於 21-7-31 12:08 |只看該作者
有一次返屋企,有個男人行我前面,開門只開條邊給自己入,慌死蝕底.
唔緊要,我自己有手推開。
我入到大堂,原來佢冇㩒lift, 等我入去㩒。
我見佢咁衰,我又唔㩒,於是大家在大堂企了差不多一分鐘,最後佢頂唔順去㩒。
出lift後仲回頭怒睥我!


大宅

積分: 2687


97#
發表於 21-7-31 12:03 |只看該作者
我開門你攝埋嚟識講聲唔該我會算數,但有啲唔該都冇聲仲黑口黑面咁,我實出聲串佢。同樣,我遇到好多男士幫自己老婆開完門仲hold住俾我入,我都會係咁講唔該晒


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


96#
發表於 21-7-31 11:57 |只看該作者
我好小出城,真係覺得天水圍有D人好賤,幾次跟住入lift,D人死禁關門,又有D男人,一入lift企係道,我到自己去果層2/F,個男人無拿拿鬧出來,話要佢又上又落喎,鬼知你去1/F咩,真係同你通靈咩.

最試得即時關門,唔想比人同lift,我反而驚佢地有菌,唔係做咩趕關門唔比人入呢?
<br><br>


伯爵府

積分: 16777


95#
發表於 21-7-31 11:56 |只看該作者
想講其實而家好先進,唔按關門制(emoji)門會自己關

利申:其餘的(按樓層丶開門etc)我會自己做



珍珠宮

積分: 44480


94#
發表於 21-7-31 11:47 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:15
我果日真係頂唔順,我就講咗,而家啲人殘廢㗎,入lift唔㩒關門!上到平台要拍卡,拍卡開門就好似攝青鬼咁攝 ...
無恥當餘自己爭取, 係要R 爛面插佢幾刀, 縮一縮

太多人諗住搏大帽,唔認咪得囉! 唔洗成担既

要你爛我更爛,知唔係咁好恰, 先識縮


子爵府

積分: 11323


93#
發表於 21-7-31 11:40 |只看該作者
~香奈兒~ 發表於 21-7-31 10:31
你咁大膽 我通常都只會敢怒不敢言

因為有D人真係好可惡 , 男女老少都係咁
唔出聲真係氣難下


珍珠宮

積分: 47956

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


92#
發表於 21-7-31 10:34 |只看該作者
一直係咁架啦,根本係懶,個個大爺太后公主王子上身,我做番自己野,當得我一個,佢地我當係嗰味野,睇唔到睇唔到,人地幫我就好大聲講唔該!


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


91#
發表於 21-7-31 10:31 |只看該作者
Sweetkiki 發表於 21-7-30 21:33
我每次都大大聲照講 :啲人跛嘅

你咁大膽 我通常都只會敢怒不敢言


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


90#
發表於 21-7-31 10:31 |只看該作者
Sweetkiki 發表於 21-7-30 21:33
我每次都大大聲照講 :啲人跛嘅

你咁大膽 我通常都只會敢怒不敢言


珍珠宮

積分: 45081


89#
發表於 21-7-31 10:29 |只看該作者
ricecooking 發表於 21-7-31 08:49
係呀!近十年都係咁了!咩年紀的人都有,好有時間寧願等人拉門等人㩒lift比佢攝,仲要拉完佢行先過你,勁c ...

呢啲人真係廢中之廢

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo