想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 152


1#
發表於 21-8-2 01:10 |只看該作者
應該係今日排卵期啦,夠紅嗎?
幾時安排再do比較合適呢?因為昨晚有試,所以想聽晚再試一次。又驚miss咗
myimage.jpg


複式洋房

積分: 313


7#
發表於 21-8-5 12:54 |只看該作者
轉淺24小時內會排卵


複式洋房

積分: 152


6#
發表於 21-8-4 00:37 |只看該作者
Froggreen 發表於 21-8-3 15:32
隔日do

試咗兩日 盡咗力啦 睇佢造化啦


複式洋房

積分: 152


5#
發表於 21-8-4 00:36 |只看該作者
jmbk2 發表於 21-8-3 15:47
就咁睇就夠紅啦~
其實我睇中西醫都話如果有心有力, 可以集中果3-4日日日DO,增加機會. 不過好多jm會選擇隔 ...

我都係do咗兩日咋 其實都好攰(emoji)同埋可能有心理負擔 所以無乜feel


大宅

積分: 1069


4#
發表於 21-8-3 15:47 |只看該作者
就咁睇就夠紅啦~
其實我睇中西醫都話如果有心有力, 可以集中果3-4日日日DO,增加機會. 不過好多jm會選擇隔日DO, 有時間比丁丁恢復~


大宅

積分: 3324


3#
發表於 21-8-3 15:37 |只看該作者
LynnPang707 發表於 21-8-2 01:10
應該係今日排卵期啦,夠紅嗎?
幾時安排再do比較合適呢?因為昨晚有試,所以想聽晚再試一次。又驚miss咗

格日開工


伯爵府

積分: 16058


2#
發表於 21-8-3 15:32 |只看該作者
LynnPang707 發表於 21-8-2 01:10
應該係今日排卵期啦,夠紅嗎?
幾時安排再do比較合適呢?因為昨晚有試,所以想聽晚再試一次。又驚miss咗

隔日do

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo