想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 892


1#
發表於 21-8-3 23:45 |只看該作者
本帖最後由 koko3333 於 21-8-4 00:00 編輯

話說 7月27號 我就驗到哈哈笑出嚟, 說明書亦都話哈哈笑出現代表48小時內排卵, 咁我就日日喺度驗啦, 哈哈笑仲喺度 ,31號我去盆腔檢查, 個醫生就同我講你粒卵子仲喺度未走出嚟, 直至到今日3號仲係哈哈笑 由深色變淺色已經好多日都仲喺度笑 真係 一頭霧水


複式洋房

積分: 223


14#
發表於 21-8-4 19:21 |只看該作者
我會配合紅D一齊驗,有2條紅色先驗CLEARBLUE,之後出現左2日笑笑,2日也有做功課,現在高溫3日但身體無咩反應....


別墅

積分: 892


13#
發表於 21-8-4 16:29 |只看該作者
Goku1986 發表於 21-8-4 15:38

我叫太太買支基礎體溫計(淘寶)
然後每晚訓前清潔好放床頭側邊,每朝訓醒真係牙都唔刷床都唔落,盡量減 ...

好詳盡,唔該你


大宅

積分: 1601


12#
發表於 21-8-4 15:38 |只看該作者
koko3333 發表於 21-8-4 13:02
本帖最後由 koko3333 於 21-8-4 13:11 編輯


我叫太太買支基礎體溫計(淘寶)
然後每晚訓前清潔好放床頭側邊,每朝訓醒真係牙都唔刷床都唔落,盡量減少身體郁動情況下拎針口探,約5分鐘有結果
太太要比平時早5分鐘起身同埋做呢個動作,初時都唔慣又嫌麻煩,之後都慣左
最重要真係用一,兩個月時間去做紀錄,可以更了解到生理週期
好似今次21號哈哈笑,但22,23號打後都無出現所謂排卵後嘅黃體高溫期,就知道仲未排,唯有keep住交功課,結果29號都係哈哈笑,又有排卵低溫,30號就見到黃體高溫期,就知道排左可以收工啦


別墅

積分: 892


11#
發表於 21-8-4 13:02 |只看該作者
Goku1986 發表於 21-8-4 11:34
我太太4月21號笑到29號
如果唔係靠基礎體溫都唔能夠正確捕捉到

本帖最後由 koko3333 於 21-8-4 13:11 編輯


請問量溫度係咪一定要起床 立即量?


大宅

積分: 1165


10#
發表於 21-8-4 11:57 |只看該作者
你check check說明書
CB有一代係check到哈哈笑之後個display就會keep住哈哈笑48小時
因為佢assum你check到哈哈笑之後就唔需要再check (因為已經知道48小時內會排卵)
所以就算你再驗都唔會有其他result


大宅

積分: 1601


9#
發表於 21-8-4 11:34 |只看該作者
giraffe19 發表於 21-8-4 11:26
係呀我都係咁樣情況
睇唔透

我太太4月21號笑到29號
如果唔係靠基礎體溫都唔能夠正確捕捉到


別墅

積分: 648


8#
發表於 21-8-4 11:26 |只看該作者
koko3333 發表於 21-8-4 10:21
本帖最後由 koko3333 於 21-8-4 10:22 編輯

我都有痛呀,痛完之後再check 都仲係哈哈笑, 但係條線我就 ...

係呀我都係咁樣情況
睇唔透


別墅

積分: 648


7#
發表於 21-8-4 10:27 |只看該作者
madameb 發表於 21-8-4 09:29
回覆 giraffe19 的帖子

呢d線係CB? CB第一代好似講過條線係冇用架wor

我有另外check 紅d既
既然都check左有笑哈哈咪睇多樣當比自己多一個ref.啫


別墅

積分: 892


6#
發表於 21-8-4 10:21 |只看該作者
giraffe19 發表於 21-8-4 09:18
我連續兩個cycle都笑左4日
27號晚排卵痛
佢28號都仲有笑

本帖最後由 koko3333 於 21-8-4 10:22 編輯

我都有痛呀,痛完之後再check 都仲係哈哈笑, 但係條線我就由深2日變淺, 淺完都仲哈哈笑


別墅

積分: 892


5#
發表於 21-8-4 10:17 |只看該作者
satanail 發表於 21-8-4 08:53
即係你一直排唔到卵?

我都唔知呀, 嗰次檢查醫生就話就快
照時話1.62 , 跟住31號當晚 我個肚就扯住痛, 而家就好似輕微 赤赤地 經痛冇扯嗰種感覺, 所以我都唔知究竟有冇走出嚟, 還是走咗


大宅

積分: 1431


4#
發表於 21-8-4 09:29 |只看該作者
回覆 giraffe19 的帖子

呢d線係CB? CB第一代好似講過條線係冇用架wor


別墅

積分: 648


3#
發表於 21-8-4 09:18 |只看該作者
koko3333 發表於 21-8-3 23:45
話說 7月27號 我就驗到哈哈笑出嚟, 說明書亦都話哈哈笑出現代表48小時內排卵, 咁我就日日喺度驗啦, 哈哈 ...

我連續兩個cycle都笑左4日
27號晚排卵痛
佢28號都仲有笑

myimage.jpg


子爵府

積分: 12112


2#
發表於 21-8-4 08:53 |只看該作者
koko3333 發表於 21-8-3 23:45
話說 7月27號 我就驗到哈哈笑出嚟, 說明書亦都話哈哈笑出現代表48小時內排卵, 咁我就日日喺度驗啦, 哈哈 ...

即係你一直排唔到卵?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo