想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 176


1#
發表於 21-8-4 23:45 |只看該作者
我無特別去check邊日排卵同探熱,一路都想順其自然
7月13黎m後 24號就開始多分泌 26/27都蛋清
24/27/28都有dodo😳
30號左右一直胸痛到宜家….我平時m前基本上都唔會胸痛,最多都係m前一星期腰酸
唔知點解今個月係咁🙈🙈🙈
唔知有無機會bingo呢…


複式洋房

積分: 176


3#
發表於 21-8-5 13:48 |只看該作者
回覆 jmbk2 的帖子

我又無墜..淨係覺得好痛咋
心大心細都唔知係谷m定咩


大宅

積分: 1069


2#
發表於 21-8-5 12:12 |只看該作者
fayelam0728 發表於 21-8-4 23:45
我無特別去check邊日排卵同探熱,一路都想順其自然
7月13黎m後 24號就開始多分泌 26/27都蛋清
24/27/28都有 ...
我都有呀... 我12黎m 28左右排, 排完之後到今日都有胸痛....好似好"墜"咁
我其實前2個月都試過一次, 不過最後冇bingo..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo