想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1165


1#
發表於 21-8-5 09:56 |只看該作者
之前見到JM分享過驗血檢查荷爾蒙睇下係咪所有野都正常~ 其實我唔算試左好耐(不過講真,我相信入得黎呢個forum大家都係會心急)
所以想知道check左嘅JM係一開始就去check,當body check咁做,
定係真係試左好一排(幾耐?)去做呢個檢查?

謝謝~~ :)


大宅

積分: 2089


5#
發表於 21-8-5 17:59 |只看該作者
Try左幾個月就直接睇生育科了


男爵府

積分: 8127


4#
發表於 21-8-5 17:07 |只看該作者
Ashley_x 發表於 21-8-5 09:56
之前見到JM分享過驗血檢查荷爾蒙睇下係咪所有野都正常~ 其實我唔算試左好耐(不過講真,我相信入得黎呢個f ...

正常應該做生育檢查先開始試,唔檢查等於冇溫書就考試,博到咪好,博唔到過後先拍心口後悔。


大宅

積分: 1165


3#
發表於 21-8-5 16:12 |只看該作者
本帖最後由 Ashley_x 於 21-8-5 16:13 編輯
HOPEFORBB 發表於 21-8-5 13:52
回覆 Ashley_x 的帖子

首先你幾多歳?

仲有幾日32啦·····

我知道無得心急,不過我本來性格就係比較急
可能再努力試多一兩個月啦咁···· :(


子爵府

積分: 14765


2#
發表於 21-8-5 13:52 |只看該作者
回覆 Ashley_x 的帖子

首先你幾多歳?

如果你係廿幾三十,咁梗係可以試吓先,但如果你已經高齡,梗係要珍惜時間,快啲去驗啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo