家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1141


1#
發表於 21-8-8 11:14 |只看該作者
市面有好多款年金選擇,應點樣選擇?值得買嗎?


禁止訪問

積分: 149


42#
發表於 21-11-15 23:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1141


41#
發表於 21-9-9 23:45 |只看該作者
PoohBB 發表於 21-9-9 23:02
30萬 如果每月取$2000。
20年後才開始取$2000 一年$24000
到第32.5年內 即還是取緊自己錢供既30萬

假設43歲,五年供了300,000,到65歲,現金價值有 654,800 ( 假設回報息率 4.25%), 到時年金收入每年有 50800, 直至派到一百歲為止。 ( 那公司個計劃就是這樣)


男爵府

積分: 7563


40#
發表於 21-9-9 23:02 |只看該作者
stevencki 發表於 21-8-10 21:37
最近常聽到一個例子,供五年共30萬,等候期15年,之後就每月有錢收。如攞部份的話,餘下的還可以轉給下一 ...

30萬 如果每月取$2000。
20年後才開始取$2000 一年$24000
到第32.5年內 即還是取緊自己錢供既30萬
第33年才開始賺。
感覺很久 才開始。如60歲開始取款 要73歲才開始賺……。 吾知有冇理解錯?

我想我應該應該不會愛你 
為了要努力 努力的不愛你
所以我讓自己那麼喜歡你
這樣你就不忍心和我分離 
我想我討厭 討厭驕傲的你 
也討厭美好 美好的那個你 
於是我要自己假裝討厭你 
那麼你就捨不得離我而去


水晶宮

積分: 59224

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


39#
發表於 21-9-8 10:14 |只看該作者
RaeC 發表於 21-9-8 09:01
回覆 MissMaMa 的帖子

你睇實際回報先和適唔適合你先啦,回贈都係當附加價值架咋 (保險公司用來令個客快啲 ...

我冇問問題,你係咪覆錯我


洋房

積分: 78


38#
發表於 21-9-8 09:01 |只看該作者
回覆 MissMaMa 的帖子

你睇實際回報先和適唔適合你先啦,回贈都係當附加價值架咋 (保險公司用來令個客快啲落決定)


大宅

積分: 2874


37#
發表於 21-8-31 21:43 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-31 20:09
派4.5%嗰間係 Mass Mutxxx ,呢間公司做年金都好出名,4.5% 不是保證的,當中1.5%係額外派
...

Thank you


水晶宮

積分: 59224

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


36#
發表於 21-8-31 20:09 |只看該作者
cococheng88 發表於 21-8-31 17:44
請問4%或4.5%係保證?邊間公司?我都有興趣買份年金,謝謝(emoji)

派4.5%嗰間係 Mass Mutxxx ,呢間公司做年金都好出名,4.5% 不是保證的,當中1.5%係額外派


大宅

積分: 2874


35#
發表於 21-8-31 17:44 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-12 16:30
本帖最後由 MissMaMa 於 21-8-12 16:33 編輯

而家買樓的成本太高,租務回報率不高,風險卻很高,除非自 ...

請問4%或4.5%係保證?邊間公司?我都有興趣買份年金,謝謝(emoji)


複式洋房

積分: 140


34#
發表於 21-8-31 09:30 |只看該作者
扣稅年金如果好後生供既話退休個陣拎出黎真係好可觀,因為滾存時間長,但如果唔夠時間滾,佢就會用埋個本去派錢比你,到左85歲之後仲未byebye就真係GG,不過呢幾年好多朋友都因為為咗扣稅而買左扣稅年金


水晶宮

積分: 59224

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 21-8-12 16:30 |只看該作者
Ocean419 發表於 21-8-12 10:22
多謝你的意見
我地已經冇人頭所以再入市買樓的成本太高
我從未買過儲蓄保或年金,年輕 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 21-8-12 16:33 編輯

而家買樓的成本太高,租務回報率不高,風險卻很高,除非自己有住屋需要,否則唔會入市作為投資。自己算係好好彩,步入社會工作之時,樓價太高買唔起,之後努力儲錢喺沙士之後買,磚頭咁多年升值三四倍,賺到住亦賺埋出租嘅租金。但而家唔會考慮入市放租,除左樓價下跌風險呢個原因外,其實又好怕比租客煩到。

買年金除左考慮息率回報,亦要考慮保險公司嘅可靠性(當然唔希望公司倒閉)。我買嘅年金,其中一份上年派4%,另一份4.5%,未必追到通漲,只係以保本為目的。


禁止訪問

積分: 85


32#
發表於 21-8-12 15:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19604


31#
發表於 21-8-12 10:22 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-11 23:41
本帖最後由 MissMaMa 於 21-8-11 23:51 編輯

比較唔建議買儲蓄保險,因要等好多年先可以積存到可觀金額 ...

多謝你的意見
我地已經冇人頭所以再入市買樓的成本太高
我從未買過儲蓄保或年金,年輕時一有錢就只想到買磚頭。但長遠睇以後七老八十時唔想再管理租務只想直接收錢所以呢兩年開始買啲收息股,近期股市波動令我多左考慮分散將來被動收入來源。我未正式詳細睇過年金啲plan, 通常回報會起碼高過通脹嗎?買年金有咩風險要考慮?


水晶宮

積分: 59224

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 21-8-11 23:41 |只看該作者
Ocean419 發表於 21-8-11 21:10
我怕比保險經紀捉住唔放我走唔敢搵佢

而家部處緊買物業收租/買儲蓄保/買年金/買股票收息幾個選擇為將來退 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 21-8-11 23:51 編輯

比較唔建議買儲蓄保險,因要等好多年先可以積存到可觀金額,係好長線的投資,回報多寡亦視乎保險公司的表現(保證回報的息率一般不多)個人經驗,我21歲開始陸續買儲蓄保險來做退休保障,保單一早已供完,而家只係等本金和利息不斷滾存。唔知你幾多歲,但如果年紀在40歲以上,唔建議買儲蓄保。

而買樓收租,唯一要考慮係現時樓價和回報率,如果不幸樓價下跌,租值也會同時下跌,那麼資產貶值之餘,租金回報率亦會更低。

年金係最穩健,但亦相對保守,不過如果你之前冇買過年金,亦可以買少少。


禁止訪問

積分: 85


29#
發表於 21-8-11 21:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19604


28#
發表於 21-8-11 21:10 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-11 18:18
我不是做保險,你要問保險公司做兩個plan 給你比較才知吧。

我怕比保險經紀捉住唔放我走唔敢搵佢

而家部處緊買物業收租/買儲蓄保/買年金/買股票收息幾個選擇為將來退休的被動收入


水晶宮

積分: 59224

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 21-8-11 20:57 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-11 13:26
到供款第二年供少4% 及$2000 。

謝謝分享


子爵府

積分: 10632


26#
發表於 21-8-11 18:18 |只看該作者
Ocean419 發表於 21-8-11 15:30
請教你,年金性質同保險公司果d儲蓄保不同之處?如果同一舊錢想擺廿年之後先開始攞出黎用,邊種會比到高d ...

我不是做保險,你要問保險公司做兩個plan 給你比較才知吧。


伯爵府

積分: 19604


25#
發表於 21-8-11 15:30 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-8 12:59
如果政府延期年金用作扣稅,每間回報差不多,分別只是年期,選是選自己適合自己的plan ,每人性質要求不同 ...

請教你,年金性質同保險公司果d儲蓄保不同之處?如果同一舊錢想擺廿年之後先開始攞出黎用,邊種會比到高d嘅回報?


禁止訪問

積分: 85


24#
發表於 21-8-11 14:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo