自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 3064


1#
發表於 21-9-5 17:08 |只看該作者
一向跟既老細都是中國人,如果換左老細是外國人,有咩需要注意?

最驚溝通唔好


子爵府

積分: 12532


48#
發表於 21-9-6 21:19 |只看該作者
跟過三個直屬上司係外國人,同埋有d 外國同事,個人比較離地,成日都想做d 豐功偉績,唔鐘意做d 野要一式一樣。d 鬼佬好鐘意問你點睇,成日要你feedback , 就算同意佢講野都要講同意佢d 咩。 另外佢地好多都鐘意一早起身準時番工或早番工,鐘意work life balance, 鐘意happy hour .
普遍黎講d 我公司d 鬼都係比較freestyle, 只要你交到野比佢,比佢知你有做野基本上都唔會點理你


伯爵府

積分: 16299


47#
發表於 21-9-6 18:59 |只看該作者
jolincheng726 發表於 21-9-6 18:21
以前跟過主要語言係德文的瑞士人 好work life balance 佢星期五有時吾想返工 會叫我一齊放 吾扣假 ...

放埋星期五咁正
我試過份工星期六返半日長短週,澳洲人上司好勤力,不過星期五放工會同我講 c u monday


伯爵府

積分: 16299


46#
發表於 21-9-6 18:53 |只看該作者
deckite 發表於 21-9-6 12:20
入過印度公司,有兩年annual dinner係去個印度老細屋企食咖喱同薄餅
...

地道美食
女中學有印度同學,聖誕派對會帶咖喱角返學校,女話超好味


大宅

積分: 1382


45#
發表於 21-9-6 18:23 |只看該作者
D..D 發表於 21-9-5 21:17
邊國人先?
我都想問


大宅

積分: 3748


44#
發表於 21-9-6 18:21 |只看該作者
Rattie 發表於 21-9-6 11:53
我試過一份法國公司,英國上司法國老細
有次法國老細嚟香港,我知佢係同我講緊英文,但又真係一隻字都聽唔 ...

以前跟過主要語言係德文的瑞士人 好work life balance 佢星期五有時吾想返工 會叫我一齊放 吾扣假

點評

wcpcelia    發表於 21-9-7 10:24


公爵府

積分: 27109


43#
發表於 21-9-6 15:56 |只看該作者
cassy_w 發表於 21-9-6 09:40
哈哈哈, 你講既法國阿姐同英國阿哥既衰野, 係我既中國人阿姐身上都有, 臨放工 / lunch 先開會, 鑊就比下 ...

同意,根本係個上司嘅人品問題,不關咩國籍事。


男爵府

積分: 7739


42#
發表於 21-9-6 12:20 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 21-9-6 07:55
好彩未試過印度
跟過法國,全世界都話佢惡頂,倒轉份人勁心急(千其唔好阻佢收工,咁多老闆中最心急都算係 ...

入過印度公司,有兩年annual dinner係去個印度老細屋企食咖喱同薄餅


伯爵府

積分: 16299


41#
發表於 21-9-6 11:53 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 21-9-6 11:31

跟過個蘇格蘭人,聽到我丫!!!
不過佢自己都知,有時會講唔好意思的

我試過一份法國公司,英國上司法國老細
有次法國老細嚟香港,我知佢係同我講緊英文,但又真係一隻字都聽唔到唔知佢up乜
幾年下來唔知係佢講得好咗還是我聽得叻咗,電話會議可以聽到8、9成


公爵府

積分: 27246


40#
發表於 21-9-6 11:47 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 21-9-6 11:32
「英國佬口是心非的多, 懶係紳士但落地有骨」
中到呢….
D階級觀念,睇佢做得出唔出面囉

英國佬好mean, 陰陰濕濕, 有嘢唔直接講係要你慢慢諗佢頭先講的說話繞咗個彎話你乜嘢
講真我係情願同美國人做嘢, 雖然CHUR但直接好多, 同埋成績重於一切

大部份鬼佬都覺得自己高人一等, 貼地的只遇過一個瑞典鬼



已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


39#
發表於 21-9-6 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


38#
發表於 21-9-6 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3356


37#
發表於 21-9-6 10:32 |只看該作者
我冇跟個外國人上司, 反而跟過日本人老闆。感覺上, 日本老闆好有階級之分, 例如老闆是飮日本出產礦泉水, 而員工飮普通蒸餾水。
日本人較性急, 而且预你要加班, 不可以遲到, 拎假期要俾好多理由。 我試過要放大瞳孔驗眼睛, 要求拎一日假期, 但老闆想我拎半日。結婚拎三日假期, 老闆都覺得放得耐。

點評

wcpcelia    發表於 21-9-6 11:47


男爵府

積分: 8241


36#
發表於 21-9-6 10:15 |只看該作者
moimoi256 發表於 21-9-6 07:03
南美,印度一定最孤寒,最刻薄

法國就好自大,做野慢

我個法國上司咩都快 心急到死
連行步路快到打杖咁 身邊既人feel到佢陣風


珍珠宮

積分: 41374


35#
發表於 21-9-6 09:46 |只看該作者
hohoho924 發表於 21-9-5 17:08
一向跟既老細都是中國人,如果換左老細是外國人,有咩需要注意?

最驚溝通唔好

首先要適應上司的英文


大宅

積分: 4975


34#
發表於 21-9-6 09:40 |只看該作者
世事無常 發表於 21-9-6 08:43
其實好難講,睇吓佢性格先啱,我之前個法國阿姐唔食飯飲咖啡多,佢鐘意臨lunch先開會,自己飲咖啡當食飯, ...


哈哈哈, 你講既法國阿姐同英國阿哥既衰野, 係我既中國人阿姐身上都有, 臨放工 / lunch 先開會, 鑊就比下屬,獎就自己拎...........


所以國籍真係無所謂, 係人品問題


公爵府

積分: 27246


33#
發表於 21-9-6 09:36 |只看該作者
都係睇性格, 同埋係咪遙控定生勾勾坐喺同一個office
遇過的美國佬都好勤力, 仲要因為時差, 基本上24小時運作
乜都KPI KPI, 成日開會滙報, 但result-oriented
歐洲人懶D, 自由D, 但廢話多, 成日要傾閒計 (我唔係好受, 覺得嘥時間)
英國佬口是心非的多, 懶係紳士但落地有骨


洋房

積分: 58


32#
發表於 21-9-6 09:23 |只看該作者
其實咩國籍嘅人都有好有唔好


公爵府

積分: 27109


31#
發表於 21-9-6 08:43 |只看該作者
hohoho924 發表於 21-9-5 17:08
一向跟既老細都是中國人,如果換左老細是外國人,有咩需要注意?

最驚溝通唔好

其實好難講,睇吓佢性格先啱,我之前個法國阿姐唔食飯飲咖啡多,佢鐘意臨lunch先開會,自己飲咖啡當食飯,開完會就扮嘢驚覺過咗午餐時間仲講:原來你餓住同我開會架? 我有時三點幾、四點先自己出去食飯,佢係唔ot,但唔等如下屬都唔洗ot,佢臨走交一大堆嘢比我做,明天要比佢,覺得自己好慘,我都捱到兩年至走。

我另外有fd跟過英國人阿哥都好衰,鑊就我fd孭,獎就自己拎,又係唔ot但下屬ot,所以唔覺跟外國人特別好。


大宅

積分: 4922


30#
發表於 21-9-6 08:05 |只看該作者

回覆樓主:

我跟過既外藉老細,有什麼做錯不滿會真接出聲,爆完之後就無事。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo