自由講場

跳至

首頁

尾頁
   18


男爵府

積分: 7532


1#
發表於 21-9-9 19:28 |只看該作者
薩爾瓦多用比特幣做法定貨幣,唔係好明比特幣點 work, 更加唔明咩採礦,有冇Jm 可以解釋俾我聽啊?


子爵府

積分: 13579


94#
發表於 21-9-17 15:06 |只看該作者
包括ProBit、Cashierest和Flybit在內的一些小型交易平台已經表示,他們將停止韓元交易,並表示將繼續運營只涉及數字貨幣交易的業務,直到與銀行建立合作關系。


子爵府

積分: 13579


93#
發表於 21-9-17 15:06 |只看該作者
沒有注冊的交易平台必須在9月24日之後關閉服務,而那些已經注冊但未能確保與銀行合作的交易平台將被禁止以韓元交易。 韓國金融委員會(FSC)本周早些時候表示,如果需要關閉部分或全部服務,(交易平台)應在關閉前至少七天通知客戶預期的關閉日期和提款程序。FSC稱,應該不遲於9月17日完成通知。 在所有交易平台中,近40家將暫停所有服務。還有28家擁有安全證書,但沒有獲得銀行合作。 只有四家--Upbit、Bithumb、Coinone和Korbit--已經注冊並獲得銀行合作,因此將可以進行韓元結算。


子爵府

積分: 13579


92#
發表於 21-9-17 15:05 |只看該作者
https://hk.yahoo.com/finance/韓國逾60家加密貨幣交易平台下周將暫停部分或全部服務-064100874.html

路透報道,韓國的60多家加密貨幣交易平台必須在周五午夜前通知客戶部分或全部暫停交易。一周後一項新監管法規將生效。 為了繼續運營,交易平台必須在9月24日之前向金融情報部門(FIU)注冊,提供互聯網安全機構的安全證書。他們還必須與銀行合作,確保實名制賬戶。



禁止訪問

積分: 28


91#
發表於 21-9-10 21:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13579


90#
發表於 21-9-10 20:07 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 21-9-10 18:58
就算人民幣電子化都要有多幾倍的外滙儲備(外幣, 外國債券、金等)去backup其價值

虛擬貨幣係冇真的外滙儲 ...

佢地班邪惡想還想,實行一定遇好多阻力,我都唔想佢地成功。你睇歐美一行公務員政府機構強制疫苗啲人反抗到飛起,個個禮拜都去示威,出埋集體訴訟告政府。


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


89#
發表於 21-9-10 18:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Jasmine-4711 於 21-9-10 19:30 編輯

就算人民幣電子化都要有多幾倍的外滙儲備(外幣, 外國債券、金等)去backup其價值

虛擬貨幣係冇真的外滙儲備去backup價值. 其價值颩升只係大鱷炒起加上羊群心理, 令小户跟風一湧而上的人為價

大户如Elon Musk講一句說話可舞高弄低 , 可急升可急跌.有好彩的小户賺很多, 但亦有些人輸到連掘礦機都掉埋.

没有像法定貨幣咁, 有外滙、貴金屬等資產backup之穩定性, 大升大跌,根本冇條件做國際上唯一的流通貨幣.

只係大户炒家、黑金等割韭菜的天堂.

話將來有一日會通過Bitcoin 做世界上唯一可流通的貨幣?人人逼住要用?
冇可能,
至少阿爺一定不會接受大上大落的賭局
用區塊鏈不代表一定要用bitcoin

點評

RelaxHippo    發表於 21-9-10 19:41


子爵府

積分: 13579


88#
發表於 21-9-10 18:33 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Forgetmenot999 於 21-9-10 18:38 編輯

依家我覺得cash is king



已刪除用户

積分: 43102


87#
發表於 21-9-10 18:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13579


86#
發表於 21-9-10 15:31 |只看該作者
testher 發表於 21-9-9 22:47
本帖最後由 testher 於 21-9-9 22:47 編輯

如果好早買,然後攞返咗個本,其他果啲都係叫賺,唔會輸喇, ...

本帖最後由 Forgetmenot999 於 21-9-10 15:35 編輯

認同,大前題要好早入,入一畢你輸哂都唔會肉赤嘅錢,最緊要唔好炒賣,睇長線。


子爵府

積分: 13579


85#
發表於 21-9-10 15:16 |只看該作者
testher 發表於 21-9-10 14:51
係架,其實買少少當玩吓可以,但要搏發達,全部身家放落去,我估後生仔先夠敢做。
...

本帖最後由 Forgetmenot999 於 21-9-10 15:34 編輯

我心態唔係玩,我係諗住放喺度長缐擺。買3粒輸哂都唔會感覺肉赤嘅錢,當時覺得佢好有潛力上先買,買咗跌係完全無壓力,但反而佢升會感到好大壓力,尤其是當佢越升越高,你會擔心放喺交易所嘅bitcoin唔安全終日令你心掛掛,放返去cold wallet, 你又擔心cold wallet會唔會突然有一日無哂啲錢(係擔任公司數字貨幣技術失靈),可能怕得而復失嘅感覺,放哂真係個心舒服哂


男爵府

積分: 7533


84#
發表於 21-9-10 14:51 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 21-9-10 14:39
本帖最後由 Forgetmenot999 於 21-9-10 14:39 編輯

我上年bitcoin9000都入咗3粒,去到58000全部放哂! ...

係架,其實買少少當玩吓可以,但要搏發達,全部身家放落去,我估後生仔先夠敢做。


子爵府

積分: 13579


83#
發表於 21-9-10 14:39 |只看該作者
testher 發表於 21-9-10 07:15
但入得8粒太少

本帖最後由 Forgetmenot999 於 21-9-10 14:39 編輯

我上年bitcoin9000都入咗3粒,去到58000全部放哂!因為當期時覺得bitcoin唔係我睇得咁簡單。不過人始終係貪心,你問我當時有無後悔入得少坦白講緊有,相信你老公都有呢個心態


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


82#
發表於 21-9-10 14:10 |只看該作者
RelaxHippo 發表於 21-9-9 20:30
無經濟學知識真可怕,做大鱷點心通常都係呢啲人。

同意

對經濟同電腦都認識的人只當bitcoin 是個仍未爆煲的高科技“片焗”.

是黑金、賄款等不合法交易的保護傘, 及
投資大鱷、黑客割韭菜的天堂


已刪除用户

積分: 43102


81#
發表於 21-9-10 13:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13579


80#
發表於 21-9-10 13:03 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 21-9-10 12:09
香港難啲
有大量年青人連八達通、安心出行都用唔到
連登講Bitcoin 都講咗好耐

唔一定係bitcoin嘅,可能世界經濟論壇討論用另一隻區塊鏈加密貨幣,佢要你用,到時立法就自然識用㗎啦!唔識用就無嘅,佢搭唔到車買唔到嘢咋嘛


已刪除用户

積分: 43102


79#
發表於 21-9-10 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7533


78#
發表於 21-9-10 12:09 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 21-9-10 11:52
即係好似疫苗,到時有一日立法強迫你打時,你打唔打?唔打就乜都買唔到,絕大多數人到時為生存咪要死死氣打 ...

Stablecoin


已刪除用户

積分: 43102


77#
發表於 21-9-10 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31074


76#
發表於 21-9-10 11:59 |只看該作者
本帖最後由 mrschocolate 於 21-9-10 12:01 編輯
鴨鴨比 發表於 21-9-9 22:44
都係嗰句如果Bitcoin 咁好揾,只升不賠
去問財仔借爆佢,買曬Bitcoin ,咪得囉
仲駛乜返工咁辛苦,求其都lo ...

我真係有朋友讀緊書時低價時開始玩,一路到佢出來做野高價時賣。賺左的錢夠買樓

不過佢解釋完我都唔係好明

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo