家庭理財

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   26


複式洋房

積分: 301


1#
發表於 21-11-1 20:13 |只看該作者
我地一家四口住公屋,兩年半之後可以拿 120 萬退休金。我想用 100 萬投資生利息俾租金 水費 電費 煤氣費
每月費用如下
租金: 3,900
煤氣費: 420
電費: 600
水費: 180
伙食: 500

每月共 5,600
一年 要 67,200

100 萬本金有乜野投資可以比較穩定每年有6.72 %回報呢

唔該晒 thx~


複式洋房

積分: 301


128#
發表於 22-2-7 23:15 |只看該作者
https://docs.google.com/spreadsh ... of=true&sd=true

Let's plan ahead using the tool i drafted, and find out the inconvenient truth of capitalism if we were allowed for inflation to hurt our savings.


複式洋房

積分: 301


127#
發表於 22-2-7 22:51 |只看該作者
只食白飯...


複式洋房

積分: 496


126#
發表於 22-2-6 19:37 |只看該作者
TinyTomato 發表於 21-11-1 21:38
一個月伙食只要 $500 ?

我都想問下

可能有其他屋企人食伙食


禁止訪問

積分: 30


125#
發表於 22-2-6 18:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2937


124#
發表於 22-2-6 14:38 |只看該作者
Carmen8080 發表於 22-2-6 07:50
有啲計錯數 你呢個價係生存價 未計夏天開冷氣 食野五百都真係無乜可能嘅事 房署每兩年加租 等等….你都係唔 ...
同意,如計埋年年通脹,生存價也祗會不斷下降。


已刪除用户

積分: 8692


123#
發表於 22-2-6 07:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24739


122#
發表於 22-1-29 12:41 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-29 12:49 編輯
落力為你好 發表於 22-1-26 16:43
我幫朋友做左份100萬基金
每年派到8-12% 息 仲可以短期拎返出黎
勁好 上年派左10%息比我

基金唔係叫一份一份㗎,一份一份嘅係保單嚟㗎!

買基金唔好用保單買呀!

唔好淨係睇收幾多息,仲要睇有咩收費,要問下個經紀會有幾多得益呀!

喺銀行買基金只係買嗰陣收認購費,喺富途買就連認購費都唔使,但用保單買就個個月都收你費!






我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


複式洋房

積分: 301


121#
發表於 22-1-27 22:08 |只看該作者
MinorKid 發表於 22-1-26 08:48
而家我有閒錢就買天星小輪
基本面不錯

香港小輪先啱


禁止訪問

積分: 13


120#
發表於 22-1-26 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 24


119#
發表於 22-1-26 13:20 |只看該作者
回覆 MinorKid 的帖子

佢有講,所以嗰本有機會會跌咗,但係而家呢隻基金個基金經理都做得幾好,都一直有升幅而且都係派緊$6000


複式洋房

積分: 301


118#
發表於 22-1-26 12:34 |只看該作者
Jozay1219 發表於 22-1-26 10:58
我媽咪之前退休,攞左100萬來買左某保險公司嘅派息基金,每個月收$6000
基金有冇話可從資本中派息?


民房

積分: 24


117#
發表於 22-1-26 10:58 |只看該作者
我媽咪之前退休,攞左100萬來買左某保險公司嘅派息基金,每個月收$6000


複式洋房

積分: 301


116#
發表於 22-1-26 08:48 |只看該作者
而家我有閒錢就買天星小輪
基本面不錯


複式洋房

積分: 301


115#
發表於 22-1-18 21:11 |只看該作者
本帖最後由 MinorKid 於 22-1-18 22:17 編輯
littlefunpig 發表於 22-1-16 10:06
第一個點解會放比亞迪
同收息股完全無關係

唔收息仲要跌


複式洋房

積分: 301


114#
發表於 22-1-16 21:09 |只看該作者
choyki 發表於 22-1-16 11:38
我就估唔係喇,我估係「打算買」,唔係「已經買咗」。係將來式,唔係過去式。
表入面有碎股,都唔知點解要 ...

個表忡有好多野要執



侯爵府

積分: 24739


113#
發表於 22-1-16 11:56 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-1-16 04:10
如果你初心係諗住收息,就一路照收息,畢竟佢一路都有派息,冇呃過你。

我覺得送股嘅作用係令到個個都有碎股,唯有坐貨。
但送股其實係搵小股東笨,
佢揸 1 億股,10 送 1,有 1,000 萬股,再 10 送 1,有 1,100 萬股,再 10 送 1,有 1,210 股,再 10 送 1,有 1,331 股。
小股東揸 1,000 股,10 送 1,有 100 股,再 10 送 1,有 110 股,再 10 送 1,有 121 股,再 10 送 1,本應有 133.1 股,但只畀 133 股你,食咗你 0.1 股。以後每年都食你少少。

揸嘅股數愈多,被食嘅比率愈低,坐貨愈多愈無咁蝕底。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24739


112#
發表於 22-1-16 11:38 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-16 11:57 編輯
littlefunpig 發表於 22-1-16 10:00
你跟呢個表買左100萬倉既股票?

我就估唔係喇,我估係「打算買」,唔係「已經買咗」。係將來式,唔係過去式。
表入面有碎股,都唔知點解要買碎股,同埋唔知點買碎股。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


珊瑚宮

積分: 109528

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


111#
發表於 22-1-16 10:06 |只看該作者
MinorKid 發表於 22-1-8 19:52
大家好

小弟真係好無聊, Update 咗資料

第一個點解會放比亞迪
同收息股完全無關係


珊瑚宮

積分: 109528

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


110#
發表於 22-1-16 10:00 |只看該作者
MinorKid 發表於 22-1-1 22:34
大家好

小弟無聊得滯整咗咁既表

你跟呢個表買左100萬倉既股票?

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo