自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 21-11-3 11:47 |只看該作者
新聞報導話有人因為唔用“安心出行”而唔去街市,其實都係好事,由疫情第一日已經叫人減少外出,可惜……
今次希望可以收到預期效果


珍珠宮

積分: 43002


90#
發表於 21-11-4 21:25 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 21-11-3 11:47
新聞報導話有人因為唔用“安心出行”而唔去街市,其實都係好事,由疫情第一日已經叫人減少外出,可惜……
...

我只知好多人都買電話裝


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


89#
發表於 21-11-4 18:57 |只看該作者
MrBeast 發表於 21-11-4 10:24
疫情消失要靠群體免疫,高疫苗接種是最好的方法。

唔好話我鳥牙咀,安功能上同碼差好遠,我質e究竟能唔能 ...

普通星斗巿民,可以做的都盡做,不要不幫忙反添亂


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


88#
發表於 21-11-4 12:42 |只看該作者
lily233242 發表於 21-11-4 09:44
我Day 1 都配合著政府做抗疫措施:唔聚集、帶口罩、打疫苗、做檢測、嘟安心出行...無他都係想疫情快啲消失 ...

正常人嘅正常做法


侯爵府

積分: 20907


87#
發表於 21-11-4 10:24 |只看該作者
本帖最後由 MrBeast 於 21-11-4 10:25 編輯
lily233242 發表於 21-11-4 09:44
我Day 1 都配合著政府做抗疫措施:唔聚集、帶口罩、打疫苗、做檢測、嘟安心出行...無他都係想疫情快啲消失 ...

疫情消失要靠群體免疫,高疫苗接種是最好的方法。

唔好話我鳥牙咀,安功能上同碼差好遠,我質e究竟能唔能夠幫助通關


侯爵府

積分: 22670


86#
發表於 21-11-4 10:17 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 21-11-3 11:58
好呀,少啲人仲好,街市成日迫到死


kckammy


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


85#
發表於 21-11-4 09:44 |只看該作者
我Day 1 都配合著政府做抗疫措施:唔聚集、帶口罩、打疫苗、做檢測、嘟安心出行...無他都係想疫情快啲消失唧,大家生活可以從回正軌


水晶宮

積分: 55691

虎到金來勳章


84#
發表於 21-11-4 09:22 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-11-3 12:17
我真係識人決定唔再去公立醫院覆診。。佢本來有腎病。。係要長期覆診。。
個人選擇。。佢咪從此睇私家囉。 ...

佩服佢有骨氣,但唔知挨得幾耐


珍珠宮

積分: 34114


83#
發表於 21-11-4 09:03 |只看該作者
櫻花bb 發表於 21-11-4 08:07
真係低能唔係扮!就算唔用安心,去醫院覆診都有晒資料、時間啦!
有長期病仲話睇私家,唔知米貴 ...

可能口講啫..黃人最無骨氣..
其實佢係咪真係會唔睇公立轉睇私家邊個知..
朋友又唔會陪佢去覆診…


男爵府

積分: 5570


82#
發表於 21-11-4 08:11 |只看該作者
櫻花bb 發表於 21-11-4 08:07
真係低能唔係扮!就算唔用安心,去醫院覆診都有晒資料、時間啦!
有長期病仲話睇私家,唔知米貴 ...

本帖最後由 ken6555 於 21-11-4 08:12 編輯

係長者老人家玩野,唔好安心出行。
唔用安心既老人家一定係黃人,反政府搞事人士,一定要嚴懲。


水晶宮

積分: 54910


81#
發表於 21-11-4 08:07 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-11-3 12:17
我真係識人決定唔再去公立醫院覆診。。佢本來有腎病。。係要長期覆診。。
個人選擇。。佢咪從此睇私家囉。 ...

真係低能唔係扮!就算唔用安心,去醫院覆診都有晒資料、時間啦!
有長期病仲話睇私家,唔知米貴?!睇下佢幾時又死死地氣返政府醫院覆診
    


侯爵府

積分: 20907


80#
發表於 21-11-4 08:02 |只看該作者
ken6555 發表於 21-11-3 20:12
本帖最後由 ken6555 於 21-11-3 20:14 編輯

全力支持搭港鐵/巴士,強制要用安心出行,否則唔可以搭公共 ...
不如直接用健康碼


水晶宮

積分: 54421

馬年勳章


79#
發表於 21-11-3 22:03 |只看該作者
Piaget 發表於 21-11-3 14:37
係呀!見過有人拒絕用安心出行無得入餐廳食飯,咁米幾好,少d人坐得舒服d
...


OH~比人拒絕入去食飯? 咪好瘀??


侯爵府

積分: 24362


78#
發表於 21-11-3 21:45 |只看該作者

回覆樓主:

我有同事唔用,我盡量避免搵佢地食飯


子爵府

積分: 13986


77#
發表於 21-11-3 21:24 |只看該作者
ken6555 發表於 21-11-3 20:15
最慘係做D唔做D, 搭港鐵/巴士公共交通工具。繁忙時間人貼人,仲迫過去街市買餸。
...

如果連搭車都要do 安心出行,只係加重Mtr/巴士公司前缐職員的工作,又要俾好多上班族駡/投訴,吃力不討好,好擾民。


珍珠宮

積分: 33948

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


76#
發表於 21-11-3 20:29 |只看該作者
呢班人講吓啫


子爵府

積分: 14172


75#
發表於 21-11-3 20:28 |只看該作者
sunnymama2 發表於 21-11-3 13:01
其實一個唔做壞事的人,怕咩比人跟蹤?

調轉,如果嗰班人比人打劫定強x,跟蹤功能,cctv係可以幫助破案

出軌男


男爵府

積分: 6395


74#
發表於 21-11-3 20:21 |只看該作者
ken6555 發表於 21-11-3 20:12
本帖最後由 ken6555 於 21-11-3 20:14 編輯

全力支持搭港鐵/巴士,強制要用安心出行,否則唔可以搭公共 ...

乜都都安心冇問題,但不如直接自動scan,如果每入一個地方都要離開之前場所,再入新場所,咁好煩wo。


男爵府

積分: 5570


73#
發表於 21-11-3 20:15 |只看該作者
HL7646 發表於 21-11-3 19:41
其實係有少少損害人身自由,但為左抗疫,大家忍下。

最慘係做D唔做D, 搭港鐵/巴士公共交通工具。繁忙時間人貼人,仲迫過去街市買餸。


男爵府

積分: 5570


72#
發表於 21-11-3 20:12 |只看該作者
維仔媽媽 發表於 21-11-3 13:40
政府部門帶頭做系好的好開始。如果疫情持續,其他食肆,交通工具等,要強制用安心出行系遲早的事 ...

本帖最後由 ken6555 於 21-11-3 20:14 編輯

全力支持搭港鐵/巴士,強制要用安心出行,否則唔可以搭公共交通工具。

點解搭港鐵同巴士唔使?港鐵繁忙時間觀塘、荃灣線、九龍塘站車廂人迫人,仲迫過去街市,唔應該因為執行困難而唔做, 咁樣對防疫無幫助。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo