自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 34094


1#
發表於 21-11-4 21:16 |只看該作者
唸住入行,做commercial or leasing dept.
唔知好唔好做?有無JM做緊分享下
對現職已經做到厭了,覺得無乜前途,又想未來可以穩定發展。


珍珠宮

積分: 34094


3#
發表於 21-11-4 21:58 |只看該作者
Mrs.Luckycat 發表於 21-11-4 21:48
呢行一定睇年資,要捱兩、三年才好跳槽。仲要一邊做、一邊讀書。勝在夠穩定。
...

我驚唔請我


公爵府

積分: 29867


2#
發表於 21-11-4 21:48 |只看該作者
蘋果姐姐^_^ 發表於 21-11-4 21:16
唸住入行,做commercial or leasing dept.
唔知好唔好做?有無JM做緊分享下
對現職已經做到厭了,覺得無乜 ...

呢行一定睇年資,要捱兩、三年才好跳槽。仲要一邊做、一邊讀書。勝在夠穩定。
你可以更新記錄, 讓好友們知道你在做什麼...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo