家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1455


1#
發表於 21-11-12 03:04 |只看該作者
請問賣出美股之後,返嚟嘅錢幾時可以再用買美股?


大宅

積分: 2713


11#
發表於 21-11-15 11:57 |只看該作者
牛牛可以即時再買,出金就T+2


子爵府

積分: 14823


10#
發表於 21-11-14 13:05 |只看該作者
extra88 發表於 21-11-13 22:47
美股以1股為單位咁買,
費用方便,一定要收嘅係賣出時有美國證監費同交易活動費,但個數好細。
其他費用e ...

ok 明白, 唔該曬


男爵府

積分: 7670


9#
發表於 21-11-13 22:47 |只看該作者
wtfa 發表於 21-11-13 18:37
請問美股是否 可以 散買, 不計一手? 除咗 佣金, 還有 有什麼費用? thanks


美股以1股為單位咁買,
費用方便,一定要收嘅係賣出時有美國證監費同交易活動費,但個數好細。
其他費用eg 所謂“平台費”只係個別劵商自行收取,間間唔同。



子爵府

積分: 14823


8#
發表於 21-11-13 18:37 |只看該作者
extra88 發表於 21-11-12 09:23
依個問題就複雜d,因為有唔同 rules應用。

當簡單嘅情況,


請問美股是否 可以 散買, 不計一手? 除咗 佣金, 還有 有什麼費用? thanks


禁止訪問

積分: 633


7#
發表於 21-11-13 17:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7670


6#
發表於 21-11-12 10:40 |只看該作者
kingandi888 發表於 21-11-12 10:28
回覆 extra88 的帖子

Margin account???? 唔好意思我係新手! Margin 即係借錢? 我唔想借錢買股票啊! ...

Margin a/c 係可以借錢,
但唔借都得,
例如入5萬錢買少過5萬係唔會有利息。

美股嘅cash a/c 限制比較多。


大宅

積分: 1455


5#
發表於 21-11-12 10:28 |只看該作者
回覆 extra88 的帖子

Margin account???? 唔好意思我係新手! Margin 即係借錢? 我唔想借錢買股票啊!


男爵府

積分: 7670


4#
發表於 21-11-12 09:23 |只看該作者
kingandi888 發表於 21-11-12 09:15
回覆 extra88 的帖子

多謝回覆。 用嘅應該係離岸美國證券行。即係要等兩日後先可以再用嗰筆錢?! ...

依個問題就複雜d,因為有唔同 rules應用。

當簡單嘅情況,
如果你開嘅係 margin a/c + 戶口價值超過USD 25000 + 買賣嘅係marginable securities,
咁就可以無限制,賣完即刻再買,
否則你可以當住要 T+2 交收完先可以用果筆錢再買。

所以用離岸的話,
最好開margin a/c + 保持USD 25000 以上。


大宅

積分: 1455


3#
發表於 21-11-12 09:15 |只看該作者
回覆 extra88 的帖子

多謝回覆。 用嘅應該係離岸美國證券行。即係要等兩日後先可以再用嗰筆錢?!


男爵府

積分: 7670


2#
發表於 21-11-12 08:41 |只看該作者
用非美國本土劵行eg 富途/Sofi HK, etc 應該係即時可以再買

本土劵行eg CS / Firstrade , etc 就複雜d
要睇埋Cash or Margin A/C
係唔係marginable securities 同埋
戶口價值夠唔夠 USD 25K

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo