自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


水晶宮

積分: 54809


1#
發表於 21-11-26 09:50 |只看該作者
自己冲茶,你地用咩奶來冲奶茶呀?
我用细罐淡奶,好滑。。
想試下其他


公爵府

積分: 25383


32#
發表於 22-2-12 18:22 |只看該作者

回覆樓主:

我用2包Lipton+打勻(淡忌廉+少糖)


翡翠宮

積分: 77033

2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 22-2-12 18:17 |只看該作者
s160656 發表於 21-11-26 13:53
想問呢類罐頭,用唔晒點保存?

倒入有蓋細玻璃樽放雪櫃,盡快用完


珍珠宮

積分: 42396

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


30#
發表於 22-2-12 18:10 |只看該作者
TingTing 發表於 21-11-26 19:07
我用lipton紅茶,有時用馬沙extra strong來冲。。
都夠融

用Lipton紅茶包冲奶茶,唔夠茶味。

除了瑪莎,仲有無好介紹?


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


29#
發表於 21-11-26 21:35 |只看該作者
rello 發表於 21-11-26 18:47
本帖最後由 rello 於 21-11-26 18:48 編輯

網上有教,用瑪莎籃色盒茶葉。

網上有教~咪就係BK呢度的JM分享


伯爵府

積分: 16806

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章


28#
發表於 21-11-26 21:32 |只看該作者
sip594 發表於 21-11-26 17:30
請問邊樹有溝好咗既茶葉賣?

我直接同捷x買(google一下),要1箱買 ,真係茶記既茶葉


複式洋房

積分: 120


27#
發表於 21-11-26 21:02 |只看該作者
simple430 發表於 21-11-26 10:06
是但一樣



子爵府

積分: 10158


26#
發表於 21-11-26 19:21 |只看該作者
我自己用茶葉沖嫌麻煩,近來要快就買三合一 Lipton 倍醇奶茶,再加黑白淡奶沖熱奶茶,感覺同茶記貼近都唔錯


水晶宮

積分: 54809


25#
發表於 21-11-26 19:07 |只看該作者
capricornbb 發表於 21-11-26 17:05
請問你用乜嘢茶葉沖奶茶?
我用lipton紅茶,有時用馬沙extra strong來冲。。
都夠融

點評

capricornbb    發表於 21-11-27 12:02


伯爵府

積分: 18396


24#
發表於 21-11-26 18:47 |只看該作者
sip594 發表於 21-11-26 17:30
請問邊樹有溝好咗既茶葉賣?

本帖最後由 rello 於 21-11-26 18:48 編輯

網上有教,用瑪莎籃色盒茶葉。

奶茶的茶,是用一種茶葉-錫蘭紅茶。
只是分粗、中、幼茶葉,
分別是茶色、茶香、茶味。
茶博士就是比例溝茶葉。


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


23#
發表於 21-11-26 17:40 |只看該作者

回覆樓主:

另外黑白大罐係360買,由10蚊買到依家加到14蚊


大宅

積分: 1968

2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 21-11-26 17:34 |只看該作者
kitbebe 發表於 21-11-26 11:35
奶茶好唔好飲,主要在於茶葉。

茶葉好重要, 即茶膽


珍珠宮

積分: 34349

2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 21-11-26 17:33 |只看該作者
黑白淡奶


男爵府

積分: 5441


20#
發表於 21-11-26 17:30 |只看該作者
pflwall 發表於 21-11-26 17:19
我用三花植脂奶, 如上面JM所講, 最重要係茶葉.
我是奶茶控, 買溝好左既茶葉, 用茶餐廳果種工具(絲絨袋)來 ...

請問邊樹有溝好咗既茶葉賣?


伯爵府

積分: 16806

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章


19#
發表於 21-11-26 17:19 |只看該作者
我用三花植脂奶, 如上面JM所講, 最重要係茶葉.
我是奶茶控, 買溝好左既茶葉, 用茶餐廳果種工具(絲絨袋)來沖


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


18#
發表於 21-11-26 17:05 |只看該作者
TingTing 發表於 21-11-26 09:50
自己冲茶,你地用咩奶來冲奶茶呀?
我用细罐淡奶,好滑。。
想試下其他


請問你用乜嘢茶葉沖奶茶?


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


17#
發表於 21-11-26 17:03 |只看該作者

回覆樓主:

咖啡有時落黑白奶,奶茶好少沖


男爵府

積分: 7454

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


16#
發表於 21-11-26 15:35 |只看該作者
煉奶,唔加糖


珍珠宮

積分: 46367

2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 21-11-26 15:34 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 goodsnooky 於 21-11-26 15:34 編輯

Lewis Road Creamery blue milk


水晶宮

積分: 54809


14#
發表於 21-11-26 15:32 |只看該作者
mickeyeva 發表於 21-11-26 14:01
本用三花,宜家轉了十字,平好多,我覺得味道差唔多,$18/2罐,係大生,佳寶和360都有得買!

...
未試過。咁我試下"十字"先

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo