立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 54809
公爵府
積分: 25383
翡翠宮
積分: 77033
s160656 發表於 21-11-26 13:53 想問呢類罐頭,用唔晒點保存?
珍珠宮
積分: 42396
TingTing 發表於 21-11-26 19:07 我用lipton紅茶,有時用馬沙extra strong來冲。。 都夠融
積分: 38086
rello 發表於 21-11-26 18:47 本帖最後由 rello 於 21-11-26 18:48 編輯 網上有教,用瑪莎籃色盒茶葉。
伯爵府
積分: 16806
sip594 發表於 21-11-26 17:30 請問邊樹有溝好咗既茶葉賣?
複式洋房
積分: 120
simple430 發表於 21-11-26 10:06 是但一樣
子爵府
積分: 10158
capricornbb 發表於 21-11-26 17:05 請問你用乜嘢茶葉沖奶茶?
積分: 18396
珊瑚宮
積分: 116590
大宅
積分: 1968
kitbebe 發表於 21-11-26 11:35 奶茶好唔好飲,主要在於茶葉。
積分: 34349
男爵府
積分: 5441
pflwall 發表於 21-11-26 17:19 我用三花植脂奶, 如上面JM所講, 最重要係茶葉. 我是奶茶控, 買溝好左既茶葉, 用茶餐廳果種工具(絲絨袋)來 ...
積分: 65234
TingTing 發表於 21-11-26 09:50 自己冲茶,你地用咩奶來冲奶茶呀? 我用细罐淡奶,好滑。。 想試下其他
積分: 7454
積分: 46367
mickeyeva 發表於 21-11-26 14:01 本用三花,宜家轉了十字,平好多,我覺得味道差唔多,$18/2罐,係大生,佳寶和360都有得買! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy