家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   30


子爵府

積分: 10794


1#
發表於 21-11-29 08:55 |只看該作者
有100萬儲蓄
已達退休年齡了
每月平均生活費5000
平時最多銀行儲蓄,
有少量但利息不會夠生活費既基金。

請問大家,
如何令生活水平不會降得咁嚴重?


子爵府

積分: 10794


47#
發表於 21-12-30 21:52 |只看該作者
大力大力 發表於 21-12-25 23:39
小心這裡有很多agent搵水魚 ~

謝謝提醒

凡是agent免問!


珍珠宮

積分: 47710

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


46#
發表於 21-12-30 12:35 |只看該作者
木土土 發表於 21-12-30 10:56
本帖最後由 木土土 於 21-12-30 11:06 編輯

逆按揭單位好似要特別申請(如入住老人院)先可以放租。而 ...

以現時的政策,到我老年時都拿不到長者生活津貼$3仟幾,希望到我70歲時仍然有生果金可以每月有仟多元用下啦!


琥珀宮

積分: 169645


45#
發表於 21-12-30 10:56 |只看該作者
Ritzmary 發表於 21-12-30 06:55
多謝您回覆!
係咪逆按的單位可以放租?

本帖最後由 木土土 於 21-12-30 11:06 編輯

逆按揭單位好似要特別申請(如入住老人院)先可以放租。而租金收入應該會計入領取長者生津收入上限
而且不是自住單位,相信會計入資產,過上限不合資格


珍珠宮

積分: 47710

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


44#
發表於 21-12-30 06:55 |只看該作者
木土土 發表於 21-12-30 00:05
政府網頁係咁寫

多謝您回覆!
係咪逆按的單位可以放租?


琥珀宮

積分: 169645


43#
發表於 21-12-30 00:05 |只看該作者
Ritzmary 發表於 21-12-29 22:54
做咗逆按揭也不計收入,真的嗎?

政府網頁係咁寫


珍珠宮

積分: 47710

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


42#
發表於 21-12-29 22:54 |只看該作者
木土土 發表於 21-11-29 22:58
自住樓不計入資產。就算做咗逆按揭,也不計入每月收入限額。

做咗逆按揭也不計收入,真的嗎?


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


41#
發表於 21-12-25 23:39 |只看該作者

回覆樓主:

小心這裡有很多agent搵水魚 ~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 4459


40#
發表於 21-12-23 10:32 |只看該作者
回覆 wongsailam2020 的帖子

年金計劃的處理方法


  • 長者投放在年金計劃的「投保保費金額」(一筆過或分期支付)及在計劃下獲得的年金(一般每月收取)會否包括在長者生活津貼的經濟審查範圍內?
    年金計劃下發放的年金會被計算為長者生活津貼(包括高額和普通長者生活津貼)下的每月入息,但一筆過或分期支付的「投保保費金額」則不會被納入長者生活津貼資產計算,除非受惠人退出年金計劃或部份退保,有關的退保金額(如有的話)才會被計算為該長者的資產。

  • 參加年金計劃的長者可否申領普通長者生活津貼∕高額長者生活津貼?
    長者是否參加年金計劃屬個人決定。長者參加年金計劃後,有關入息及資產的計算安排,可參考問答48。

    舉個例子,一位65歲的單身男性長者每月的唯一收入為2,500元退休金,並有資產(按長者生活津貼的資產定義)60萬元。如他選擇將其中的50萬元投放在年金計劃,可在年金計劃下每月獲取約2,900元固定年金(註)。由於他在參加年金計劃後只有10萬元資產(投放在年金計劃的50萬元保費不計算為資產)及每月入息約5,400元(即每月退休金2,500元 + 每月年金約2,900元),因此他符合高額長者生活津貼的資產和入息規定(即單身人士資產總值不超過159,000元和每月入息不超過10,330元)。如該長者同時符合其他申請資格(如居港規定等),他便合資格領取高額長者生活津貼(現時每月3,815元)。

    (註):年金回報為參考香港年金有限公司香港年金計劃的估算數字。


禁止訪問

積分: 2006


39#
發表於 21-12-22 12:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4459


38#
發表於 21-12-22 12:34 |只看該作者
wongsailam2020 發表於 21-11-29 17:59
買左年金的錢唔駛報,但買左年金每月收到的錢要報,不過收入肯定唔會過攞長生津的上限,唔會影響申請長生 ...

係在政府那間年金先不用報


男爵府

積分: 5713


37#
發表於 21-12-17 08:40 |只看該作者
回覆 qpalzm 的帖子

攞左綜援係好似無左長生金。


侯爵府

積分: 24595


36#
發表於 21-12-15 13:53 |只看該作者
本帖最後由 qpalzm 於 21-12-15 17:49 編輯

雖然咁係不負社會責任, 但條數咁計:

當你可搵到抗通脹的回報, 60歲退休活到85歲,

每月平均=100萬/25年/12月=$3333一個月(假設每月金額依通脹上調)

一個月3000千蚊, 似乎快快洗晒佢攞綜援/長生津着數D。


男爵府

積分: 9107

畀面勳章


35#
發表於 21-12-7 14:30 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-12-6 22:47
唔太明白你想問乜, 你嘅意思係咪如果突然過身,會不會本金蝕咗?唔會,保單受益人可以拎返本金105 % 的 ...

明白.


水晶宮

積分: 59240

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 21-12-6 22:47 |只看該作者
andy.ma 發表於 21-12-6 17:22
係咪死左就冇本金?

唔太明白你想問乜, 你嘅意思係咪如果突然過身,會不會本金蝕咗?唔會,保單受益人可以拎返本金105 % 的餘額。


男爵府

積分: 9107

畀面勳章


33#
發表於 21-12-6 17:22 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-11-29 22:58
本帖最後由 MissMaMa 於 21-11-29 22:59 編輯

如果樓主買香港年金,男人和女人有不同計算。假設係男士 ...

係咪死左就冇本金?


子爵府

積分: 10794


32#
發表於 21-12-4 20:24 |只看該作者
花都城 發表於 21-12-4 07:57
針無兩頭利,又要隨時拎得返,又要夠派生活費,仲要保本。一樣產品應該就滿足唔到你,你可以分散落唔同產 ...

分散投資係可以,只係要諗點分散法


複式洋房

積分: 135


31#
發表於 21-12-4 07:57 |只看該作者
ko3go 發表於 21-12-3 19:55
謝謝提醒
亦謝謝各位意見!

針無兩頭利,又要隨時拎得返,又要夠派生活費,仲要保本。一樣產品應該就滿足唔到你,你可以分散落唔同產品到,形成一個退休組合,互補不足。


伯爵府

積分: 17862


30#
發表於 21-12-3 22:48 |只看該作者
ko3go 發表於 21-11-29 08:55
有100萬儲蓄
已達退休年齡了
每月平均生活費5000

買佑baba


禁止訪問

積分: 2006


29#
發表於 21-12-3 22:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo