家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1191


1#
發表於 21-11-30 15:56 |只看該作者
牛牛基金寶,見之前有jm推介
放左少少閒錢,小試牛刀,賺左少少
不過我未好識點睇邊個基金好,即係睇歷史走勢
有邊間基金公司表現好?
myimage.jpg


男爵府

積分: 8598


31#
發表於 21-12-28 10:52 |只看該作者
如果有相關行業ETF,買ETF好啲,夠靈活,收費平好多


禁止訪問

積分: 1263


30#
發表於 21-12-28 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


29#
發表於 21-12-25 23:31 |只看該作者

回覆樓主:

小心這裡有agent搵水魚 ~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3492


28#
發表於 21-12-25 07:29 |只看該作者
近呢一年嚟 有多 「基金」 post 响呢度出現
有好多「軟性」 sell 基金內容
大家小心 …….


侯爵府

積分: 24707


27#
發表於 21-12-24 16:38 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-12-24 17:05 編輯
bbjaibaba 發表於 21-12-23 11:24
我最近開始研究資產成份
有d基金前兩年走勢好好,到今年就一缺不振

2000 年摩根的幾隻日本基金一年升幾倍,排行榜頭幾位畀佢霸晒,但 2001 年則排咗喺排行榜最尾,過往表現唔等於將來表現,有時過往表現等於將來表現的相反。一次過買就睇你買得啱唔啱時間。月供,用平均成本法買就唔怕買唔啱時間。
我發覺升得多嘅,之後就會跌得多,跌得多嘅,之後就會升得多,呢啲叫做輪住炒、輪動、追落後。
實際上是比重還原之故。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24707


26#
發表於 21-12-24 16:29 |只看該作者
sschong 發表於 21-12-21 10:50
同意你講法,市場上走勢好既基金多數係唔派息,靠價位上漲賺錢

派唔派息同基金表現無關係,同一隻基金有派息類別,亦有唔派息類別,兩個類別表現唔會唔同。
以定期存款為例,派息就等於到期後存本取息,唔派息就等於本息續存,二者利率一樣。

每月派息類別應是為了退休人士的需要(嬰兒潮出生的人陸續退休,需要每月有收入的需求大),退休人士可選擇每月派息類別,未退休則應選擇不派息類別以獲取複息效應。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 1191


25#
發表於 21-12-23 11:24 |只看該作者
choyki 發表於 21-12-18 11:36
過往表現唔等於將來表現。
今年表現好唔等於出年表現都好。

我最近開始研究資產成份
有d基金前兩年走勢好好,到今年就一缺不振


大宅

積分: 2713


24#
發表於 21-12-21 10:50 |只看該作者
choyki 發表於 21-12-18 11:29
如果有得揀,我都揀派息次數最少嘅,先揀「唔派息」,無則揀「每年派息一次」,再無則揀「每半年派息一次 ...

同意你講法,市場上走勢好既基金多數係唔派息,靠價位上漲賺錢


大宅

積分: 2629


23#
發表於 21-12-20 11:29 |只看該作者
bbjaibaba 發表於 21-12-17 11:19
點解既?
啲息咪又係你啲錢到派返出黎比你,睇落好似你收多左錢咁


侯爵府

積分: 24707


22#
發表於 21-12-18 11:36 |只看該作者
bbjaibaba 發表於 21-11-30 15:56
牛牛基金寶,見之前有jm推介
放左少少閒錢,小試牛刀,賺左少少
不過我未好識點睇邊個基金好,即係睇歷史走 ...

過往表現唔等於將來表現。
今年表現好唔等於出年表現都好。

一間基金公司有多隻基金,有啲基金表現好,有啲基金表現唔好,唔係全部都表現好。




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24707


21#
發表於 21-12-18 11:29 |只看該作者
sschong 發表於 21-12-16 18:19
我個人覺得唔派息會好啲

如果有得揀,我都揀派息次數最少嘅,先揀「唔派息」,無則揀「每年派息一次」,再無則揀「每半年派息一次」,再無則揀「每季派息一次」,再無先揀「每月派息一次」。

我買得金額唔大,派息雞碎咁多,派嚟做乜?如果派咗嘅息唔係用咗佢,派嚟做乜?
唔派息先有複息效應。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 1191


20#
發表於 21-12-17 11:19 |只看該作者
sschong 發表於 21-12-16 18:19
我個人覺得唔派息會好啲

點解既?


大宅

積分: 2713


19#
發表於 21-12-16 18:19 |只看該作者
bbjaibaba 發表於 21-12-13 11:18
原來有另一隻有派息,我睇下邊隻好d先
我個人覺得唔派息會好啲


別墅

積分: 873


18#
發表於 21-12-16 11:24 |只看該作者
YanLuk666 發表於 21-12-8 11:30
I see,咁玩港元先,好似平啲

係,容易入手


大宅

積分: 2629


17#
發表於 21-12-14 11:18 |只看該作者
yan12345678 發表於 21-12-9 07:51
你買呢隻係無派息,我買同一樣基金有派息,分別在基金名後英文字,但是派息都有啲唔好就系本金攞俾你

...
無睇過呢兩隻,咁事實上邊隻收益好啲?


大宅

積分: 1191


16#
發表於 21-12-13 11:18 |只看該作者
yan12345678 發表於 21-12-9 07:51
你買呢隻係無派息,我買同一樣基金有派息,分別在基金名後英文字,但是派息都有啲唔好就系本金攞俾你

...

原來有另一隻有派息,我睇下邊隻好d先


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


15#
發表於 21-12-9 07:51 |只看該作者
bbjaibaba 發表於 21-12-1 18:23
可以係邊度睇到基金成份?

你買呢隻係無派息,我買同一樣基金有派息,分別在基金名後英文字,但是派息都有啲唔好就系本金攞俾你
myimage.jpg


禁止訪問

積分: 897


14#
發表於 21-12-8 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2629


13#
發表於 21-12-7 18:07 |只看該作者
YanLuk666 發表於 21-12-6 17:48
美玩咁即係買邊隻都無大分別架?
玩開美股,有美玩儲備就用美元

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo