自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10502


1#
發表於 21-12-5 23:39 |只看該作者
如果想自己用氣炸鍋整火雞,請問邊度有細隻啲嘅火雞賣?(因氣炸鍋唔係太大,又想自己爙薯仔雜菜入火雞內焗燒)


伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


51#
發表於 21-12-7 09:26 |只看該作者
MM2H 發表於 21-12-6 16:46
張圖望左好幾次都睇唔明,有斬開嘅骨位,又似係翼加胸位,又包成雞型,有趣
見樓主回話係偏細 ...

我覺得如果唔係大家嘅回應,樓主應該都未知佢買嘅,唔係全隻火雞囉!


公爵府

積分: 27699


50#
發表於 21-12-7 08:35 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 13:05
多謝大家,AEON搵到啦

相個樣似1/4,冇左wishing bone,咁仲整火雞黎做咩… 好認真,我番左黎香港11年,冇整火雞咁多年,聖誕整燒雞算,even係美國時,我媽婆婆阿姨都麻麻地火雞,佢地話鞋sep sep,11月Thanksgiving整左,到12月我係唔會整火雞…
但我可以話你知,好鞋唔想食的話,第二朝拎黎煲粥,又好鬼好食,因爲我地好Chinese ,婆婆唔想嘥會連骨拎去煲粥


別墅

積分: 855


49#
發表於 21-12-7 08:15 |只看該作者
火雞同平時食嗰啲雞個樣有咩唔同?


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


48#
發表於 21-12-7 08:10 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 19:58
其實我未試整架,只係想應節學整焗釀火雞,起初以為有無機會買啲火雞B無咁大隻嘅,咪可以全隻釀料+又可以 ...
未整過,應吓節都開心嘅,係如同前面jm所講,火雞肉汁較易流失,原隻焗都要keep住 basting。你買嘅係斬件,用煙肉包住氣炸外,都可以考慮用檸檬香草牛油,帮助保持肉汁,等你試驗後分享食評


翡翠宮

積分: 96799

2018復活節勳章


47#
發表於 21-12-7 08:01 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 19:58
其實我未試整架,只係想應節學整焗釀火雞,起初以為有無機會買啲火雞B無咁大隻嘅,咪可以全隻釀料+又可以 ...

你買果隻放唔放到入去呀?


子爵府

積分: 10715


46#
發表於 21-12-6 22:56 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 19:58
其實我未試整架,只係想應節學整焗釀火雞,起初以為有無機會買啲火雞B無咁大隻嘅,咪可以全隻釀料+又可以 ...

其實唔一定要火雞先做到,我細至春雞 都用過釀火雞嘅方法去焗。


子爵府

積分: 10778


45#
發表於 21-12-6 20:13 |只看該作者

回覆樓主:

火雞髀都好大隻喎


子爵府

積分: 10502


44#
發表於 21-12-6 19:58 |只看該作者
MM2H 發表於 21-12-6 17:22
就係見佢一開四都有2kg,但樓主回話呢隻啱size,所以都唔敢斷言

不過Aeon有得咁樣斬件賣,仲已解凍,應該 ...

其實我未試整架,只係想應節學整焗釀火雞,起初以為有無機會買啲火雞B無咁大隻嘅,咪可以全隻釀料+又可以入到氣炸鍋囉


子爵府

積分: 10715


43#
發表於 21-12-6 19:58 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 19:56
法國火雞?全隻仲要同普通雞一樣咁大(實入到氣炸鍋)黃埔好遠啊
...

係我果日見到都覺得好奇怪,但好似要200-300蚊左右,我仲諗焗普通雞好過。


子爵府

積分: 10502


42#
發表於 21-12-6 19:56 |只看該作者
女皇駕到 發表於 21-12-6 16:40
上星期五喺黃埔aeon 見到有法國火雞,全隻大細同一隻普通雞差不多

法國火雞?全隻仲要同普通雞一樣咁大(實入到氣炸鍋)黃埔好遠啊


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


41#
發表於 21-12-6 17:22 |只看該作者
大將軍 發表於 21-12-6 17:05
張相係一隻正常火雞一開四
釀菜冇乜可能
切到咁去焗,一定鞋過沙紙,原來少少d肉汁都冇埋,仲洗氣炸,乜汁 ...

就係見佢一開四都有2kg,但樓主回話呢隻啱size,所以都唔敢斷言

不過Aeon有得咁樣斬件賣,仲已解凍,應該有市場,確係長知識。斬件拆雞胸煮,我食過一次好好食,廚師煮法真係估佢唔到,用上湯煨而同時火槍燒,雞肉受熱膨脹吸收上湯,肉質保持嫰滑但又炭烤


侯爵府

積分: 20549

親子王國15週年勳章


40#
發表於 21-12-6 17:05 |只看該作者
MM2H 發表於 21-12-6 16:46
張圖望左好幾次都睇唔明,有斬開嘅骨位,又似係翼加胸位,又包成雞型,有趣
見樓主回話係偏細 ...

張相係一隻正常火雞一開四
釀菜冇乜可能
切到咁去焗,一定鞋過沙紙,原來少少d肉汁都冇埋,仲洗氣炸,乜汁都乾
搵塊荷葉放上糯米飯上蒸算 (唔好試,我吹水)


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


39#
發表於 21-12-6 16:46 |只看該作者
Ononluk 發表於 21-12-6 16:27
似1/4,全世界以為樓主想買全隻所以r 晒頭點可能放入氣炸,依家真相大白了。
...

張圖望左好幾次都睇唔明,有斬開嘅骨位,又似係翼加胸位,又包成雞型,有趣
見樓主回話係偏細隻,冇回應係咪斬開,相信佢起初都係想要全隻嘅,否則真係點 “釀” 薯仔同椰菜


子爵府

積分: 10715


38#
發表於 21-12-6 16:40 |只看該作者

回覆樓主:

上星期五喺黃埔aeon 見到有法國火雞,全隻大細同一隻普通雞差不多


珍珠宮

積分: 42122


37#
發表於 21-12-6 16:36 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 14:38
純粹想學多樣餸,應吓節咋

傳統食譜都係原隻焗,妳依家得1/4 隻,自己不妨創新下啦,Turkey 比較lean ,俾我會試下放煙肉入皮同肉之間包住焗。想皮脆要乾食,調味完打開雪一晚會好啲。


複式洋房

積分: 177


36#
發表於 21-12-6 16:30 |只看該作者

回覆樓主:

sogo


珍珠宮

積分: 42122


35#
發表於 21-12-6 16:27 |只看該作者
MM2H 發表於 21-12-6 14:03
其實係原隻定係斬開2半?睇相圖上似斬開,圖下又似齊全
我又未試過釀薯仔或椰菜,呢類會放出面焗 ...

似1/4,全世界以為樓主想買全隻所以r 晒頭點可能放入氣炸,依家真相大白了。


子爵府

積分: 10502


34#
發表於 21-12-6 14:38 |只看該作者
BKFinder 發表於 21-12-6 14:08
其實我地又唔係鬼婆鬼佬有冇需要跟到咁貼整火雞?整下聖誕樹夠啦

純粹想學多樣餸,應吓節咋


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


33#
發表於 21-12-6 14:35 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 13:05
多謝大家,AEON搵到啦

不如去ikea食隻火雞肶算喇
放下自在

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo