自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 35304


1#
發表於 21-12-16 15:08 |只看該作者
講真靚咩,大大個牌子!!!


男爵府

積分: 9007


72#
發表於 21-12-17 23:05 |只看該作者
我覺得幾靚 皮又吾差


男爵府

積分: 6302


71#
發表於 21-12-17 21:35 |只看該作者
JM0910 發表於 21-12-16 16:51
Chloe 的 Woody tote bag 暫時有大、中、小 3 個尺寸,售價分別為 $7,900、$6,900 及 $5,900,屬於入門級的 ...

已經加左價,中size $7600.


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


70#
發表於 21-12-17 21:27 |只看該作者
Moonlight819 發表於 21-12-17 21:26
應該是新出

幾好,有條長帶,靚


珍珠宮

積分: 40958


69#
發表於 21-12-17 21:26 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 21-12-17 21:25
咦,出左長帶架

應該是新出


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


68#
發表於 21-12-17 21:25 |只看該作者
Moonlight819 發表於 21-12-16 23:33
本身有H和C,最近也買了這個粗用或去效外,貪它可以斜孭上肩,去戶外帶B也太重了!

...

咦,出左長帶架


子爵府

積分: 12816


67#
發表於 21-12-17 00:21 |只看該作者
Moonlight819 發表於 21-12-16 23:33
本身有H和C,最近也買了這個粗用或去效外,貪它可以斜孭上肩,去戶外帶B也太重了!

...

係,呢個我都覺得幾好,可以 crossbody 又叫擺得幾多野下,款都 young丫又唔貴


珍珠宮

積分: 40958


66#
發表於 21-12-16 23:33 |只看該作者
本身有H和C,最近也買了這個粗用或去效外,貪它可以斜孭上肩,去戶外帶B也太重了!
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 34160


65#
發表於 21-12-16 23:21 |只看該作者
我自己好喜歡呢個品牌


伯爵府

積分: 19666


64#
發表於 21-12-16 23:13 |只看該作者
gingerszeto 發表於 21-12-16 17:18
Muji 個藤袋仲多人用呀

呢個環保袋 有人當佢做手袋咁用先最犀利


男爵府

積分: 5425

2021可愛聖誕B勳章


63#
發表於 21-12-16 23:13 |只看該作者
Shuri 發表於 21-12-16 16:34
多左好多人用個個tote bag,個人覺得麻麻地
因為由上年開始好多大牌都出tote bag


大宅

積分: 2163

牛年勳章


62#
發表於 21-12-16 23:08 |只看該作者
MACY姐姐 發表於 21-12-16 16:14
佢應該未去到一線啩

呢個牌子原來未到一線嫁我見佢一件衫2,3萬 一個手袋幾萬蚊….仲以為佢係一線添


珍珠宮

積分: 41427


61#
發表於 21-12-16 22:58 |只看該作者
其他手袋幾靚,tote bag個人認為麻麻,各花入各眼...


子爵府

積分: 13738


60#
發表於 21-12-16 22:57 |只看該作者
係呀!我都留意到呢排成日見人用. 但我弟婦話係舊款?


侯爵府

積分: 22984


59#
發表於 21-12-16 22:56 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lovelyliz 於 21-12-16 23:16 編輯

我都買咗woody tote small size, 真係諗住買嚟落街粗用,仲要有海港城coupon平千五蚊先肯買因為知佢唔襟興,但又覺得靚同易襯又方便,仲諗住唔興之後攞嚟做飯袋帶飯


子爵府

積分: 11254

牛年勳章


58#
發表於 21-12-16 22:52 |只看該作者
之前想買,問過兩間網店竟然報價$599
我諗市面上已經有好多A貨


子爵府

積分: 11855


57#
發表於 21-12-16 22:48 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 siugocandy 於 21-12-16 22:49 編輯

一出Cwb, 周街2x歲到4x歲女士揹CC,HERMXX,唔見話有問題?
幾貴既袋都大把人用。


水晶宮

積分: 65795


56#
發表於 21-12-16 22:38 |只看該作者
係多人用,基本上去親街都會見到人用。

個款唔算靚,不過係幾青春。


大宅

積分: 3345


55#
發表於 21-12-16 22:25 |只看該作者
我都有用⋯用嚟裝書⋯size剛好~我都有試過著nike nb同人撞鞋⋯nike都係大大個✔️⋯有人賣有人買⋯


子爵府

積分: 10330


54#
發表於 21-12-16 22:14 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wowobibi 於 21-12-17 04:56 編輯

係好多好多人用

如而家都未買就諗買其他款啦...過埋熱潮好易比人感覺out,到時未必再想用

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo