本帖最後由 choyki 於 22-1-17 14:27 編輯
littlehoneymum 發表於 22-1-17 12:49 
孤兒單,我通常自己研究,其實我識條鐵咩
現有J57 Invesco Gobal Health 25%
我都有 M55 Barlings Hong Kong and China,現時大約佔 35%。
跌咗應該會升返,只係唔知幾時,如果係我,會唔郁。
你嘅經驗應該唔多,如果經驗多嘅話,就知升升跌跌好平常,升完會跌,跌完會升,升得多之後就跌得多,跌得多之後就升得多,用平均成本法於低位買入較多單位,長遠多會賺,只係唔知你仲有幾耐到期,如果仲有好耐到期,應該等得到升返,就快到期則未必等得到。
應該同處理強積金一樣,其實兩者除咗收費之外,其他方面分別唔大。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。