家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1457


1#
發表於 21-12-29 17:08 |只看該作者
https://mamidaily.com/article/14 ... 5%E5%B8%82%E5%8A%B5

媽媽身為家裡的財政大臣,除了平時要精打細算,懂得為財富增值亦十分重要!在眾多投資產品中,不論是初初投資還是稍有經驗的媽媽,相信對買基金的興趣都會較大,因為基金收息回報一般比保險高,風險又較股票低。

呢篇文本身講既理財攻略都幾詳細
初哥投資者可以參考
個人認為講得都唔錯

最後經Mamidaily開牛牛戶口仲額外送多$100超市劵
本身開戶送1股蘋果+$200股票現金劵


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


68#
發表於 22-1-25 15:24 |只看該作者
choyki 發表於 22-1-24 13:29
ETF 唔係基金咩?
我都有盈富基金並持已有超過 20 年呀!

本帖最後由 yan12345678 於 22-1-25 15:24 編輯

我都持有盈富基金十幾年放系銀行長期收息吾理


子爵府

積分: 11919


67#
發表於 22-1-24 16:50 |只看該作者
本帖最後由 kittykwok385 於 22-1-24 18:46 編輯

回覆 choyki 的帖子

我上面講豬兜果條link 有提過盈富基金咩,你明知我講既係非交易所買賣基金你就夾硬拉盈富基金來講,況且你講既富蘭克林科技基金有係交易所有即時報價同買賣咩?
你果D富蘭克林基金有邊隻係交易所掛左牌呀,你要混淆視聽我都無所謂既.



侯爵府

積分: 24650


66#
發表於 22-1-24 13:29 |只看該作者
kittykwok385 發表於 22-1-21 21:36
其實點解要買基金,基金米又係買股票只不過係經金經理幫你買吾係自己操盤,
個基金經理乜樣你都未必見過,難度 ...

ETF 唔係基金咩?
我都有盈富基金並持已有超過 20 年呀!


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


子爵府

積分: 11919


65#
發表於 22-1-21 21:36 |只看該作者
其實點解要買基金,基金米又係買股票只不過係經金經理幫你買吾係自己操盤,
個基金經理乜樣你都未必見過,難度基金經理幫你買輸左就安安樂樂,自己輸左就覺得好吾底 ?
你可以話基金可以買吾同市場分散投資,宜家ETF 都可以投資吾同既市場收費又低
大力哥都話 買基金真係好傷

投資天書----買基金者是豬兜 (作者周顯)
http://www.baby-kingdom.com/foru ... ad&tid=15864911

大力講都可以吾信,周顯講就真係一定要信千祈千祈千祈千祈吾好做下一個豬兜


珍珠宮

積分: 31256


64#
發表於 22-1-21 17:28 |只看該作者
littlehoneymum 發表於 22-1-17 12:49
孤兒單,我通常自己研究,其實我識條鐵咩

現有J57 Invesco Gobal Health 25%
跪求大家教我!

我覺得美股已經好高!
我轉走 Gobal Health 和 Biotechnology,
全部買入M55 Barlings Hong Kong and China , 好嗎?

我覺得中國香港跌到而家,不如我再買埋另外50%都係中國香港?

真心來教!


禁止訪問

積分: 1263


63#
發表於 22-1-17 17:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1263


62#
發表於 22-1-17 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24650


61#
發表於 22-1-17 14:00 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-17 14:00 編輯
yan12345678 發表於 22-1-15 19:27
我都係牛牛買咗基金,全部蝕到趴街

富蘭克林科技基金
2019 +38.01%
2020 +61.25%
2021 +23.17%

你喺高位高追?如果高追,要識得落車,唔係長揸!
我唔識落車,所以我唔高追,我用平均成本法入貨。

https://www.franklintempleton.com.hk/zh-hk/our-funds/price-and-performance/mutual-funds/products/4916/Z/%E5%AF%8C%E8%98%AD%E5%85%8B%E6%9E%97%E7%A7%91%E6%8A%80%E5%9F%BA%E9%87%91/LU0109392836?role=investor&gclid=Cj0KCQiAoY-PBhCNARIsABcz770nUXtfIPwf9fF60FHXGJEqNhWxuddvVdwzgxIDQ9exjxxcwbLPvK4aAgeGEALw_wcB&gclsrc=aw.ds#performance

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24650


60#
發表於 22-1-17 13:49 |只看該作者
littlehoneymum 發表於 22-1-17 12:44
月供$4000
現停供

停供無得救!
停供都會照收費,好難翻身。
愈供得耐,費率愈低。
初期供嘅,費率好高,愈後期,費率愈低。
供得愈短期愈傷!
供咗幾耐停供?本應供幾耐?

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24650


59#
發表於 22-1-17 13:37 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-17 14:27 編輯
littlehoneymum 發表於 22-1-17 12:49
孤兒單,我通常自己研究,其實我識條鐵咩

現有J57 Invesco Gobal Health 25%

我都有 M55 Barlings Hong Kong and China,現時大約佔 35%。

跌咗應該會升返,只係唔知幾時,如果係我,會唔郁。
你嘅經驗應該唔多,如果經驗多嘅話,就知升升跌跌好平常,升完會跌,跌完會升,升得多之後就跌得多,跌得多之後就升得多,用平均成本法於低位買入較多單位,長遠多會賺,只係唔知你仲有幾耐到期,如果仲有好耐到期,應該等得到升返,就快到期則未必等得到。

應該同處理強積金一樣,其實兩者除咗收費之外,其他方面分別唔大。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3492


58#
發表於 22-1-17 13:11 |只看該作者
littlehoneymum 發表於 22-1-17 12:58
已經唔知道點處理

過去一年跌咗好多,係咪唔好郁,跌得多就會升返?

真係唔知點算 ……
如果你問基金經紀/公司
你會同你講「換」基金
(因為可以賺多佣金)




珍珠宮

積分: 31256


57#
發表於 22-1-17 12:58 |只看該作者
本帖最後由 littlehoneymum 於 22-1-17 13:00 編輯
lalamui000 發表於 22-1-12 17:42
你應該首先處理左呢份基金先喎

已經唔知道點處理

過去一年跌咗好多,係咪唔好郁,跌得多就會升返?




珍珠宮

積分: 31256


56#
發表於 22-1-17 12:49 |只看該作者
本帖最後由 littlehoneymum 於 22-1-17 12:59 編輯
choyki 發表於 22-1-6 14:42
我都有呀,後悔買咗,卒之就嚟到期,可以脫苦海。
廿多年賬面才賺 70% 左右,回報很差!
Friends Providen ...

孤兒單,我通常自己研究,其實我識條鐵咩

現有J57 Invesco Gobal Health 25%

L39 Franklin Biotechnology Discove 25%

M55 Barlings Hong Kong and China 50%

今年跌咗好多,係咪應該唔好郁,不變應萬變,跌得耐就會升返?

求教,只求返家鄉,已不求賺$


珍珠宮

積分: 31256


55#
發表於 22-1-17 12:44 |只看該作者
maggietam1995 發表於 22-1-6 17:17
你簽左月供?
月供$4000
現停供


禁止訪問

積分: 1263


54#
發表於 22-1-17 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1263


53#
發表於 22-1-17 10:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24650


52#
發表於 22-1-16 12:04 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-16 12:09 編輯
yan12345678 發表於 22-1-15 19:27
我都係牛牛買咗基金,全部蝕到趴街

我都有安聯嗰隻,其他則無。
你似乎側重喺中國同科技,其實舊年台灣、越南、印度都唔錯㗎。




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24650


51#
發表於 22-1-16 12:02 |只看該作者
lalamui000 發表於 22-1-12 17:43
無人估到呢一兩年會咁
以往係收息重鎮

過往表現不等於將來表現。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


50#
發表於 22-1-15 19:27 |只看該作者
我都係牛牛買咗基金,全部蝕到趴街
myimage.jpg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo