家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2713


1#
發表於 21-12-31 12:02 |只看該作者
今年暫時港股走勢一般,年中股災後穩步下沉

中概股因為政策關係而大跌,之後受變種病毒影響

年尾至今都係低水位徘徊遊走

新一年,大家點睇港股股市?


政策調整後,中概股會唔會返上去高水位?
疫情緩和,過埋呢波Omicorn,進行全民疫苗通關,會唔會利好港市?
科技股仲係咪係熱潮?穩陣派係咪繼續收息好?
港股係咪撈底好時機?


歡迎大家一齊討論


大宅

積分: 1596


60#
發表於 22-1-25 17:57 |只看該作者
choyki 發表於 22-1-25 12:46
視乎交易金額而定,可以是 $100.5 而非 $2.5。
記得要 fact check 呀!
謝謝,呢個我真係無留意到
不過我每次都有睇返交易費用,睇下有無咩特別收多左


侯爵府

積分: 24678


59#
發表於 22-1-25 12:46 |只看該作者
albeewat 發表於 22-1-25 10:19
咁我覺得抵比

視乎交易金額而定,可以是 $100.5 而非 $2.5。
記得要 fact check 呀!


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 1596


58#
發表於 22-1-25 10:19 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-1-24 23:07
我 check 返交易,呢兩項收費合計$2.5
咁我覺得抵比


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


57#
發表於 22-1-24 23:07 |只看該作者
albeewat 發表於 22-1-24 17:35
呢個收費幾多錢?

我 check 返交易,呢兩項收費合計$2.5


大宅

積分: 1596


56#
發表於 22-1-24 17:35 |只看該作者
choyki 發表於 22-1-24 13:24
但你未必知多數銀行都無「交易系統使用費」同「交收費」而富途則有,佢賣廣告只提人哋有而佢無嘅收費,唔 ...
呢個收費幾多錢?


侯爵府

積分: 24678


55#
發表於 22-1-24 13:24 |只看該作者
maggietam1995 發表於 22-1-19 10:49
活動對象是香港居民及海外持外國護照,並且在2022年1月1日00:00前未曾開通富途證券賬戶或首次存入資金的人 ...

但你未必知多數銀行都無「交易系統使用費」同「交收費」而富途則有,佢賣廣告只提人哋有而佢無嘅收費,唔提人哋無而佢有嘅收費。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24678


54#
發表於 22-1-24 13:18 |只看該作者
albeewat 發表於 22-1-21 10:52
MPF其實點都放最高風險最著數,睇長線

唔係咁簡單嘅,你後生放最高風險係啱,但人吔就退休則唔啱。
就係因為人人唔同,所以要有「預設投資策略」。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 254


53#
發表於 22-1-24 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1596


52#
發表於 22-1-24 10:31 |只看該作者
littlehoneymum 發表於 22-1-21 17:19
基金係咪應該轉返中國香港,比較穩陣?
暫時港股比美股走勢好


大宅

積分: 1596


51#
發表於 22-1-24 10:30 |只看該作者
mkid 發表於 22-1-21 17:25
本帖最後由 mkid 於 22-1-21 17:25 編輯

2020 盲目升
明白喇~


大宅

積分: 3492


50#
發表於 22-1-22 08:42 |只看該作者
littlehoneymum 發表於 22-1-21 17:19
基金係咪應該轉返中國香港,比較穩陣?

本帖最後由 mkid 於 22-1-22 08:42 編輯

尋晚美股又插咗一野
我相信中港比美股好
今年都會係咁
不過最後都係你自己諗


禁止訪問

積分: 254


49#
發表於 22-1-21 21:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3492


48#
發表於 22-1-21 17:25 |只看該作者
albeewat 發表於 22-1-21 16:37
喔,我見你後面個句講「美股轉入非常弱勢」,以為你講美股

本帖最後由 mkid 於 22-1-21 17:25 編輯

2020 盲目升 <~ 我指港股
2021 盲目跌 <~ 我指港股
展望 2022, 美股轉入非常弱勢 <~ 好明顯係講美股
重點有實力 (非市夢類)中概股票 <~ 我指中港股

應該好清楚喇呱 …..


珍珠宮

積分: 31258


47#
發表於 22-1-21 17:19 |只看該作者
基金係咪應該轉返中國香港,比較穩陣?


大宅

積分: 1596


46#
發表於 22-1-21 16:37 |只看該作者
mkid 發表於 22-1-21 12:41
本帖最後由 mkid 於 22-1-21 12:42 編輯

我當然知啦 !
喔,我見你後面個句講「美股轉入非常弱勢」,以為你講美股


大宅

積分: 3492


45#
發表於 22-1-21 14:22 |只看該作者
WILSONKW 發表於 22-1-21 14:19
回覆 mkid 的帖子

就算美股我覺得破頂同盲目沖可以係同一年事 根本就唔值呢個股 美股都係盲目升

本帖最後由 mkid 於 22-1-21 14:23 編輯

樓主冇問美股,
咁我唔比呢方面嘅意見啫
所以我始終冇講


禁止訪問

積分: 254


44#
發表於 22-1-21 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 22-1-21 13:50 |只看該作者
choyki 發表於 22-1-18 13:02
1. 視乎你幾時開戶,並非個個都免佣:
https://www.futuhk.com/commissionnew?landingId=3&channel=342&su ...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-1-21 13:52 編輯

類似富途這類免佣交易平台, 本身有列出港股的佣金收費, 只不過客戶都有一張 "港股永久免佣的種子" 卡券, 即係人人買賣港股都免佣。btw,富途的交收費, 交易系統使用費,加埋收$2.5。我以前用中銀, 佣金超級貴,我而家都逐漸唔用。


大宅

積分: 3492


42#
發表於 22-1-21 12:41 |只看該作者
albeewat 發表於 22-1-21 10:53
2021年點算盲目跌,納指破晒頂,大部分科技股破晒頂,只係年尾成長股出事
...

本帖最後由 mkid 於 22-1-21 12:42 編輯

我當然知啦 !
但係樓主講緊 「港股」吖嘛
無那那又轉講美股 …..


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo