本帖最後由 choyki 於 22-2-21 17:45 編輯
deckite 發表於 22-2-21 12:47 
我係A股同B股掙扎左好耐唔知買邊隻,最後買左A股,點知B股狂升,A股跌。好啦,咁我就賣A買B股,點知第二日 ...
應該 A、B 都買,之後 B 升 A 跌就賣部分 B,買 A,之後 A 升 B 跌就賣部分 A,買 B。
呢個叫做「比重還原法」,基金係咁玩法。基金唔係只揸一隻股,而係揸幾十隻股,升咗嘅就賣梗啲,買返啲落後嘅,週而復始。所以你可以見到明明無好消息,只因為落後就可以升,南美今年升咗超過一成,邊個跌呢?之前升得多嗰啲囉,比重還原呀!
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。