立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1660
珍珠宮
積分: 31873
albeewat 發表於 22-2-10 12:32 中銀會收,牛牛唔使
積分: 1596
shop_baby 發表於 22-1-18 03:37 轉倉要唔要比咩費用?中銀轉牛牛
子爵府
積分: 14139
mandy952 發表於 22-1-19 19:01 而且要保留半年,咁到價唔通唔放咩
琥珀宮
積分: 191357
sandypink 發表於 22-1-19 18:38 jm好彩你提醒我
mandy952 發表於 22-1-19 17:38 本帖最後由 mandy952 於 22-1-19 17:38 編輯 不含實物股票,不如你打電話問清楚
sandypink 發表於 22-1-19 12:44 我過兩日會咁做, 入實體股票應該無問題, 但要上office攪
娜娜2015 發表於 22-1-14 17:35 依家至2月28號轉入股票有優惠!有冇人試過可行嗎?
公爵府
積分: 27125
洋房
積分: 80
setrea 發表於 22-1-18 23:09 知唔知存入實體股票得唔得
sandypink 發表於 22-1-18 20:03 我轉倉(轉出)收左$120左右
MissMaMa 發表於 22-1-18 06:55 請問轉出股票收幾錢?
mkid 發表於 22-1-18 09:35 轉出券行 收費多少 ? 牛牛 又 收費 多少 ?
積分: 3492
sandypink 發表於 22-1-17 03:20 我喺富途apps內嘅轉入股票,跟指示做,兩日左右已轉入左,轉入左佢就彈出呢個promote,所以我會月底再轉入 ...
MissMaMa 發表於 22-1-18 07:10 中銀要比轉倉費 (轉出) , 印象中係每手 $10, 最低消費 $100,你再check 下係咪咁。 ...
水晶宮
積分: 59202
sandypink 發表於 22-1-16 02:16 剛轉左1x萬,好快攪掂 月尾轉夠20萬試試
禁止訪問
積分: 1263
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy