家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 36120

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


1#
發表於 22-1-19 11:23 |只看該作者
本帖最後由 kaheiboy 於 22-1-19 11:24 編輯

Agent話係佢地王牌,睇番份mpf冇咗一半


男爵府

積分: 8553


41#
發表於 22-3-3 09:16 |只看該作者

回覆樓主:

此刻令我諗起 巴菲特名句: No body want to get rich slow.

Jeff Bezos: “[I asked Warren Buffett] your investment thesis is so simple…you're the second richest guy in the world, and it's so simple. Why doesn't everyone just copy you?” Warren Buffett: ”Because nobody wants to get rich slow.”
中華威力ETF 係 一籃子股票。 要知道自己買嗰隻股票 實力如何先至有信念 堅持下去 。你諗下 巴菲特持有1211 比亞迪幾耐, 中間上落波幅幾大 。真正 投資唔係以年計,係十年廿年計。


侯爵府

積分: 24622


40#
發表於 22-3-2 11:23 |只看該作者
raylife 發表於 22-2-6 08:54
宏利 ?
呢隻係宏利最蝕錢基金,都唔知佢 d 錢投資左係邊,聽 agent 講害死你。
...

要睇邊段時間,人哋睇 20 年同你睇 1 年可以完全唔同。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24622


39#
發表於 22-3-2 11:15 |只看該作者
kaheiboy 發表於 22-1-19 11:23
Agent話係佢地王牌,睇番份mpf冇咗一半

會升就會跌,會跌就會升,升完就跌,跌完就升,唔會永遠升,唔會永遠跌,有咁耐風流就有咁耐折墮。

平均成本法可以喺低位買多啲,喺高位買少啲。
投資年期之所以重要係因為有起有跌但唔知幾時,如果投資年期長,就有時間等佢升返,如果投資年期短,未等到佢升返就要被迫濺賣。

比重還原法可以喺高位減持,低位增持。
只買一隻就同賭差唔多。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


別墅

積分: 919


38#
發表於 22-3-2 10:50 |只看該作者
我個經紀都係廢嘅
問佢又唔應又冇意見俾到我
我仲大鑊今年蝕咗13%
依家再問又話叫我唔好轉,佢話而家跌緊買乜都死,因為已經蝕緊喇,蝕緊再買再轉新基金,會蝕上加蝕。
我而家個組合有亞太股票基金,宏x增長基金,佢話公司睇好亞太區,話五月會好喎
但係佢咁跌法我真係頂唔住


男爵府

積分: 7692


37#
發表於 22-2-6 08:54 |只看該作者

回覆樓主:

宏利 ?
呢隻係宏利最蝕錢基金,都唔知佢 d 錢投資左係邊,聽 agent 講害死你。


侯爵府

積分: 24622


36#
發表於 22-2-5 12:12 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-5 12:21 編輯
kaheiboy 發表於 22-1-25 20:24
Agent係唔會比任何建議,因為私隱問題佢哋唔可以睇客人戶口,只可自己管理帳戶。
...

https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=23520041&pid=363817729&fromuid=3368384
lunabmco 發表於 22-1-5 23:38
AXA無做mpf.轉左信安。我自己會放保守先,我agent隔一排就提我而家有咩好的組合,都係佢話我知AXA無Mpf,我 ...
lunabmco 個 agent 隔一排就提 lunabmco 當時有咩好嘅組合

唔睇戶口都可以提有咩好嘅組合嘅,呢度都大把人無睇人哋戶口就畀建議啦!

可能要睇個 agent 有咩牌。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24622


35#
發表於 22-2-5 11:59 |只看該作者
waic 發表於 22-1-27 13:43
本帖最後由 waic 於 22-1-27 13:46 編輯

我就係上年將mpf sell 美股轉中華威力同港股,將美股賺嘅8萬幾 ...

轉嗰時其實係喺度買大細,睇下好唔好彩買得中。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24622


34#
發表於 22-2-5 11:52 |只看該作者
kaheiboy 發表於 22-1-19 11:23
Agent話係佢地王牌,睇番份mpf冇咗一半

當時確是王牌,但現時則是昔日王牌,但又難保不會是明日王牌。
一早話咗過往表現不等於將來表現㗎啦。
有咁耐風流有咁耐折墮。
巴菲特有時都會表現比較差,但畀啲時間佢,又會好返。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


子爵府

積分: 11917


33#
發表於 22-2-5 10:50 |只看該作者
係呀等矩跌左落來先撈贏面會高好多:ahmeowhe:


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


32#
發表於 22-2-4 23:55 |只看該作者

回覆樓主:

我agent話公司今年睇好中華威力。


珍珠宮

積分: 36120

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


31#
發表於 22-2-4 20:49 |只看該作者
thomasjaijai 發表於 22-2-4 15:41
隻康健護理基金都跌好多, 吾知轉吾轉走好...

我都有


大宅

積分: 2878


30#
發表於 22-2-4 15:41 |只看該作者
隻康健護理基金都跌好多, 吾知轉吾轉走好...


已刪除用户

積分: 46481


29#
發表於 22-2-4 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8553


28#
發表於 22-2-4 10:08 |只看該作者
waic 發表於 22-1-27 13:43
本帖最後由 waic 於 22-1-27 13:46 編輯

我就係上年將mpf sell 美股轉中華威力同港股,將美股賺嘅8萬幾 ...

我識嗰個人係 2021年尾由美股轉港股。
我就呢一兩年都係中華威力股, 所以而家performance都係差。 不過睇長遠啲呢一兩年平買,我睇好大中華,等多幾年。


禁止訪問

積分: 254


27#
發表於 22-1-29 18:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 46481


26#
發表於 22-1-29 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43604

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 22-1-29 08:16 |只看該作者
kaheiboy 發表於 22-1-19 11:23
Agent話係佢地王牌,睇番份mpf冇咗一半

吓,我買咗好多中華威力,不過成年都無睇了,而且買咗超過20年,我覺得佢賺好多喎,要時間滾存,而家係跌市,咩都死啦


禁止訪問

積分: 254


24#
發表於 22-1-28 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 46481


23#
發表於 22-1-28 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo