本帖最後由 choyki 於 22-2-17 12:48 編輯
charlenecheung 發表於 22-2-17 11:38 
輸咁多, 一係本身個本好大, 一係風險管理有問題. 我自己都有買, 就算講個萬一total loss, 都只係六位頭既 ...
多定少因人而異,對於你我來說是「多」,對於佢來說是「少」吧。
佢輸咗嗰個本之後對佢有咩影響呢?可能無影響喎。話唔定轉頭可以贏返。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。