家庭理財

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   5


大宅

積分: 1633


1#
發表於 22-2-3 09:15 |只看該作者
本帖最後由 happyikk 於 22-2-3 09:17 編輯

在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費大多數佢出飲全人奶,當中好多物資都係朋友比我,主要開支除咗坐月請陪月外都已經無乜,但佢死都唔肯加我少少,因我扣埋必需開支淨得果5千蚊一個月儲唔到錢,對於我黎講儲唔到錢好無安全感。近日有朋友問我想唔想返工,人工14k,我同老公傾我返唔返工好,佢話無所謂叫我搵錢幫補下,但搵人湊bb要7-8k,老公話想我係比我果10000萬到一人比一半去比人湊仔,如果要佢比晒佢覺得唔公平。繼下篇


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


197#
發表於 22-2-10 11:55 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-9 20:59
我都係用佢黎短炒,次次上上落落執少少走人

本帖最後由 MissMaMa 於 22-2-10 11:55 編輯

9988 炒波幅,等佢跌要夠耐性,最近喺$108-$109 左右做咗3個底,每次都出好多枝陰燭先到底,如果早咗買都要短暫坐艇,我會睇埋佢嘅沽空有冇平倉,平倉的時候往往係最低位,然後反彈。至於沽貨,我會喺升上15%左右沽一半,先行止賺,如果再升到20%以上,就會再沽剩下的一半,留返1/4 在倉底,如此一來可以攤薄成本,亦有新資金,無論升跌都可攻可守。btw,9988累積沽空仍有不少,預計升完又會再插。


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


196#
發表於 22-2-9 23:25 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-9 18:06
不失係一個好主意,不過我已經決定留喺家湊仔等bb大啲先

支持你


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


195#
發表於 22-2-9 20:59 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-2-9 17:19
巴巴最近波幅好好炒呀,兩星期已有20%以上回報

我都係用佢黎短炒,次次上上落落執少少走人


大宅

積分: 1633


194#
發表於 22-2-9 18:06 |只看該作者
heyhey101214 發表於 22-2-9 17:49
簡單啲,樓主出去返工搵14k, 老公俾零用5k, 除$3k保險費及$2k家用俾娘家外,其他生活費老公已包

不如就諗 ...

不失係一個好主意,不過我已經決定留喺家湊仔等bb大啲先


子爵府

積分: 11869


193#
發表於 22-2-9 17:49 |只看該作者
簡單啲,樓主出去返工搵14k, 老公俾零用5k, 除$3k保險費及$2k家用俾娘家外,其他生活費老公已包

不如就諗自己每月儲起$12k. 兩年後都已有$288,000.符合樓主想有25萬現金喺手嘅標準

呢兩年自己睇餸食飯,每曰帶飯,限住自己每月只洗2千蚊


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


192#
發表於 22-2-9 17:19 |只看該作者
littlefunpig 發表於 22-2-9 15:37
百幾蚊升6蚊有5%
5蚊升去6有20%

巴巴最近波幅好好炒呀,兩星期已有20%以上回報


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


191#
發表於 22-2-9 15:37 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-9 14:51
唉,都唔知點解,阿里巴巴一日就升6蚊,佢就成個幾月先升得1蚊咁小。一個人食幾多,著幾多,真係整定,我地 ...

百幾蚊升6蚊有5%
5蚊升去6有20%

1蚊小唔小見仁見智

仲要呀里由200幾跌落黎

點評

ar_mak    發表於 22-2-9 18:54


禁止訪問

積分: 8620


190#
發表於 22-2-9 14:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


189#
發表於 22-2-9 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


188#
發表於 22-2-9 14:21 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-9 14:12
噓~咪即係男人女人幾時都要錢架啦~講呢D!

無咩、照放到收息先算
升左差唔多成蚊


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


187#
發表於 22-2-9 14:19 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-9 14:07
回應如下:

2 係回應操控權,你話俾錢你投資同自己買股票都係等如交俾人投資,完全唔同喎⋯⋯

哈哈,自己買股票在我名下,他人點動我既錢?券商要動都唔會只動我一個,有問題就全炒去証監會。

第3段係你所講果種俾錢人授權人地幫佢投資,有100個人俾人呃走3億 俾人投資點會=自己買丫 呃曬啲錢走曬佬仲要叫你俾多幾萬數翻本,終極老千騙子

https://www.hk01.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E5%A8%9B%E6%A8%82/733408/%E6%9D%B1%E5%BC%B5%E8%A5%BF%E6%9C%9B-%E4%B8%89%E5%84%84%E6%B8%AF%E5%85%83%E6%8A%95%E8%B3%87%E9%99%B7%E9%98%B1-%E5%89%8D%E8%A3%9C%E7%BF%92%E5%90%8D%E5%B8%AB%E6%B6%89%E5%91%83%E9%8C%A2-%E5%A4%9A%E5%95%B2%E7%82%BA%E6%88%91%E7%A5%88%E7%A6%B1


禁止訪問

積分: 8620


186#
發表於 22-2-9 14:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


185#
發表於 22-2-9 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


184#
發表於 22-2-8 23:35 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-8 13:33
嘩,你呢個留言突然比我感覺到你思想好成熟,直頭大左10年咁呀!(講笑講笑)

女人幾時都要安全感既~~
岩岩生完荷爾蒙影響下情緒更波動
更加容易諗埋一邊


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


183#
發表於 22-2-8 23:32 |只看該作者
ar_mak 發表於 22-2-8 13:53
其實你有冇諗過,什麼是堅實的財富?我地手持既真金白銀,係邊個印出黎?有冇聽過羅斯柴爾德呢句名言:我不 ...

我認知係持續增值同產生現金流既資產先係財富 美國行既係債本位,現金背後係國債,增加國債上限去增加現金,不斷增加所以通漲不停,亦=銀紙貶值

自己買股票,控制在我手,可以隨時買賣套現,又唔係買基金,唯一買既基金只有強迫金

錢交俾人投資,賺蝕自己既最on居,好似今日慌張西望報個case, 俾左3幾百萬人投資,蝕到得返10零萬,有個百幾萬得返9萬,個主持人走佬去英國仲叫人俾1萬美金再幫佢賺返


琥珀宮

積分: 191258

馬年勳章


182#
發表於 22-2-8 22:10 |只看該作者
happyikk 發表於 22-2-3 09:15
在職家庭應該點分配啲錢?
老公搵8萬,扣埋家庭開支淨2萬,當中有一萬係比我,生完bb後都係得一萬,bb洗費 ...

呢d咁嘅男人冇鬼用,比我連出世紙都唔鬼寫佢個名落去
搵80萬一個月都冇用啦,連老婆仔女都要慳,比我搬返娘家一元都唔要佢


侯爵府

積分: 24719


181#
發表於 22-2-8 22:08 |只看該作者
mcs74 發表於 22-2-4 00:52
可以佢掌握財政大權,但你無權用又真係好唔得wor。。。。。我都接受唔到,雖然做全職媽媽,但都係對家庭有 ...

佢老公俾哂所有家庭支出,給她的一萬是她的零用,點會唔夠呀!
月入8-9萬,一年要交十幾萬稅,他老公每月要留一萬以上儲起交稅架。


侯爵府

積分: 24719


180#
發表於 22-2-8 21:53 |只看該作者
返工搵14k, 然後再付錢7-8k搵人照顧BB,跟本不化算。


大宅

積分: 1633


179#
發表於 22-2-8 15:15 |只看該作者
babycam 發表於 22-2-8 14:45
想做少奶奶, 但又無少奶奶命

真係聰明呀,比你睇穿左添

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo