自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 5935


1#
發表於 22-2-6 13:33 |只看該作者
本帖最後由 ShingLing88 於 22-2-6 13:36 編輯

本人希望各流動中心/檢測中心分開65歲或以上的老人家可以分開另一條隊排。

老人家好慘又怕凍又腳容易累,要排就是2小時最少,而且一個人感染,就要強檢3天,對老人家來說身心都很累的,希望大家多些關心獨居鄰居老人家啦,如果您做仔女的,希望也幫幫手排下,大家守望相助,希望疫況會改善過來。


男爵府

積分: 8055


23#
發表於 22-2-6 17:18 |只看該作者
ShingLing88 發表於 22-2-6 13:33
本人希望各流動中心/檢測中心分開65歲或以上的老人家可以分開另一條隊排。

老人家好慘又怕凍又腳容易累, ...

絕對贊成!我不是65歲以上!但見到啲公公婆婆,坐輪椅,拿柺杖等排隊很慘


珍珠宮

積分: 41933


22#
發表於 22-2-6 17:13 |只看該作者

回覆樓主:

希望可以長者優先


公爵府

積分: 25951

2024年龍年勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 22-2-6 17:09 |只看該作者

回覆樓主:

同意長者有特別安排,可以直接檢測


象牙宮

積分: 213614

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 22-2-6 17:05 |只看該作者
快啲派自我檢測包仲好!後生/有能力嘅自己做,減少啲人,至少老人家唔駛排咁耐!


伯爵府

積分: 18877


19#
發表於 22-2-6 16:58 |只看該作者
cat_hellobb 發表於 22-2-6 13:52
我有朋友上水排左半日,老人家點排!

1:15時入;排左1小時咋喎


子爵府

積分: 14710


18#
發表於 22-2-6 16:55 |只看該作者
ShingLing88 發表於 22-2-6 13:54
回覆 cat_hellobb 的帖子

大埔都聽講好多人,唔知老人家可以點

表弟話勁多人,好多老人家帶凳仔排


男爵府

積分: 9757


17#
發表於 22-2-6 16:52 |只看該作者
天氣凍又大風,老人家唔企得咁耐,就算帶埋凳仔去坐,佢地去廁所都頻密過一般人,點排咁耐???


伯爵府

積分: 18382


16#
發表於 22-2-6 16:46 |只看該作者
我都認為應比長者、孕婦優先檢測。



彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 22-2-6 14:19 |只看該作者
最好安排一條隊專比老人家排


男爵府

積分: 8032


14#
發表於 22-2-6 14:07 |只看該作者
wong2323 發表於 22-2-6 13:49
我昨天到北區檢測中心做檢測(無預約,大約要排2個多小時),見有維持秩序警員對長者說,長者可以排另一條隊:goo ...



水晶宮

積分: 54608


13#
發表於 22-2-6 14:02 |只看該作者
肥嘟媽 發表於 22-2-6 13:51
今日做強檢,見坐輪椅直入,立即有得做
但年紀大就唔見特別安排
其實坐輪椅有得坐,又吾需要直入,反而老人家又未去到坐輪椅,要企幾個鐘先辛苦


水晶宮

積分: 67420


12#
發表於 22-2-6 14:00 |只看該作者
ShingLing88 發表於 22-2-6 13:54
回覆 cat_hellobb 的帖子

大埔都聽講好多人,唔知老人家可以點

照排呀!
我見大肚、老人都排同一條隊!


男爵府

積分: 6299

2018復活節勳章 好媽媽勳章


11#
發表於 22-2-6 13:54 |只看該作者
希望大肚婆都可以有另一條隊

點評

ShingLing88    發表於 22-2-6 13:56


男爵府

積分: 5935


10#
發表於 22-2-6 13:54 |只看該作者
回覆 cat_hellobb 的帖子

大埔都聽講好多人,唔知老人家可以點


男爵府

積分: 5935


9#
發表於 22-2-6 13:53 |只看該作者
回覆 肥嘟媽 的帖子

希望全部中心有改善啦


男爵府

積分: 5935


8#
發表於 22-2-6 13:52 |只看該作者
回覆 wong2323 的帖子

北區做得唔錯呀


伯爵府

積分: 16186


7#
發表於 22-2-6 13:52 |只看該作者
IHateSummer 發表於 22-2-6 13:49
琴日去土瓜灣嗰個站冇分
啲老人家照企咋 又冇好多櫈坐
不過我見有人好醒帶埋櫈仔去

我有朋友上水排左半日,老人家點排!


侯爵府

積分: 20963

牛年勳章 好媽媽勳章


6#
發表於 22-2-6 13:51 |只看該作者
今日做強檢,見坐輪椅直入,立即有得做
但年紀大就唔見特別安排


公爵府

積分: 25182


5#
發表於 22-2-6 13:49 |只看該作者

回覆樓主:

啱呀

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo