家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 35


1#
發表於 22-2-10 18:45 |只看該作者
我不嬲無乜投資理財知識,翻工都好忙無乜時間睇市,最近就聽親戚介紹叫我買金銀幣,話唔洗用腦,等金價自己升就ok. 我心諗橫掂都係儲比個女,哩啲咁歷史悠久嘅投資長搾十年實無死啦。但係我老婆就唔係好buy我嘅idea, 一來放舊金係屋企唔夠安全,二來佢覺得回報唔大。

各位ching點睇? 金銀幣買唔買得過?我最主要係無時間學睇市,想買啲野係穩賺,所以有嘅嘅選擇好少


伯爵府

積分: 15605


27#
發表於 22-2-28 17:06 |只看該作者
回覆 yankiu2008 的帖子

但cash 會貶值!


禁止訪問

積分: 975


26#
發表於 22-2-19 19:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24739


25#
發表於 22-2-19 08:33 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-19 08:35 編輯

https://skypost.ulifestyle.com.h ... D%E9%BB%83%E9%87%91

> 大約 70 年代末期,金價曾經升過上 700 美元一安士
> 其後不斷下跌,跌至 2000 年時的大約 250 美元一安士
> 從 2000 年起,金價見底回升
> 2005 年,金價在約 400 美元一安士起步,直到 2011 年升越 1,800 美元
> 最新的金價大約 1,870 美元一安士,即是過去近 10 年,金價再也沒有實際升幅

???
> 2014 年時油價曾經大幅上升,... 造就 2005 年起的黃金升浪。
???

> 金價雖然有炒上的條件,但也有不少炒落的藉口
> 波幅其實相當厲害
> 較適合短線炒賣,作為中長線投資,風險其實頗高
> 退休前,買一些黃金保值,甚至博增值,其實也無不可



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 254


24#
發表於 22-2-17 18:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24739


23#
發表於 22-2-17 14:07 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-17 14:08 編輯
kittykwok385 發表於 22-2-16 19:16
回覆 JeffersonP 的帖子

真係好想買金的話可以考慮下買2840,股票買1997啦好野來架 ...

僅供參考:
香港股市的 ETF 中,2840 的市值 479B,第二位的 2800 則為 108B。
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vjLTvmD7orQ65XhAYFEdEpwpjRoVs4PcT1uM5qa7FUA/edit?usp=drivesdk

點評

kittykwok385    發表於 22-2-17 16:25
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


子爵府

積分: 11925


22#
發表於 22-2-16 19:16 |只看該作者
回覆 JeffersonP 的帖子

真係好想買金的話可以考慮下買2840,股票買1997啦好野來架


子爵府

積分: 14151


21#
發表於 22-2-16 16:55 |只看該作者

回覆樓主:

你都好亂黎,自己唔識就話買,聽你老婆話吧!
所以唔好成日話女人蠢


琥珀宮

積分: 191459

馬年勳章


20#
發表於 22-2-16 16:40 |只看該作者
JeffersonP 發表於 22-2-10 18:45
我不嬲無乜投資理財知識,翻工都好忙無乜時間睇市,最近就聽親戚介紹叫我買金銀幣,話唔洗用腦,等金價自己 ...

做人仔定期算啦


洋房

積分: 80


19#
發表於 22-2-16 09:13 |只看該作者
唔一定要買實金架


子爵府

積分: 14509


18#
發表於 22-2-15 21:32 |只看該作者
english1221 發表於 22-2-11 11:11
買Bitcoin 啦

唔好害人

點評

opclk99    發表於 22-2-16 02:47


禁止訪問

積分: 8620


17#
發表於 22-2-12 03:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


16#
發表於 22-2-12 03:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24739


15#
發表於 22-2-11 13:06 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-11 13:07 編輯
aceknight 發表於 22-2-10 19:05
其實買金銀幣唔係太好既選擇,原因有三

1。金銀價呢幾年都好反覆,真係10年後低過你買個價咁點?

銀價點會無乜上落呀?銀價上落好大㗎。

你應該係想講「有波幅,無升幅」吧。有波幅才有得炒,只升不跌或只跌不升便無得炒。對於炒家來說,「升幅」並不重要,「波幅」才重要。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24739


14#
發表於 22-2-11 12:26 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-11 13:01 編輯
JeffersonP 發表於 22-2-10 18:45
我不嬲無乜投資理財知識,翻工都好忙無乜時間睇市,最近就聽親戚介紹叫我買金銀幣,話唔洗用腦,等金價自己 ...

你沒有聽過「十年黃金變爛銅」吧,可以 google 一下。
我當年唔信,買咗啲,過咗多年(唔知幾多年,應該超過十年),終於忍痛蝕賣(唔知蝕幾多)。
但之後又有狂升過喎,如果我無蝕賣,繼續死揸,應該可以等到有以倍計嘅利潤。

無嘢係穩賺,高風險高回報,低風險低回報,無風險無回報。
可能有人話買樓穩賺,但沙士時有幾多人燒炭?人哋賺唔等於你都會賺。

金幣同銀幣二者,應該金幣好啲,這是按過往經驗來說,將來則難料,可能將來會發覺二者均差,虛擬幣(如比特幣)好。
金幣同金飾、金條亦唔同,金飾買賣差價大過金幣,金幣又大過金條(唔知有無錯)。
ETF 亦可以買金,但 ETF 有管理費,持有期間會被不斷蠶食。

通常人哋建議你買嘅多數都係已經升咗一輪可能就嚟見頂,如果建議你買之前表現唔好嘅,你唔會信。

不投資一定蝕——蝕通脹。
承受合適風險以獲取回報是必須的。
理財知識是必須有的。要投資,先求知。投資只是理財的一部分。
我對這方面有興趣,會參加相關的講座,會留意相關的新聞,會接受理財顧問的邀約,聽他們(不是一個,不是一次)講解。

MPF 特別自願性供款(可扣稅的 65 歲才可提取,不可扣稅的隨時可提取)也可以選擇,不懂的可以選「預設投資策略」(所有計劃均有),有目標日期的可選「目標日期基金」(只有部分計劃有)。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


公爵府

積分: 26729

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 22-2-11 11:42 |只看該作者
JeffersonP 發表於 22-2-11 11:31
回覆 carolwong168 的帖子

有無咩藍籌介紹?
銀行啦
你用開邊間
南無地藏菩薩


洋房

積分: 35


12#
發表於 22-2-11 11:31 |只看該作者
回覆 carolwong168 的帖子

有無咩藍籌介紹?


男爵府

積分: 7544


11#
發表於 22-2-11 11:11 |只看該作者
買Bitcoin 啦


禁止訪問

積分: 8620


10#
發表於 22-2-10 20:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


9#
發表於 22-2-10 20:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo