自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6207


1#
發表於 22-2-19 14:49 |只看該作者
封區封城都要大量人手
點解內地咁多地方人士,可以為自己地方為自己國家,毫不猶豫努力抗疫呢
16452533679562637846984807024647.jpg


男爵府

積分: 5570


23#
發表於 22-2-19 16:26 |只看該作者
BB_nathaniel 發表於 22-2-19 15:24
就算祖國肯派軍人幫手,一定比反對派做謠

議會已經無曬反對派,全部係"清一色".


男爵府

積分: 8032


22#
發表於 22-2-19 16:25 |只看該作者
人地公民教育有社會責任,近排好多城市檢測一樣天寒地凍排幾百人
但就會多謝工作人員,知道佢地十幾個鐘無休息,水都唔敢飲多次,希望城市快d正常生活

香港封區,我怕邊個又話邊餐要食罐頭,又餓又盛


大宅

積分: 3841


21#
發表於 22-2-19 16:21 |只看該作者
朋友話內地本身好多義工,平時每個居委會之下都有好多退咗休嘅阿姨做義工幫手,當然因為有d小恩小惠。
但變成有需要時可以在短時間內動員,另外解放軍也是救急救難、保家衛國嘅最強後盾,相信大家在電視上都見唔少。


男爵府

積分: 8929


20#
發表於 22-2-19 16:13 |只看該作者
乜鬼都同內地比?
有得比咩?


子爵府

積分: 12318


19#
發表於 22-2-19 16:10 |只看該作者

回覆樓主:

高危的樓宇就可以,如十八鄉村屋點封呢?


男爵府

積分: 6207


18#
發表於 22-2-19 16:06 |只看該作者
lovedgs 發表於 22-2-19 16:05
我內地朋友話佢地好多人申請做義工,特別係年青人,少年強則國強

真係好好嘅教育


子爵府

積分: 11600


17#
發表於 22-2-19 16:05 |只看該作者
我內地朋友話佢地好多人申請做義工,特別係年青人,少年強則國強


男爵府

積分: 6207


16#
發表於 22-2-19 16:03 |只看該作者
AACheungCheung 發表於 22-2-19 16:00
市民唔合作 , 難

本帖最後由 BB_nathaniel 於 22-2-19 16:06 編輯

日日見到d老人家同小朋友咁樣等床位,真的好心痛
作為小巿民,冇野可以幫到醫護,為有少出街,留家抗疫,減輕佢地嘅負擔


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 22-2-19 16:00 |只看該作者
BB_nathaniel 發表於 22-2-19 14:49
封區封城都要大量人手
點解內地咁多地方人士,可以為自己地方為自己國家,毫不猶豫努力抗疫呢

市民唔合作 , 難


禁止訪問

積分: 431


14#
發表於 22-2-19 15:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6207


13#
發表於 22-2-19 15:56 |只看該作者
emilylam 發表於 22-2-19 15:52
我隔離屋咪wfh囉,反中黃c公務員嚟!成日鬧大陸,成日見佢wfh,同d仔女去街
...



侯爵府

積分: 22469


12#
發表於 22-2-19 15:54 |只看該作者

回覆樓主:

唔合作, 講咩都無用


水晶宮

積分: 67250


11#
發表於 22-2-19 15:52 |只看該作者
BB_nathaniel 發表於 22-2-19 15:50
佢地依家wfh,更加唔想出黎幫手封城封區啦。。。

我隔離屋咪wfh囉,反中黃c公務員嚟!成日鬧大陸,成日見佢wfh,同d仔女去街


男爵府

積分: 6207


10#
發表於 22-2-19 15:50 |只看該作者
emilylam 發表於 22-2-19 15:41
因為弱政府,好多時舉步維艱,唔立法無罰則,d牛鬼蛇神唔會驚,中央一個國安法震懾左一大班牛鬼蛇神!
我國 ...

佢地依家wfh,更加唔想出黎幫手封城封區啦。。。


水晶宮

積分: 67250


9#
發表於 22-2-19 15:41 |只看該作者

回覆樓主:

因為弱政府,好多時舉步維艱,唔立法無罰則,d牛鬼蛇神唔會驚,中央一個國安法震懾左一大班牛鬼蛇神!
我國內親戚做地區防疫相關工作,佢同我講內地效率好快,政府各部門會互調人員,唔同香港政府咁各自為政 內地政府會要求公務員走上前線幫手!派物資等等,邊似香港政府咁,公務員安排在家工作


男爵府

積分: 6207


8#
發表於 22-2-19 15:24 |只看該作者
Chowying 發表於 22-2-19 15:17
佢哋有軍人 ,香港唔夠 近乎無, 犯法成本低, 就算偷走 ,個官 到時又會罰幾多呀
...

就算祖國肯派軍人幫手,一定比反對派做謠


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 22-2-19 15:22 |只看該作者
要立法!否則嗰班反政府人士一定唔合作!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 22-2-19 15:17 |只看該作者

回覆樓主:

佢哋有軍人 ,香港唔夠 近乎無, 犯法成本低, 就算偷走 ,個官 到時又會罰幾多呀
總有離別的時候


別墅

積分: 817


5#
發表於 22-2-19 15:15 |只看該作者
香港難d

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo