自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   4


大宅

積分: 1849


1#
發表於 22-2-27 23:56 |只看該作者
小朋友打完第一針科興後2日,高燒最高40.6度,冇任何病徵,驗左幾次都係陰性。
但有屋企人陽性。
依家都唔知係支針影響到高燒,定只係驗唔到。


別墅

積分: 629


17#
發表於 22-3-12 13:55 |只看該作者
最好交樽仔,第二晚左右有結果


男爵府

積分: 9819


16#
發表於 22-3-12 13:40 |只看該作者
我仔下午2點幾打完第一針科興,第二日早上7點幾低燒,我估佢應該係半夜已經開始燒,keep住低燒到第二日早上7點幾,食咩嘔咩,早上11點退燒訓覺,下午3點幾開始有胃口食嘢,冇再嘔,晚上就復活啦,生猛返。
小朋友快測陽性,但我同先生係陰性並且冇任何唔舒服,我哋都一頭黑人問號。


伯爵府

積分: 19955

想生BB熱投


15#
發表於 22-3-12 13:35 |只看該作者
hei85 發表於 22-2-27 23:56
小朋友打完第一針科興後2日,高燒最高40.6度,冇任何病徵,驗左幾次都係陰性。
但有屋企人陽性。
依家都唔 ...

你小朋友中左啦

I am Agent P


珍珠宮

積分: 34112


14#
發表於 22-3-12 13:32 |只看該作者
我女打完第二日微燒37.5度.. 大約6個鐘就退左..


大宅

積分: 1849


13#
發表於 22-3-12 12:56 |只看該作者
patient 發表於 22-3-11 22:03
請問你小朋友打針後最後燒咗幾多日?高燒多少天?謝謝!

睇左醫生食藥,燒左1日


大宅

積分: 3042


12#
發表於 22-3-11 22:09 |只看該作者
我囡打完後完全無燒,仲好精神


大宅

積分: 4063


11#
發表於 22-3-11 22:03 |只看該作者
hei85 發表於 22-2-27 23:56
小朋友打完第一針科興後2日,高燒最高40.6度,冇任何病徵,驗左幾次都係陰性。
但有屋企人陽性。
依家都唔 ...

請問你小朋友打針後最後燒咗幾多日?高燒多少天?謝謝!


大宅

積分: 3899

認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 22-2-28 08:16 |只看該作者

回覆樓主:

我個仔打完第2日最高燒到40.2, 燒咗1日就退晒


珍珠宮

積分: 35328

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 22-2-28 00:20 |只看該作者
hei85 發表於 22-2-28 00:09
打完針之後嗰日屋企人確診,再過1日小朋友發燒

高燒唔似係打針,Keep住快測同飲多啲水


子爵府

積分: 13861


8#
發表於 22-2-28 00:18 |只看該作者
我個仔打完即日已經發燒,38.7,燒左兩日已經冇事


大宅

積分: 3072


7#
發表於 22-2-28 00:18 |只看該作者
hei85 發表於 22-2-28 00:09
打完針之後嗰日屋企人確診,再過1日小朋友發燒

有可能小朋友都確診,一家人好難唔中,特別小朋友細到處摸衛生肯定無大人做的好


珍珠宮

積分: 35328

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 22-2-28 00:17 |只看該作者
hei85 發表於 22-2-27 23:56
小朋友打完第一針科興後2日,高燒最高40.6度,冇任何病徵,驗左幾次都係陰性。
但有屋企人陽性。
依家都唔 ...

我個仔打完2 日後有發燒,不過係低燒咗2-3日,有輕微喉嚨痛,同佢用BGI 快速測試冇事,屋企人亦無病徵,初頭都擔心佢中招,帶佢睇醫生,醫生當時再用紅色強檢樽仔做檢測,都係陰性。最後醫生結論係,可能佢打針前已經作病,所以打完針就發出嚟(但唔係中招)


寶石宮

積分: 257467

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


5#
發表於 22-2-28 00:14 |只看該作者
hei85 發表於 22-2-28 00:09
打完針之後嗰日屋企人確診,再過1日小朋友發燒

幫佢check好d
放下自在


大宅

積分: 1849


4#
發表於 22-2-28 00:09 |只看該作者
Siqing 發表於 22-2-28 00:07
屋企人確診你小朋友都出去打針????

打完針之後嗰日屋企人確診,再過1日小朋友發燒


大宅

積分: 3072


3#
發表於 22-2-28 00:07 |只看該作者
hei85 發表於 22-2-27 23:56
小朋友打完第一針科興後2日,高燒最高40.6度,冇任何病徵,驗左幾次都係陰性。
但有屋企人陽性。
依家都唔 ...

屋企人確診你小朋友都出去打針????


公爵府

積分: 25756

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 22-2-28 00:06 |只看該作者
Keep住快測

精唔精神?我小朋友微燒,第二日冇事

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo