自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15314


1#
發表於 22-3-8 01:31 |只看該作者
咩感覺,抖唔到氣?


珍珠宮

積分: 37731

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


37#
發表於 22-3-8 11:36 |只看該作者
我除咗沖涼, 幾乎24 小時戴住口罩
我戴住口罩訓都ok
c6 中咗唔肯全日戴, 唯有我戴


男爵府

積分: 9816

2024年龍年勳章


36#
發表於 22-3-8 11:26 |只看該作者
戴兩個訓,又唔覺辛苦,可能尼幾年慣左啦


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


35#
發表於 22-3-8 11:26 |只看該作者
我,除左食野,刷牙洗面外,全日帶口罩,食完野會換一個


男爵府

積分: 9918


34#
發表於 22-3-8 11:22 |只看該作者
liqinmei 發表於 22-3-8 11:21
我除咗食野,沖涼、刷牙外,24小時戴住口罩,日頭戴KF94,夜晚戴外科口罩,戴到個耳背痛好鬼痛,為咗保障屋 ...

買啲粗繩嘅就唔會帶到痛


男爵府

積分: 9918


33#
發表於 22-3-8 11:21 |只看該作者
我,因為最近有啲傷感感冒症狀


男爵府

積分: 8598

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 22-3-8 11:21 |只看該作者

回覆樓主:

我除咗食野,沖涼、刷牙外,24小時戴住口罩,日頭戴KF94,夜晚戴外科口罩,戴到個耳背痛好鬼痛,為咗保障屋企人,死忍


公爵府

積分: 26600

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


31#
發表於 22-3-8 11:20 |只看該作者
C6要返工,但返到屋企佢都戴住口罩,食飯自己入房食,自己一間房瞓覺,所以全家冇戴口罩瞓覺


伯爵府

積分: 15886


30#
發表於 22-3-8 11:14 |只看該作者

回覆樓主:

我两公婆✋焗有少少,最慘係長期戴住耳背痛到腫咗。
阿尼陀佛   enjoy enjoy
black lady/sexy cool/fifty cent/多肉動物/式持恒/沈思懷


伯爵府

積分: 15906


29#
發表於 22-3-8 11:01 |只看該作者
試過帶左幾個鐘頂唔順除咗。因為真係瞓唔到


男爵府

積分: 7597


28#
發表於 22-3-8 10:57 |只看該作者
我戴咗10日瞓覺啦
又無覺得唔舒服
雖然同住家人中晒
但唔想咳到全屋充滿病毒
再由窗飄出傳染鄰居...
不過老公&阿仔呢2日開始,唔願係屋戴口罩,係我仲堅守緊


珍珠宮

積分: 46697

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


27#
發表於 22-3-8 10:53 |只看該作者
陳豪吖嘛!


伯爵府

積分: 19288


26#
發表於 22-3-8 10:43 |只看該作者
帶KF 94

有立體,感覺好啲。
BB你來咗啦?


大宅

積分: 1509


25#
發表於 22-3-8 10:40 |只看該作者
唔舒服會戴, 但真係好辛苦


男爵府

積分: 5044


24#
發表於 22-3-8 10:39 |只看該作者
有呀,一向病咗都要全天候帶住。家有小朋友嘅就會好明白,焗都要忍住


大宅

積分: 3169


23#
發表於 22-3-8 10:35 |只看該作者
有戴住訓,唔想傳染俾家人,鼻塞個日就唔得,只好遮住口


珍珠宮

積分: 32608

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


22#
發表於 22-3-8 10:35 |只看該作者
airhei 發表於 22-3-8 01:31
咩感覺,抖唔到氣?

試過但頂唔順


珍珠宮

積分: 47618

虎到金來勳章 牛年勳章


21#
發表於 22-3-8 10:32 |只看該作者
為咗唔想傳染個仔 兩公婆瞓覺都戴住 係辛苦d 但無辦法 忍耐左十日仔都有戴 基本上食飯外 無除過 可能去洗手間時抖下氣
珍惜 感恩
You got this!!


男爵府

積分: 8929


20#
發表於 22-3-8 08:55 |只看該作者
我,已經戴做兩個禮拜訓覺
無辦法,屋企有小朋友啊⋯⋯


侯爵府

積分: 23671


19#
發表於 22-3-8 08:30 |只看該作者
有,同事陸續中,怕自己傳染俾小朋友。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo