自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15102


1#
發表於 22-3-10 15:43 |只看該作者
以前每年入夏前都會安排洗冷氣機,疫情關係,已經兩年無洗,除咗自己清洗隔塵網,坊間那些洗冷氣機噴霧其實有冇用?


子爵府

積分: 10042


26#
發表於 22-3-28 18:36 |只看該作者
PaPa 發表於 22-3-28 18:01
佢高壓地噴水,無理由附近唔濕㗎?

本帖最後由 珍惜眼前 於 22-3-28 18:38 編輯

窗口機唔係一野按死出水,見到機入面未去得切就停水,等佢去到差不多先再出水,同埋唔可以水柱出水,轉扇形,水柱出會射到d葉位變晒形
分體就仲易買個野套住先洗
不過住樓唔拆機就咁流要而家落雨就差不多,我住村樓下有檔流返落外面空地就冇人理因為窗口機後面倒水咁


珊瑚宮

積分: 114471

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 22-3-28 18:16 |只看該作者
DICSIK 發表於 22-3-10 15:43
以前每年入夏前都會安排洗冷氣機,疫情關係,已經兩年無洗,除咗自己清洗隔塵網,坊間那些洗冷氣機噴霧其實 ...

我有照洗 冷氣師傅打齊咗針同埋佢話會朝頭早做檢測


珍珠宮

積分: 42382

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


24#
發表於 22-3-28 18:01 |只看該作者
珍惜眼前 發表於 22-3-28 17:19
又冇咩彈到周圍都係

佢高壓地噴水,無理由附近唔濕㗎?


子爵府

積分: 10042


23#
發表於 22-3-28 17:19 |只看該作者
PaPa 發表於 22-3-28 16:43
用洗車槍唔會彈到周圍都係水嗎?

又冇咩彈到周圍都係


伯爵府

積分: 15160


22#
發表於 22-3-28 16:46 |只看該作者
本來想搵人上嚟清洗冷氣機,
但疫情下怕有傳染性而卻步。


珍珠宮

積分: 42382

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


21#
發表於 22-3-28 16:43 |只看該作者
珍惜眼前 發表於 22-3-28 15:18
本帖最後由 珍惜眼前 於 22-3-28 15:20 編輯

上兩星期幫媽咪房窗口機洗,用洗車槍,媽咪房從未洗過3年 ...


用洗車槍唔會彈到周圍都係水嗎?


複式洋房

積分: 118


20#
發表於 22-3-28 16:36 |只看該作者
DICSIK 發表於 22-3-10 15:43
以前每年入夏前都會安排洗冷氣機,疫情關係,已經兩年無洗,除咗自己清洗隔塵網,坊間那些洗冷氣機噴霧其實 ...

冇咩


子爵府

積分: 10042


19#
發表於 22-3-28 16:35 |只看該作者
DICSIK 發表於 22-3-28 16:04
請問可以不用把窗口機拆出來,直接用洗車槍洗?
我有一部蒸氣清洗機,唔知可唔可以代替洗車槍?
...

我地冇拆出黎洗呀,蒸氣應該唔得


禁止訪問

積分: 398


18#
發表於 22-3-28 16:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16111

BK Milk勳章


17#
發表於 22-3-28 16:18 |只看該作者
我搵大金洗,所有工人都着住保護衣。


大宅

積分: 1226


16#
發表於 22-3-28 16:18 |只看該作者
我鼻敏感得好緊要,成日都自己拆隔塵網出嚟洗


大宅

積分: 1633


15#
發表於 22-3-28 16:17 |只看該作者
DICSIK 發表於 22-3-10 15:43
以前每年入夏前都會安排洗冷氣機,疫情關係,已經兩年無洗,除咗自己清洗隔塵網,坊間那些洗冷氣機噴霧其實 ...

有用
最好一年洗一次
好多菌嫁


別墅

積分: 663

2024年龍年勳章


14#
發表於 22-3-28 16:07 |只看該作者
我都係買枝野噴


伯爵府

積分: 15102


13#
發表於 22-3-28 16:04 |只看該作者
珍惜眼前 發表於 22-3-28 15:18
本帖最後由 珍惜眼前 於 22-3-28 15:20 編輯

上兩星期幫媽咪房窗口機洗,用洗車槍,媽咪房從未洗過3年 ...
請問可以不用把窗口機拆出來,直接用洗車槍洗?
我有一部蒸氣清洗機,唔知可唔可以代替洗車槍?


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


12#
發表於 22-3-28 15:33 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 22-3-28 15:30
我C6都係睇完youtube自己洗,佢響淘寶淘個清洗罩,d水就不會周圍滴

本帖最後由 大力大力 於 22-3-28 15:36 編輯

自己洗要有啲技術、好容易流到四圍都汙糟。

但似始終面、及後面散熱洗不到。

不過最汙糟、應該都係前面製冷部分。


水晶宮

積分: 62292

畀面勳章


11#
發表於 22-3-28 15:30 |只看該作者
我C6都係睇完youtube自己洗,佢響淘寶淘個清洗罩,d水就不會周圍滴


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


10#
發表於 22-3-28 15:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 大力大力 於 22-3-28 15:33 編輯

如果目測前面制冷鋁片丶不是汙糟、就毋須每年都洗、我都係兩至三年先洗一次。


水晶宮

積分: 65875

母親節2025勳章


9#
發表於 22-3-28 15:29 |只看該作者
teresayan07 發表於 22-3-28 15:28
我諗起我99屋企差唔多10年無洗



珍珠宮

積分: 34112


8#
發表於 22-3-28 15:28 |只看該作者
我諗起我99屋企差唔多10年無洗

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo